Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 152 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ach wat maakt het uit of je houten of betonnen vloeren hebt, of dat er tapijten op de grond liggen, of dat je zware vitrages hebt. Bij mij trekken nog steeds op straat spontaan de scheuren in het asfalt, ondanks sterke isolatiemaatregelen :wink: Zelfs aan het einde van mijn straat is een kantoor spontaan vertrokken vanwege een onwerkbare situatie
    Rob, dit bedoel ik met sterke verhalen. Maar dat terzijde.

    @Edgar, kost dat verzenden zoveel dat je het niet meer de moeite waard vindt?
    en blijven zitten met een versterker zonder rechtersurroundkanaal, een niet goed functionerende AB en die geen enkele instelling onthoudt? nee, sommige levenslessen zijn hard, maar je moet ze een keer leren....... :wink:
    Nog nieuws?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52

    Standaard

    ja, ik heb nog steeds geen tijd gehad om dat ding op te sturen.............

  3. #53
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Hier zal ik toch even tijd voor maken hoor Edgar, zulke dingen moet je niet te lang mee wachten.

  4. #54
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Hier zal ik toch even tijd voor maken hoor Edgar, zulke dingen moet je niet te lang mee wachten.
    Inderdaad! Helemaal mee eens!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    ja, ik heb nog steeds geen tijd gehad om dat ding op te sturen.............
    Onzin, als het moet kan je overal tijd voor maken. Dat het geen prioriteit heeft zou aannemelijker zijn, maar in dit geval toch niet echt aan te raden.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    ja, ik heb nog steeds geen tijd gehad om dat ding op te sturen.............
    Onzin, als het moet kan je overal tijd voor maken. Dat het geen prioriteit heeft zou aannemelijker zijn, maar in dit geval toch niet echt aan te raden.
    Bepaal jij wat voor hem onzin is?

    Je vindt het aannemelijker dat het geen prioriteit heeft maar de logische gevolgtrekking dat die zaken die dan wel meer prioriteit hebben zoveel tijd kosten dat hij hier geen tijd meer voor heeft, kun je niet maken.....

    Afgezien van het feit dat je het beest niet eens in je eentje kunt verzenden want dan kom je nooit op het postkantoor. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #57

    Standaard

    Jammer Edgar, maar slimme zet om je geld terug te eisen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    ja, ik heb nog steeds geen tijd gehad om dat ding op te sturen.............
    Onzin, als het moet kan je overal tijd voor maken. Dat het geen prioriteit heeft zou aannemelijker zijn, maar in dit geval toch niet echt aan te raden.
    Bepaal jij wat voor hem onzin is?

    Je vindt het aannemelijker dat het geen prioriteit heeft maar de logische gevolgtrekking dat die zaken die dan wel meer prioriteit hebben zoveel tijd kosten dat hij hier geen tijd meer voor heeft, kun je niet maken.....

    Afgezien van het feit dat je het beest niet eens in je eentje kunt verzenden want dan kom je nooit op het postkantoor. :wink:
    Ik bepaal dat niet, het is een vaststaand feit. Geen tijd hebben is per definitie onzin. Je hebt namelijk altijd tijd voor iets alleen je geeft andere zaken prioriteit. Nu is het wel begrijpelijk dat iemand zegt dat hij geen tijd heeft voor iets, maar helaas wordt het veel te vaak gebruikt. In werkelijkheid zegt iemand dat hij ergens geen prioriteit aan geeft. Maar "geen tijd" hebben klinkt waarschijnlijk minder afwijzend.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    ja, ik heb nog steeds geen tijd gehad om dat ding op te sturen.............
    Onzin, als het moet kan je overal tijd voor maken. Dat het geen prioriteit heeft zou aannemelijker zijn, maar in dit geval toch niet echt aan te raden.
    Bepaal jij wat voor hem onzin is?

    Je vindt het aannemelijker dat het geen prioriteit heeft maar de logische gevolgtrekking dat die zaken die dan wel meer prioriteit hebben zoveel tijd kosten dat hij hier geen tijd meer voor heeft, kun je niet maken.....

    Afgezien van het feit dat je het beest niet eens in je eentje kunt verzenden want dan kom je nooit op het postkantoor. :wink:
    Ik bepaal dat niet, het is een vaststaand feit. Geen tijd hebben is per definitie onzin. Je hebt namelijk altijd tijd voor iets alleen je geeft andere zaken prioriteit. Nu is het wel begrijpelijk dat iemand zegt dat hij geen tijd heeft voor iets, maar helaas wordt het veel te vaak gebruikt. In werkelijkheid zegt iemand dat hij ergens geen prioriteit aan geeft. Maar "geen tijd" hebben klinkt waarschijnlijk minder afwijzend.
    Olivier, ik snap wat je bedoelt, maar in mijn geval is het echt geen tijd hebben, vrouw nog lang niet hersteld, 3 kinderen die ook wel aandacht willen en ook geen postkantoor in de buurt. Ik kan natuurlijk ook even de kinderen alleen thuis laten, geen boodschappen gaan doen of even het huis niet wat opruimen en mijn werk maar gewoon even mijn werk laten, maar gezien de gevolgen die dat met zich meebrengt lijkt het me logisch dat geen tijd in mijn geval gewoon echt geen tijd is. Da's geen kwestie van prioriteiten, maar een kwestie oorzaak/gevolg en derhalve dus geen tijd. Maar goed, volgens jouw zal het ongetwijfeld een prioriteitenkwestie blijven, sinds je "het" boek gelezen hebt interpreteer je toch alles net even anders dan de gemiddelde mens. Niets mis mee hoor, is jouw goed recht, maar afwijken van het gemiddelde betekend ook dat de gemiddelde mens daar tegen ageerd, maar dat zul je inmiddels wel gemerkt hebben.

    Overigens, ik krijg steeds vaker het idee om het ding gewoon zelf open te schroeven om eens te kijken of het niet gewoon een losse kabel aan de uitgang is oid. Als het RS kanaal het zou doen, vind ik de rest ook meteen minder erg namelijk....

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Maar goed, volgens jouw zal het ongetwijfeld een prioriteitenkwestie blijven, sinds je "het" boek gelezen hebt interpreteer je toch alles net even anders dan de gemiddelde mens.
    "Het" boek? Pseudopsychologie voor dummies?
    of:

    "De beste citaten uit de bijbel" :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Overigens, ik krijg steeds vaker het idee om het ding gewoon zelf open te schroeven om eens te kijken of het niet gewoon een losse kabel aan de uitgang is oid. Als het RS kanaal het zou doen, vind ik de rest ook meteen minder erg namelijk....
    Edgar,

    Let er wel op of de garantie daar iets over zegt. Het zou lastig zijn als je niets kunt vinden, je het beest retour Duitsland stuurt en ze daar zeggen dat je garantie vervallen is omdat je hem zelf 'in de bek hebt gekeken'. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #62

    Standaard

    @Ron en Alexander, Olivier heeft een boek over psychologie gelezen wat ging over het ego oid. Sinds hij dat boek heeft gelezen is zijn kijk op dingen anders.

    Verder, zeer goed nieuws!
    Vandaag voor de kinderen (en voor mezelf :wink Madagascar opgezet. Eerst was er geen geluid, toen miste het centrekanaal ineens en toen sloeg het beest op stereo. Ik werd helemaal gek en haalde hem uit de kast. Ik had alles afgekoppeld en was al bijna bezig om mijn yamaha aan te gaan sluiten toen mijn vrouw zei, waarom controleer je niet nog een keer alle aansluitingen. En omdat vrouwen nu eenmaal altidj gelijk hebben of omdat ik het gevoel had dat er echt iets geks aan de hand was, sloot ik alles aan. De DVD weer laten afspelen, en alles deed het. Toen pakte ik de AB om het volume op te schroeven en ging hij weer op tilt. Handmatig toen weer goed gezet (hij schakelde zelfs vanzelf van optisch naar coaxiaal...) en niets aan de hand, tot ik de AB weer oppakte en hij weer begon te schakelen als een gek. Even testen, alles goed gezet, AB opgepakt en ja hoor, daar ging hij weer. AB buiten het gelegd, alles goed gezet, 10 minuten laten spelen, perfect! alles deed het, niets geks, alle kanalen deden het, dit wilde ik dus. Toen de AB opgepakt en langzaam richting het apparaat bewogen (bijna in slowmotion)en ja hoor, zodra het oogje contact kon maken sloeg hij weer op tilt.

    Het probleem is dus de AB en niet het beest zelf. Toen de batterrijen daaruit gehaald, Madagascar eens op een lekker luisternivo gezet en jahoor, niets meer aan de hand. Mijn vrouw blij, ik nog veel blijer en ook de kids blij. review volgt hierna.

  13. #63

    Standaard

    Zoals gezegd, Madagascar opgezet.

    Wat valt er op, het overal geluid is zeer vol, detailrijk, helder, ruimtelijk. Je kunt duidelijk horen welke stukken er harder zijn afgemixed voor de spanning, de sub klonk zelfs strakker. Maar nergens is dit storend, sterker nog, het hoort gewoon zo zoals dat klinkt.

    Het surroundgeluid was zelfs beter dan de yamaha, bijv. bij de scene waarbij de beestjes in het vliegtuig zitten is echt duidelijk het effect te horen van de beestjes die achterin zitten. De zee tijdens het aanspoelen en de strandscenes is zoveel duidelijker, ook op de achtergrond. Ook andere achtergrond geluiden zijn veel duidelijker aanwezig.

    De sub deed zijn werk zeer goed en gaat nog steeds onhoorbaar over in de fronts. Bij de wilde brullen van Alex heb je het idee gewoon naast een leeuw te staan.

    Kortom, afgezien van de defecte AB ben ik dus een zeer tevreden man. Grappige was dat mijn zoon van 7 mij aankeek en zei, papa, het geluid is mooier (oh, oh, nu al besmet..). Mijn dochter vond de vorige receiver beter, omdat ze daarvan wist hoe hij werkte :wink:.

    Ik moet het beest dus nog wel helemaal goed afstellen waar je helaas de AB voor nodig hebt (als die werkt), maar hij klinkt nu al werkelijk super!

  14. #64

    Standaard

    goed nieuws Edgar!! Gefeliciteerd
    enkel de AB opsturen is iets dat de postkamer op het werk ook nog wel kan doen voor je, toch?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    goed nieuws Edgar!! Gefeliciteerd
    enkel de AB opsturen is iets dat de postkamer op het werk ook nog wel kan doen voor je, toch?
    Exact, alleen even wat bubbeltjesfolie zoeken, maar dat is overkomelijk.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Exact, alleen even wat bubbeltjesfolie zoeken, maar dat is overkomelijk.
    Volgende update = Universele AB?

  17. #67

    Standaard

    Kun je de codes van de ab niet overzetten naar een lerende ab?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    @Ron en Alexander, Olivier heeft een boek over psychologie gelezen wat ging over het ego oid. Sinds hij dat boek heeft gelezen is zijn kijk op dingen anders.
    Zal best. Als ik een boek over autotechniek lees maakt me dat nog geen automonteur.


    Heb jij niet eens ooit een boek gelezen over ICT?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #69

    Standaard

    Moet ik toch eerst een lerende AB kopen, terwijl dit me toch gewoon onder de garantie lijkt te vallen...

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Apart en vaag probleem Edgar, echter wel gelukkig dat de versterker zelf niet kapot is.

  21. #71
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Moet ik toch eerst een lerende AB kopen, terwijl dit me toch gewoon onder de garantie lijkt te vallen...
    Ik wil er ook 1 kopen! ben ik ook ineens van die vervelende zooi aan AB's af!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Moet ik toch eerst een lerende AB kopen, terwijl dit me toch gewoon onder de garantie lijkt te vallen...
    Ik wil er ook 1 kopen! ben ik ook ineens van die vervelende zooi aan AB's af!
    Powerbuy voor een logitech?
    @Alexander, een lerende AB heeft geen zin omdat de huidige AB blijkbaar continue signalen uitzend

  23. #73

    Standaard

    Dat probleem is misschien nog wel op te lossen. Ik weet niet waar jouw huis woont, maar mijn Jungson en ik zitten vlakbij Aalsmeer.

    En de AV1000C klinkt inderdaad waanzinnig goed.

    Enno

    PS houdt je wel de temperatuur in de gaten, 5 cm erboven is volgens mij niet voldoende als je een middagje gaat luisteren....

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door enno
    Dat probleem is misschien nog wel op te lossen. Ik weet niet waar jouw huis woont, maar mijn Jungson en ik zitten vlakbij Aalsmeer.

    En de AV1000C klinkt inderdaad waanzinnig goed.

    Enno

    PS houdt je wel de temperatuur in de gaten, 5 cm erboven is volgens mij niet voldoende als je een middagje gaat luisteren....
    Hey Enno, bekende naam :wink: .
    Ruim 5cm erboven, en bijna 15cm aan de zijkanten plus een open achterkant, dat moet voldoende zijn, het is bovendien maar tijdelijk.

    Mijn huis woont in Den Haag, en ikzelf ook trouwens :wink: .

  25. #75

    Standaard

    Edgar gefeliciteerd, dit is natuurlijk zeer goed nieuws!

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •