Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 152 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Zo Edgar VET VET VET apparaat.
    Is dit nu een meerkanaals versterker, of gewoon simpel 2 kanalen?
    6.1 kanaals versterker met decoders aan boord, in stereo klasse A 8) .
    Dus meteen een nieuw budget ingeruimd voor je stroomrekening.
    Maar MET decoders aanboord, erg erg erg VET!
    Valt erg mee hoor; het is "slechts" 80 watt...echte stroomvreters zijn klasse A bakken van 300-500 watt continue...er zijn eindbakken die per stuk 3000 watt vreten!!! Dan gaat je meter inderdaad tekeer zodra je een plaatje opzet. Dure hobby... 8)
    Ja ik weet het, die kunnen direct als kachel in huis fungeren.
    Het is idd "slechts" 80 Watt........kom ik aan met mijn 75 Watt......nouja die kan ik toch niet boven de 30% open draaien, wordt het gewoon te luid (met het oog op de buren).

    80 Watt klasse A zuipt genoeg lijkt mij, helemaal als het veel draaid.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Zo Edgar VET VET VET apparaat.
    Is dit nu een meerkanaals versterker, of gewoon simpel 2 kanalen?
    6.1 kanaals versterker met decoders aan boord, in stereo klasse A 8) .
    Dus meteen een nieuw budget ingeruimd voor je stroomrekening.
    Maar MET decoders aanboord, erg erg erg VET!
    Valt erg mee hoor; het is "slechts" 80 watt...echte stroomvreters zijn klasse A bakken van 300-500 watt continue...er zijn eindbakken die per stuk 3000 watt vreten!!! Dan gaat je meter inderdaad tekeer zodra je een plaatje opzet. Dure hobby... 8)
    Ja ik weet het, die kunnen direct als kachel in huis fungeren.
    Het is idd "slechts" 80 Watt........kom ik aan met mijn 75 Watt......nouja die kan ik toch niet boven de 30% open draaien, wordt het gewoon te luid (met het oog op de buren).

    80 Watt klasse A zuipt genoeg lijkt mij, helemaal als het veel draaid.
    yup, gebruik je ook nog eens effeciente speakers, dus rond de 90dbm3...dan gaat een en ander al snel hard... :wink:

  3. #28

    Standaard

    Dit weekeinde eindelijk eens wat tijd gemaakt om e.e.a in te stellen.
    het resultaat is onderstaande mail, wat overigens geen bash de dealer is maar gewoon omdat ik geen zin heb om alles opnieuw te typen:
    Dear ,

    I have meanwhile installed this amplifier, but unfortunately there are somethings not working properly:
    -> the right surround channel is not working,
    -> some buttons on the remote are not working properly,
    -> when the device is set to a certain input source which is not switched on, it automaticly starts to search for other sources, which should only happen when set to auto-detect.
    -> upon watching a movie, it keeps switching between stereo and digital mode, which is very annoying
    -> when the tuner is on, it sometimes switches between listening modes all by itself.
    -> when it is in testmode, the main volume only works sometimes
    -> when switched to digital listening mode it shows 5.1 channel stereo, but only the centre channel seems to be working.

    I have tried the following:
    switch left and right surround speakers, but the right surround channel maintains quite.
    new batteries in the remote.
    work with both open and/or closed frontlid.
    switch on only 1 source and it cannot find in autodetect, or when manually set to the correct input, it switches back to auto-detect and not find it.

    As you can understand i am not so happy with this and i look forward to your solution on this matter.

    Best regards,

    Edgar Smit

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat is niet zo mooi Edgar, ben benieuwd wat ze hieraan gaan doen of kunnen doen.

  5. #30

    Standaard

    Inderdaad niet zo mooi...ik hoop voor je dat ze hem gaan omwisselen voor een andere...succes. :wink:

  6. #31

    Standaard

    Oef Edgar, dat is inderdaad erg vervelend. Je lijkt wel een bug-tester.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #32

    Standaard

    Het beest moet dus nog afgericht worden..... :x

    Niet fijn in ieder geval Edgar. Hopelijk krijg je van de dealer snel een oplossing.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    A3aan:
    waar haal je de moed vandaan om mijn foto om te draaien!:wink: Nee zo is de foto inderdaad wat duidelijker.

    Ik heb plavuizen, dikke vitrage en ongeveer 1 tot 1,5 meter voor de kast ligt een flink vloerkleed wat doorloopt tot onder de bank.

    Inderdaad heb ik ook kinderen, wel 3 zelfs, verantwoordelijk voor o.a. de stukken ontbrekend fineer aan de voorkant van dit meubel.

    Voor wat betreft het zagen heb je in principe gelijk, maar dit meubel heeft 2 vakken, waarven nu dus maar 1 vak open is (wel het grootste vak :wink. Daarnaast bestaat uit vrij dikke zijkanten en boven en onderlaag die middels diverse lekker ouderwetse maar zeer stevige interne boutconstructies vastzitten. De kast is zo stevig, dat de plaat die er nu uitgehaald is, zelfs toen hij erin zat gewoon speling had, iets wat inderdaad bij veel kasten wel anders is, daar zorgt de plaat voor de stevigheid.

    Andere foto's en een uitgebreidde luisterreview volgen nog, zitten eerst nog even in spanning van de MRI uitslag van mijn vrouw (dat gedonder wat inmiddels al bijna 1 jaar speelt en er voor zorgt dat o.a. afstoffen enzo op een iets lager pitje staat).
    Ach wat maakt het uit of je houten of betonnen vloeren hebt, of dat er tapijten op de grond liggen, of dat je zware vitrages hebt. Bij mij trekken nog steeds op straat spontaan de scheuren in het asfalt, ondanks sterke isolatiemaatregelen :wink: Zelfs aan het einde van mijn straat is een kantoor spontaan vertrokken vanwege een onwerkbare situatie
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #34

    Standaard

    WOW Edgar redelijke balen.......Succes ermee

  10. #35

    Standaard

    Nog niets gehoord van de dealer, maar ik blijf jullie op de hoogte houden.

  11. #36
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Zo Edgar VET VET VET apparaat.
    Is dit nu een meerkanaals versterker, of gewoon simpel 2 kanalen?
    ECHTE mannen hebben surround. 8)

    Meer zeg ik niet.

  12. #37
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Nog niets gehoord van de dealer, maar ik blijf jullie op de hoogte houden.
    ja, houd ons op de hoogte, want dit is wel zeer vervelend

  13. #38

    Standaard

    eh. Poep.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  14. #39

    Standaard

    Wat een beest zeg!!! Wat kost zoiets nou ongeveer??? Wel jammer dat een aantal functies niet of niet naar behoren werken. Neem aan dat de fabrikant adequaat klachten afhandelt want aftersales service is veelal een onderschatte factor welke toch medebepalend is voor het visitekaartje van welk bedrijf dan ook!!! Wij forumleden wachten vol in spanning af...
    Panasonic TX-28DK1F | Marantz SR4600 | Marantz DV4610 | MORDAUNT-SHORT Genie |

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erik_van_meer
    Wat een beest zeg!!! Wat kost zoiets nou ongeveer??? Wel jammer dat een aantal functies niet of niet naar behoren werken. Neem aan dat de fabrikant adequaat klachten afhandelt want aftersales service is veelal een onderschatte factor welke toch medebepalend is voor het visitekaartje van welk bedrijf dan ook!!! Wij forumleden wachten vol in spanning af...
    Vol inspanning? Is dat een vermoeiende vorm van afwachten? :wink:

    Edgar, kun je die toko niet gewoon bellen?

    Met deze nummers bijvoorbeeld:

    +49 (0)7191 -90 48 10

    +49 (0)7191-90 35 947
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erik_van_meer
    Wat een beest zeg!!! Wat kost zoiets nou ongeveer??? Wel jammer dat een aantal functies niet of niet naar behoren werken. Neem aan dat de fabrikant adequaat klachten afhandelt want aftersales service is veelal een onderschatte factor welke toch medebepalend is voor het visitekaartje van welk bedrijf dan ook!!! Wij forumleden wachten vol in spanning af...
    Vol inspanning? Is dat een vermoeiende vorm van afwachten? :wink:

    Edgar, kun je die toko niet gewoon bellen?

    Met deze nummers bijvoorbeeld:

    +49 (0)7191 -90 48 10

    +49 (0)7191-90 35 947
    @Eric, incl bezorgen rond de 1800 eurie.
    @Alexander, zou ik kunnen doen, maar ik wacht even tot morgen, anders ga ik maandag bellen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erik_van_meer
    Wat een beest zeg!!! Wat kost zoiets nou ongeveer??? Wel jammer dat een aantal functies niet of niet naar behoren werken. Neem aan dat de fabrikant adequaat klachten afhandelt want aftersales service is veelal een onderschatte factor welke toch medebepalend is voor het visitekaartje van welk bedrijf dan ook!!! Wij forumleden wachten vol in spanning af...
    Vol inspanning? Is dat een vermoeiende vorm van afwachten? :wink:

    Edgar, kun je die toko niet gewoon bellen?

    Met deze nummers bijvoorbeeld:

    +49 (0)7191 -90 48 10

    +49 (0)7191-90 35 947
    @Eric, incl bezorgen rond de 1800 eurie.
    @Alexander, zou ik kunnen doen, maar ik wacht even tot morgen, anders ga ik maandag bellen.
    Wat een geduld heb jij zeg. (respect.... 8) )
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

    Standaard

    Zeker een geduld, 1800 euro is een heel bedrag maar ik denk dat je er in de basis erg veel voor krijgt.
    Wat wordt de volgende update, je speakers?

  19. #44

    Standaard

    Oef dit is een van de zaken waarom ik niet zo 123 zulke spullen via het internet/buitenland zou bestellen.

    Sterkte Edgar!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Zeker een geduld, 1800 euro is een heel bedrag maar ik denk dat je er in de basis erg veel voor krijgt.
    Wat wordt de volgende update, je speakers?
    eerst deze zaak goed afhandelen, dan verder kijken :wink:.

  21. #46

    Standaard

    vandaag gebeld, werd netjes te woord gestaan, ik moet het apparaat opsturen, met een begeleidend schrijven wat er mis mee is en kopie factuur en teolefoonnummer, dan bellen ze mij terug.

    Helaas, maar wel zoals verwacht, moet ik zelf de kosten voor het terugsturen betalen.

    Ik ga dus mijn geld terugvragen aangezien ik dat nu wat harder nodig heb voor een wandmeubel. Ik hou jullie op de hoogte.....

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ach wat maakt het uit of je houten of betonnen vloeren hebt, of dat er tapijten op de grond liggen, of dat je zware vitrages hebt. Bij mij trekken nog steeds op straat spontaan de scheuren in het asfalt, ondanks sterke isolatiemaatregelen :wink: Zelfs aan het einde van mijn straat is een kantoor spontaan vertrokken vanwege een onwerkbare situatie
    Rob, dit bedoel ik met sterke verhalen. Maar dat terzijde.

    @Edgar, kost dat verzenden zoveel dat je het niet meer de moeite waard vindt?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ach wat maakt het uit of je houten of betonnen vloeren hebt, of dat er tapijten op de grond liggen, of dat je zware vitrages hebt. Bij mij trekken nog steeds op straat spontaan de scheuren in het asfalt, ondanks sterke isolatiemaatregelen :wink: Zelfs aan het einde van mijn straat is een kantoor spontaan vertrokken vanwege een onwerkbare situatie
    Rob, dit bedoel ik met sterke verhalen. Maar dat terzijde.

    @Edgar, kost dat verzenden zoveel dat je het niet meer de moeite waard vindt?
    en blijven zitten met een versterker zonder rechtersurroundkanaal, een niet goed functionerende AB en die geen enkele instelling onthoudt? nee, sommige levenslessen zijn hard, maar je moet ze een keer leren....... :wink:

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ach wat maakt het uit of je houten of betonnen vloeren hebt, of dat er tapijten op de grond liggen, of dat je zware vitrages hebt. Bij mij trekken nog steeds op straat spontaan de scheuren in het asfalt, ondanks sterke isolatiemaatregelen :wink: Zelfs aan het einde van mijn straat is een kantoor spontaan vertrokken vanwege een onwerkbare situatie
    Rob, dit bedoel ik met sterke verhalen. Maar dat terzijde.

    @Edgar, kost dat verzenden zoveel dat je het niet meer de moeite waard vindt?
    en blijven zitten met een versterker zonder rechtersurroundkanaal, een niet goed functionerende AB en die geen enkele instelling onthoudt? nee, sommige levenslessen zijn hard, maar je moet ze een keer leren....... :wink:
    Misschien komt er na reparatie een perfect apparaat terug.... :P
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ach wat maakt het uit of je houten of betonnen vloeren hebt, of dat er tapijten op de grond liggen, of dat je zware vitrages hebt. Bij mij trekken nog steeds op straat spontaan de scheuren in het asfalt, ondanks sterke isolatiemaatregelen :wink: Zelfs aan het einde van mijn straat is een kantoor spontaan vertrokken vanwege een onwerkbare situatie
    Rob, dit bedoel ik met sterke verhalen. Maar dat terzijde.
    Ik kan er de schertsende knipoog naar onze discussie wel in zien eigenlijk, jij niet?
    Natuurlijk.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •