Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [GESLOTEN] BetterCables Silver Serpent subwooferkabel 5m

    Enige tijd geleden werd mij door de importeur van SVS een exemplaar van de nieuwe SVS SB12-Plus beschikbaar gesteld ter test. Als HT-enthousiasteling had ik daar natuurlijk wel oren naar, en ik ging er dan ook graag op in. Een en ander resulteerde in een review en een demo-middagje voor mede forumgenoten (uiteindelijk maar 1 forumgenoot helaas, maar goed ).

    Als dank voor mijn tijd en moeite mocht ik de bijgeleverde Silver Serpent subwooferkabel houden van SVS. Een prachtig gebaar natuurlijk, wat ik ook ten zeerste waardeer. Echter, ik heb zelf al een prima subwooferkabel (het topmodel van QED, de SR-SW), waardoor de Silver Serpent in feite ongebruikt in de kast belandde. Omdat ik de kabel ook niet op enige manier als beloning van mijn review wil zien, heb ik besloten deze te verloten.


    HOE DOE JE MEE?

    Veel forummers hier zijn zeer enthousiast met hun HT hobby bezig, en altijd nieuwsgierig hoe anderen diezelfde hobby beleven. Vereiste voor deelname is dan ook het volgende: plaats een leuke (actie)foto van je home-theater in deze thread! En voor de mensen met een bescheiden set: laat je beslist niet intimideren door foto's van luxe mini-bioscoopzalen compleet met popcornmachine, stapels eindeloos dure apparatuur en wat allemaal meer; iedereen mag meedoen! Maar het moet natuurlijk wel een duidelijke HT zijn; een foto'tje van een DVD'tje op je PC-scherm/laptop telt niet mee .


    TOT WANNEER KUN JE INSCHRIJVEN?

    Deze verloting loopt een maand, dus tot en met woensdag 21 februari. Inschrijvingen na deze datum tellen niet meer mee. Na 21 februari zal ik uit alle inschrijvers een naam trekken, en deze bekend maken. Over de uitslag kan uiteraard niet worden gecorrespondeerd (behalve met de winnaar dan), etcetera etcetera.


    WAT VALT ER TE WINNEN?

    Zoals al genoemd, een prachtige BetterCables Silver Serpent subwooferkabel van 5 meter:



    Dit is een zeer mooie, goede kwaliteit subwooferkabel met uitstekende prijs-prestatie verhouding. Winkelwaarde van deze kabel is € 69,- !!


    Dat is alles! Ik wens iedereen in deze thread veel succes en vooral kijkplezier 8).

  2. #2

    Standaard

    Leuke actie!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3

    Standaard

    Leuke actie Rob.

    Zodra ik uberhaubt weer speakers heb , plaats ik een foto.

    Ik doe overigens niet meer voor de kabel. Ik heb al zo'n kabel maar dan van 3 meter en ik kan hem zeker wel iedereen aanbevelen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Rob, leuke actie, ik doe echter ook ff niet mee, heb zelf al een kabel waar ik zeer tevreden over ben (QED PSW).

  5. #5

    Standaard

    Cool. Ik doe mee! Ik kan dat kabeltje goed gebruiken. :wink:
    Mocht ik hem winnen, dan wordt de subwoofer verplaatst richting de hoek (links). De subwoofer is nu aangesloten via de bijgeleverde 1.8 meter kabel.



  6. #6

    Standaard

    Dat is inderdaad een leuke actie Rob!

    Ik doe graag mee, het is toch SVS's preferred kabel?



    Wel erg jammer dat een week voor de aanschaf van mijn nieuwe sub mijn digitale camera kapot is gegaan en ik moet meedoen met een pic van mijn GSM
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik doe graag mee, het is toch SVS's preferred kabel?

    Wel erg jammer dat een week voor de aanschaf van mijn nieuwe sub mijn digitale camera kapot is gegaan en ik moet meedoen met een pic van mijn GSM
    De kabels worden in ieder geval door SVS zelf ook verkocht. Wat heb je nu voor kabel?

    Zuur dat je camera kapot is btw .... maar je hebt volgens mij wel mooiere foto's in je ht topic staan

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik doe graag mee, het is toch SVS's preferred kabel?

    Wel erg jammer dat een week voor de aanschaf van mijn nieuwe sub mijn digitale camera kapot is gegaan en ik moet meedoen met een pic van mijn GSM
    De kabels worden in ieder geval door SVS zelf ook verkocht. Wat heb je nu voor kabel?

    Zuur dat je camera kapot is btw .... maar je hebt volgens mij wel mooiere foto's in je ht topic staan
    Ik heb er nu een Oehlbach aan hangen, zo'n **** ding. Die moet natuurlijk vervangen worden door een mooier kabeltje. :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #9

    Standaard

    zodra ik de sub in huis heb ga ik mee doen met een mooie actie foto!

  10. #10

    Standaard HT foto

    Hier een fotootje (met telefoon gemaakt ) van mijn audio/video muur.

    Een goede Sub kabel is meer dan welkom
    Heb er nu een profigold tussen hangen, is kwalitatief minder dan de kabel die jij aanbied.
    Live Long and Prosper

  11. #11

    Standaard Re: HT foto

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    Hier een fotootje (met telefoon gemaakt ) van mijn audio/video muur.
    Dat is nog eens een CD collectie .... en rechtsonderin nog een aantal LP's volgens mij? 8)

  12. #12

    Standaard

    Bij deze dan..
    Zoals je ziet de liefde voor HT gaat gepaard met Hartjes behang en beertjes!!

    - De subkabel kan voor de toekomstige SVS sub gebruikt worden..


    [b]Sweetspot met iQ3 op stands:[/b[


    Foto van TV en Fronts:


    Totaal overzicht:
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  13. #13

    Standaard

    Nog even een actie plaatje, de sub stond heerlijk te stampen, zie je niks van eigenlijk..
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #14

    Standaard Re: HT foto

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Dat is nog eens een CD collectie .... en rechtsonderin nog een aantal LP's volgens mij? 8)
    Dank, resultaat van 20 jaar verzamelen
    En idd. stan nog een aantal lp's ook, vooral nostalgische waarde...
    Live Long and Prosper

  15. #15

    Standaard

    ik ben volledig nieuw in HT land, maar ben begonnen met ontdekken. Hiervan zal ik binnenkort wat foto's plaatsen!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #16

    Standaard

    hierbij toch alvast mijn foto's. het moesten actie foto's zijn, zoals in de eerste post staat, dus bij deze de acties die ik moet doen om een film te kijken

    Eerst de tv aanzetten



    De receiver aanzetten



    De dvd-speler aanzetten



    DVD-tje erin



    Play Movie!



    Zoals gezegd komt de sub binnen nu en een aantal weekjes, dus daar kan ik de kabel natuurlijk PRIMA voor gebruiken! Komt FightClub nog beter tot zijn recht

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    hierbij toch alvast mijn foto's. het moesten actie foto's zijn, zoals in de eerste post staat, dus bij deze de acties die ik moet doen om een film te kijken
    Creatief! 8) ... Misschien kan deze ergens sticky als handleiding voor beginners .

    Maar je doet net zo goed toch maar gewoon 1 keer mee natuurlijk

  18. #18

    Standaard

    tja, ik wil de kabel erg graag

  19. #19

    Standaard

    Geinige foto's Sicco! Dat wordt dalijk nóg veel meer genieten met die sub erbij!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #20

    Standaard

    Mijn deelname dan toch ook maar:



    Tis niet veel aan foto.

  21. #21

    Standaard

    Ik laat bij deze mijn simpele, maar fijne homecinema ook even zien:



    En in actie:


  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Ik kan de stof deeltjes zien liggen
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #24

    Standaard

    Sorry, even aangepast. Aantal pixels waren inderdaad iets te hoog..


    PS bedankt voor de positieve reacties

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim A.
    Sorry, even aangepast. Aantal pixels waren inderdaad iets te hoog..


    PS bedankt voor de positieve reacties
    Leuke foto in de foto :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •