Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen!

    Lid sinds: 29-12-2003
    Berichten: 3124
    Woonplaats: Utrecht
    Nou ja, jij bent een jaar korter lid en heb meer dan dubbel zoveel berichten!
    En allemaal waren ze inhoudelijk even sterk...... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen!

    Lid sinds: 29-12-2003
    Berichten: 3124
    Woonplaats: Utrecht
    Nou ja, jij bent een jaar korter lid en heb meer dan dubbel zoveel berichten!
    En allemaal waren ze inhoudelijk even sterk...... :wink:
    Net zoals deze !? :P :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen!

    Lid sinds: 29-12-2003
    Berichten: 3124
    Woonplaats: Utrecht
    Nou ja, jij bent een jaar korter lid en heb meer dan dubbel zoveel berichten!
    En allemaal waren ze inhoudelijk even sterk...... :wink:
    Net zoals deze !? :P :wink:
    Ik heb gezegd dat even sterk zijn, meer niet. :wink:


    Afijn, ik heb m'n antwoord dus topic mag op slot. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Mij deleten ?
    Maar wie moet dan elke keer op die "Buy from us bags, nice bags, you buy, we good" links klikken ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Mij deleten ?
    Maar wie moet dan elke keer op die "Buy from us bags, nice bags, you buy, we good" links klikken ?
    Olivier heeft het al verschillende keren gedaan, die wil het vast wel blijven doen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #31

    Standaard

    Co Bao: Why did they pick you? Because you like to fight?
    Rambo: I'm expendable.
    Co Bao: What mean expendable?
    Rambo: It's like someone invites you to a party and you don't show up. It doesn't really matter.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #32

    Standaard

    Waarbij de minst zwakzinnige zwakzinnige overblijft
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #33

    Standaard

    Beste Crew,

    Mijn verkoop topic is weg en ook mijn gezocht topic of heb ik niet goed gezocht waarom !?! Ik heb er zo veel werk in gestoken
    Laatst aangepast door IveC : 18-06-2007 om 23:34

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Beste Crew,

    Mijn verkoop topic is weg en ook mijn gezocht topic of heb ik niet goed gezocht waarom !?! Ik heb er zo veel werk in gestoken
    Dan is er waarschijnlijk een maand lang niet in gepost, dan worden ze automatisch verwijderd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dan is er waarschijnlijk een maand lang niet in gepost, dan worden ze automatisch verwijderd...
    Dat zal idd het geval zijn, als er 1 maand niet in gepost wordt dan verwijderen we hem om het handelsforum (tka/tkg/tra/trg) zo overzichtelijk mogelijk te houden.

  11. #36

    Standaard

    aah ok goed om te weten wist ik niet is er en mogelijkheid om deze nog terug te vinden ergens ?

  12. #37

    Standaard

    Hier worden alle gesloten topics van de TKA-threads geplaatst:
    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=35

    Wellicht staat hij daar tussen?

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Ok thanx ga wel even zoeken dan
    Daar zal je hem niet vinden, alle berichten waarin langer dan een maand niet in gepost worden zijn verwijderd en zal je dus niet meer terug kunnen vinden.
    In afgehandelde transacties staan in principe alleen maar posts die gesloten zijn waarvan bijv de verkoop rond is van een bepaalde dvd.

  15. #40

    Standaard

    Als ik eerlijk ben vind ik een maand veel te kort. Het helpt niets bij de overzichtelijkheid aangezien threads toch al wel wegzakken.

    Kan me dan nog voorstellen dat het voor de grootte van de database is of iets in die richting, maar dan kan de termijn toch wel naar een maand of drie?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Daar zal je hem niet vinden, alle berichten waarin langer dan een maand niet in gepost worden zijn verwijderd en zal je dus niet meer terug kunnen vinden.
    In afgehandelde transacties staan in principe alleen maar posts die gesloten zijn waarvan bijv de verkoop rond is van een bepaalde dvd.
    Oei dat is minder stondt er inderdaad niet meer tussen nu weet ik niet meer wie wat aan mij moet ik ondervindt het dan wel :sad:

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Als ik eerlijk ben vind ik een maand veel te kort. Het helpt niets bij de overzichtelijkheid aangezien threads toch al wel wegzakken.

    Kan me dan nog voorstellen dat het voor de grootte van de database is of iets in die richting, maar dan kan de termijn toch wel naar een maand of drie?
    Je mag in principe 1 x uppen per week en een maand heeft zeg maar ongeveer 4 weken. Hiermee bedoel ik te zeggen dat het zeer regelmatig voorkomt dat een desbetreffende dvd al lang verkocht is maar de discussie nog open staat omdat er niet aangegeven wordt dat de dvd al verkocht is.
    De topicstarter heeft dus ruim de tijd als een betreffende dvd nog niet verkocht is te uppen, gebeurt dit niet zal hij na een maand verwijderd worden.
    Iedereen moet dus z'n eigen topic in de gaten houden voordat hij na een maand verdwenen is.
    Laatst aangepast door Sander Haarmans : 23-06-2007 om 12:48

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Oei dat is minder stondt er inderdaad niet meer tussen nu weet ik niet meer wie wat aan mij moet ik ondervindt het dan wel :sad:
    Wat wil je nu precies zeggen? Probeer eens een zin te maken...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #44

    Standaard

    Hoi Ludo,

    Ik zag dat je mijn Sint/Kerstman topic had gesloten. Ik heb, voorafgaand aan het openen van dit nieuwe topic, gecheckt of er al een dergelijk topic was en ik heb inderdaad gezien dat er al een Sinterklaas topic was, alleen dat was zo ontzettend gedateerd (laatste post 2002) dat ik heb besloten een nieuwe te openen. Excuus daarvoor. Mijn vraag was of je de twee topics nu zou kunnen samenvoegen want anders heeft het nog niet echt veel nut gehad om een dergelijke discussie naar boven te halen zo vlak voor de feestdagen.

  20. #45

    Standaard

    Wanneer een laatste bericht is geplaatst maakt op zich niet zoveel uit. Het lijkt me niet logisch dat ergens in Mei in deze thread gepost gaat worden, dus er vallen zeker gaten. Maar je optie van samenvoegen is wel een goede, dat heb ik zojuist gedaan. Er is dus nu maar één Sinterklaas/Kerst topic.
    En daar volgend jaar gewoon in verder gaan a.u.b...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    Wow, er zijn effe 100 posts van mij verwijderd..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #47

    Standaard

    Kan het zijn dat mijn te koop topic verwijderd is?
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  23. #48

    Standaard

    Die mogelijkheid bestaat.
    Is er langer dan een maand niet in gereageerd? Dan is de kans aanwezig dat ie is verwijderd. Anders zou ie er nog gewoon moeten zijn.

    EDIT: ik zie dat je 'm alweer gevonden hebt!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #49

    Standaard

    Niet zozeer een topic verwijdert, maar wel een post en ik snap niet waarom.

    In mijn TKA topic liet ik weten dat er 2 titels weg zijn, en iemand vond het nodig om die post te verwijderen.. is dat omdat dat telt als 'bumpen/schoppen w/e'?

    Laat het dan voortaan even weten ofzo.

  25. #50

    Standaard

    Toevoeging: kreten als 'P.M. terug', 'update/aanpassing' (dit omdat er simpelweg een verkochte titel weggehaald kan zijn in de OP) 'nog maar een paar over', '2 dvd's verkocht' 'titel gereserveerd/geruild' en zo verder worden WEL beschouwd als uppen en zullen zonder toestemming verwijderd worden.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57671

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •