Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 156 van 156 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Vraag of jullie de rechten mogen overnemen en breng het zelf uit als je zo zeker bent zou ik zeggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vraag of jullie de rechten mogen overnemen en breng het zelf uit als je zo zeker bent zou ik zeggen.
    Jullie? Ik wil gewoon het liefst een complete serie en geen halve serie, of geef jij er niks om als er een serie maar half wordt uitgebracht?.

    Dat mag ik toch stom vinden dat ze zo vaak maar iets half uitbrengen.

    Doe het dan goed, of breng het helemaal niet uit, maar niet ergens halverwege stoppen.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jullie? Ik wil gewoon het liefst een complete serie en geen halve serie, of geef jij er niks om als er een serie maar half wordt uitgebracht?.

    Dat mag ik toch stom vinden dat ze zo vaak maar iets half uitbrengen.

    Doe het dan goed, of breng het helemaal niet uit, maar niet ergens halverwege stoppen.
    Beetje een zwart-wit gedachte vind ik. De huidige releases hebben aardig wat voeten in de aarde gehad en dus aardig wat kosten. De gehele dvd/bd markt ligt al aardig op zn gat en voor deze serie is de potentiële afzetmarkt al helemaal klein; het is nu niet echt een bekende of grote titel waar massa's mensen op zitten te wachten. Dus wees blij met wat er al wel is uitgebracht en je kan de gedane moeite ook waarderen. En het "alles-of-niks" principe gaat natuurlijk niet op; er wordt per uitgave/seizoen gekeken of het rendabel is, en terecht. Jammer voor de liefhebbers, maar helaas. Ook dit is een gevolg van de tanende dvd markt.

  4. #154

    Standaard

    Ik vermoed dat de afleveringen van Seizoen 5 al lang niet meer gebaseerd waren op de originele BBC-versie "Porridge"? Niet dat het iets terzake doet, maar verhaalsgewijs is er daar slechts een "kleine" resolutie op het eind. Pas in de follow-up "Going Straight" zien we hoe het verder verloopt met de personages.

    Maar dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat deze vooralsnog incompleet op DVD is...
    Laatst aangepast door Pieter D : 21-11-2013 om 16:30
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #155

    Standaard

    Na 4 jaar een afsluitende conclusie: ik zit op dit moment op het kantoor van Beeld en Geluid en zie dat op de datum van 'Hangen en Wurgen' (de op de dvd-box missende aflevering) niet 1 maar 2 dragers bewaard zijn. En zoals ik al dacht: 1 daarvan is Tunnel naar het licht, maar de ander is gewoon 'Hangen en wurgen'. Een jammerlijke gemiste kans, dus.

  6. #156

    Standaard

    Tja, en daar nog apart een aanvullende release van maken (een schijfje van een paar euro of zo) zal wel weer te veel gevraagd zijn zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #157

    Standaard

    Van een release van 5 jaar geleden? Van een dvd-uitgave? Van een tv-serie? Van Nederlandse bodem? Die niet al te legendarisch of bekend was?

    Nah. Je kunt eerder een heruitgave verwachten of de uitzendingen op een iTunesachtig platform. :P

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •