De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1
    Jeroen Koedam
    Guest

    Standaard geen beeld bij vervanging scart door videocomponent

    Ik probeer een Sony DVD-recorder (RDR-GX210) aan te sluiten op een Sharp LCD TV (LC-32RA1E) met een componentkabel. Linksom, rechtsom, maar geen beeld. Via SCART doet-ie het, maar daar ben je natuurlijk niet naar op zoek. Iemand een goede tip?

  2. #2

    Standaard

    Sluit eerst eens de scartkabel aan en kijk even in de setup menu's van beide apparaten. De kans is namelijk groot dat je de apparaten even moet "vertellen" er via een verbinding met componentkabel beeldinformatie verstuurd gaat worden.

    In de regel zul je bij de Video-instellingen van de recorder in moeten stellen dat je via component uitstuurt al dan niet progressive (ik zou het wel doen als de recorder die mogelijkheid biedt).

    In het setup menu van je TV zul ook moeten aangeven dat je de componentingang gebruikt. Ze zult deze waarschijnlijk handmatig moeten selecteren.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •