Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 58 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim A.
    Sorry, even aangepast. Aantal pixels waren inderdaad iets te hoog..


    PS bedankt voor de positieve reacties
    Nu ziet het er wel goed uit!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    ik ben volledig nieuw in HT land, maar ben begonnen met ontdekken. Hiervan zal ik binnenkort wat foto's plaatsen!
    Afgelopen 2 weken ben ik bezig geweest met HT, en ik ben er nog steeds volop mee bezig. Ik heb helaas niet zo'n groot budget als de meesten hier, maar ik ben bezig om zoveel mogelijk waarde voor mijn geld te krijgen. Soms heb ik nogal eens water bij de wijn moeten doen.

    Ik begon met een ktv van sharp en een dvd speler, verder niets. Het geluid kwam via de tv. Na een aantal maanden was ik dit zat, en heb toen via de aux in van mijn stereo het geluid via de stereo laten gaan. Dit zag er zo uit:




    Mijn verlangen na HT begon te groeien en ik opende een topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49262 . Hierdoor zou mijn verstand in HT groeien en zou ik kunnen gaan kijken voor een geschikte (2e hands) dvd speler en receiver. Na goed speuren heb ik een Pioneer dv 535 kunnen vinden. Ik heb altijd goede ervaringen met Pioneer gehad ( al was dat op autoradio gebied) dus voor 20 euro kon ik me geen buil vallen.. Deze heb ik dan ook kunnen overkopen.



    Toen ben ik goed gaan zoeken naar een receiver en ik heb er eentje kunnen vinden; De Sony DE-445



    Omdat ik geen auto heb, ben ik met de trein naar geleen gegaan, om deze te gaan bekijken en uiteindelijk ook te kopen voor 100 euro.

    Eenmaal weer thuis wilde ik alles veranderen. De kast waar ik mijn KTV en stereo in heb, moest een volledige audio/video kast worden en al mijn troep moest eruit! Dit was nog niet eens zo'n eenvoudige klus, omdat ik nogal een troep erin had. Enfin ik ben begonnen met de achterwand eruit te halen en de troep eruit te smijten.



    Toen ben ik de ktv, pioneer dvd speler, philips dvd-speler(mp3) en de receiver in de kast gaan zetten. Omdat de kast nu rete ontstabiel was, heb ik een nieuw achterwandje gemaakt, maar wel zo dat ik makkelijk aan alle kabels kan komen, dus nu lijkt de achterwand meer op een abstract kunst werk, maar is wel praktisch..





    Vervolgens de speakers..
    Omdat ik geen geld had om nieuwe speakers te kopen besloot in in eersteninstantie mijn computer set van creative te gebruiken. Dit idee werd mij sterk afgeraden dus ik ben naar iets anders gaan zoeken. Mijn vaders oude sattelies speakertjes van zijn 5,1 setje kon ik wel gebruiken, dus dit ben ik gaan testen. Dit klonk absoluut niet onaardig, maar ik vroeg mij af of het misschien beter klonk van de speakers wat ik nog in huis kon vinden. Zo gezegd zo gedaan, ik heb alle speakers in huis bij elkaar geraapt, aangesloten en maar gaan luisteren. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat de "losse" speakers idd beter klonken voorlopig..

    Er was enkel een probleem, ik wist niet hoe ik die speakers op oorhoogte moest gaan krijgen. Nu had ik nog een aantal speakerstandaards, maar die waren voor satteliesspeakertjes:



    Tijd om die maar wat aan te passen:



    Met wat meubelpaneel en wat dikkere schroeven kon ik een speakerstandaard maken goed genoeg voor mijn grotere speakers...

    Ik ben uiteraard nog lang niet klaar met mijn HT, maar de basis is gelegd. Ik ben nu aan het kijken voor een subwoofertje, maar dit is tot nu wat er staat:







    Mijn HT set, zal minder zijn dan velen van jullie, maar ik lieg niet wanneer ik zeg dat ik er erg blij mee ben. Zoals gezegt ben ik nog aan het kijken voor een subwoofertje, wat ook niet al te duur kan zijn, dus een dure kabel kan ik me dan al helemaal niet veroorloven :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #28

    Standaard

    Deelnemers tot nu toe:

    erbwarrior
    Seth__Gekko
    EVO
    joostpolletje
    Sicco
    Edgar Smit
    Tim A.
    Stephan Nobelen


    Nog iets meer dan 2 weken te gaan! Kom op mensen, knip een foto van je HT en doe ook mee!

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Ook al is het geen foto-wedstrijd; Er komt nog een mooiere.


    Het is overigens de openings-scene van Gladiator

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim A.
    Sorry, even aangepast. Aantal pixels waren inderdaad iets te hoog..


    PS bedankt voor de positieve reacties
    Leuke foto in de foto :wink:
    Bedankt


    PS Helpt het trouwens, dat ik bij deze vertel, dat mijn subwooferkabel het niet meer doet?


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim A.
    PS Helpt het trouwens, dat ik bij deze vertel, dat mijn subwooferkabel het niet meer doet?
    Dat is naar ... Maar helaas, het gaat echt om een random draw .

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim A.
    PS Helpt het trouwens, dat ik bij deze vertel, dat mijn subwooferkabel het niet meer doet?
    Dat is naar ... Maar helaas, het gaat echt om een random draw .
    Woei, ik maak dus gewoon nog echt kans....
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #34

    Standaard

    damn, heb ik voor niets zoveel moeite gedaan...



  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    damn, heb ik voor niets zoveel moeite gedaan...


    Als mijn cam het nog had gedaan.... :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Ik kom er nog aan!
    Opschieten dan!

  12. #37

    Standaard

    Dit is de sub waar deze kabel aan moet komen te hangen. Nu met een te simpele dropveter Neutrik aangesloten, dus "please Rob, pimp my sub-cable!"


  13. #38

    Standaard

    Slijmbal :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Slijmbal :wink:
    8)

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij ga ik dalijk twee kandidaten diskwalificeren .

  16. #41

    Standaard

    haha, ik laat het lekker hierbij
    ik hoor woensdag wel wat je beslissing is geworden.

  17. #42

    Standaard

    Ienemienemutte.....
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    LAATSTE DAG!

    @Yentown: plaatjes, geen links

  20. #45

    Standaard

    TADAM TADAM TADAM TADAM........Het gaat gebeuren!!

  21. #46

    Standaard

    Ben al aan het duimen

    succes iedereen!
    Live Long and Prosper

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Kan ik nog meedoen.....



    Overigens geen interesse in de kabel, ik heb dezelfde kabel al in 3 meter uitvoering maar wens de toekomstige bezitter er veel plezier van. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    De winnaar heeft inmiddels bericht .....

  25. #50

    Standaard

    Ik zou zeggen gefeliciteerd, en veel plezier ermee!! (wie het ook mag zijn..).

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •