Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 187 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    speakers heb ik al edgar
    Speakers heb je al.... een sub met 3,5mm mini-jacks , je hebt het toch toevallig niet over een PC speakersetje zo ja, welk setje
    Uit zijn eigen HT draadje:
    Daarom heb ik besloten om mijn computer set 5,1 te gebruiken van Creative
    klopt voorlopig besluit ik even mijn computer set te gebruiken. Carnaval, mijn moeder haar verjaardag en mijn vriendin haar verjaardag komt eraan; kortom nog erger dan december.. Dus voorlopig geen centen meer :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #27

    Standaard

    Maakt het trouwens uit als ik sommige speakers aansluit met luidspreker snoer en anders gewoon via de tulpstekker ingangen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    speakers heb ik al edgar
    Speakers heb je al.... een sub met 3,5mm mini-jacks , je hebt het toch toevallig niet over een PC speakersetje zo ja, welk setje
    Uit zijn eigen HT draadje:
    Daarom heb ik besloten om mijn computer set 5,1 te gebruiken van Creative
    Is dat zo bijdehandje :wink: , ik heb dit draadje een paar maal doorgelezen maar kan dat nergens in dit draadje lezen, vandaar mijn vraag. Ik hoef toch niet dit hele forum door te spitten omdat er in dit draadje gebrekkige informatie wordt gegeven

    Edgar Smit Geplaatst: 23-01-2007 12:51 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Stephan Nobelen schreef:
    speakers heb ik al edgar

    Edgar schreef:
    Aha, dat werd me niet helaam duidelijk, ik dacht dat je die ook nog moest hebben. Ja dan is jouw optie idd een betere, voor 20 euro voor die pioneer kun je je geen buil vallen, heb je net wat meer over voor een iets betere receiver zou ik zeggen. Zowel de Denon als de Pioneer zijn gewoon goede spelers.

    Dan je volgende verhaal:

    Stephan:
    Vwb de minijack-RCA, waarom niet gewoon 1minijack naar 2 RCA en dan een 2 RCA naar 1 RCA? Het is niet het beste van het beste, maar lost wel je probleemop.

    VWB coax/optisch, de keuze is volledig aan jou.
    In theorie heeft optisch een extra omslag (van digitaal naar electricteit en terug) en is coax gevoeliger voor storingen.

    In de praktijk zijn er weinig die tussen een coax en een optische kabel uit dezelfde prijsklasse een verschil horen. Beide zijn eigenlijk even goed.

    Indien je wilt, ik heb hier nog een Oehlbach Red Optostar (optische kabel, ik schat 50cm lang)liggen die ik niet gebruik, die mag je voor leuk prijsje wel overnemen, doe maar een PM als je interesse hebt.

    -------------------------------------------------------------------------------------

    Het spijt me Edgar, maar volgens mij was het je bij bovenstaand antwoord ook niet helemaal duidelijk dat het om een PC speakersetje ging 8), je had het te druk met een incourant kort kabeltje proberen te verkopen. :wink:
    Dat je schrijft dat coax gevoeliger is voor storingen kan waar zijn bij analoge signaal overdracht, doch in dit geval wordt er een digitaal signaal overgedragen en dat is nu juist wat minder gevoelig voor storingen.

    Even beter bij de les blijven 8)
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Maakt het trouwens uit als ik sommige speakers aansluit met luidspreker snoer en anders gewoon via de tulpstekker ingangen?
    Ik wil je niet teleurstellen, doch als je in dit draadje bij de start al had vermeld dat je een PC speakersetje wilde gaan gebruiken, dan was je wel beter gewaarschuwd geworden

    Ik had je gevraagd welk setje, alleen creative is niet voldoende , je kan tenminste een model nummer opgeven, dat helpt wat meer om eea te kunnen beoordelen. Ik heb dit draadje in het begin wel gevolgd, maar had toen even geen tijd.

    Edgar Smit had op de 23e een link naar een tweedehands setje voor weinig, en om eerlijk te zijn, dat was een hele goede optie voor je geweest, beter dan de situatie waarin je nu verkeerd

    Dan nu maar even met de botte bijl aan het werk, Creative maakt leuke PC setjes, en daar zitten er een paar van zeer goede kwaliteit tussen, doch ze zijn absoluut NIET geschikt om op een receiver aan te sluiten, het setje beschikt immers reeds over een eigen versterker( tenminste dat doen de meeste van dat soort setjes, en de sub/versterker voedt op zijn beurt ook nog eens de satellietjes).
    Ik heb ook een PC setje van Logitech aan het werk, doch dat setje beschikt over een eigen decoder en kan zonder de hulp van een receiver zijn werk doen, en dat geeft ook nog eens een zeer acceptabel geluid, en al helemaal voor de slaapkamer waar hij wordt gebruikt. Nog een leuke set is de set van Teufel, die hier op het forum al meer te sprake is geweest, was in jouw geval de ideale oplossing geweest. De Teufel en Logitech set zijn namelijk nooit weg, tegen de tijd dat de bakken met geld binnenstromen kan je ze altijd nog op een PC gebruiken of in de bedroom.

    En nu jouw setje weer, de satellietje zijn zeer waarschijnlijk alleen geschikt voor het gebruik in combinatie met de sub waarop zij aangesloten dienen te worden.... ergo dit houd in dat je ze maar beter niet kunt aansluiten op de receiver, ze zijn daar ook niet voor bedoeld. Ik ga je dan ook absoluut geen advies geven hoe je dat moet aansluiten, want mijn advies luidt: NIET DOEN

    Wat kun je dan nog wel doen:
    1 je koopt wel geschikte speakers
    2 je verkoopt je net aangeschafte receiver met winst en gaat voor de Teufel of Logitech PC set, en echt geloof me, die Teufel set is zeer lovend beschreven in HET(Home Entertainment Today)
    3 je gaat voor het setje van Edgar Smit, mijn opmerking hierbij: het heeft dan wel geen DTS, maar met de speakers die jij op het oog hebt hoor je echt het vaak maar subtiele verschil tussen DD en DTS echt niet, DTS is in de lagere prijsklasse echt niet zaligmakend

    Stephan, ik hoop je niet al te zeer ontmoedigd te hebben, je wilt beter geluid dan het geluid van je TV, dat zal het Creative setje nog net wel redden, maar geloof me, in jouw geval en in de combinatie die je voor ogen hebt zal dit al heel snel uitmonden in een teleurstelling. Mijn advies luidt dan ook, ga voor de Teufel set, ik wil je daar de link naartoe wel geven als je enigzins belangstelling hebt, op die set kan je in combinatie met de decoder allerlei apparaten zowel analoog als digitaal aansluiten en hij heeft ook nog eens DTS, en zo heel duur is deze krachtpatser ook nog niet eens.

    We slepen je er wel doorheen als je je weer hebt samengeraapt :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Bedankt voor je reactie! Ik ben echter van plan door te gaan mee waar ik bezig was. Betere luidsprekers en subs die komen er vroeg of laat toch wel, zit daar maar niet over in.

    Creative Inspire P580, dit is de set. Ik was eigelijk van plan om de set aan te sluiten en dan de ingebouwde versterker over te slaan, op de versterker instellen dat het om kleine speakers gaat. Mocht dit misgaan heb ik nog een alternatief: Mijn vader heeft een nieuwe HT gekocht, en de oude speakers kan ik eventueel gebruiken (was een akai setje weet niet meer welk type). Deze worden aangesloten met luidspreker snoer. Ik ga gewoon luisteren wat volgens mij het beste klinkt.

    Alvast ook jij bedankt voor je reactie, maar ik voel me prima in mijn situatie. Ik kan wanneer ik wil en wanneer ik natuurlijk geld heb stuk voor stuk gaan updaten.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Mijn vader heeft een nieuwe HT gekocht, en de oude speakers kan ik eventueel gebruiken (was een akai setje weet niet meer welk type). Deze worden aangesloten met luidspreker snoer. Ik ga gewoon luisteren wat volgens mij het beste klinkt.
    Hoi Stephan,

    In combinatie met de Sony reciever lijken me de oude speakers van je vader toch beter. Start desnoods gewoon met alleen die 2 speakers (fronts). De rest komt dan vanzelf wel wanneer je er weer budget voor hebt.

    Die creative speakers help je om zeep als je die aan de reciever gaat hangen, omdat de versterking hier niet op afgestemd is. Die speakers zijn gemaakt om te gebruiken in combinatie met de sub/versterker die bij dat setje hoort.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Bedankt voor je reactie! Ik ben echter van plan door te gaan mee waar ik bezig was. Betere luidsprekers en subs die komen er vroeg of laat toch wel, zit daar maar niet over in.

    Creative Inspire P580, dit is de set. Ik was eigelijk van plan om de set aan te sluiten en dan de ingebouwde versterker over te slaan, op de versterker instellen dat het om kleine speakers gaat. Mocht dit misgaan heb ik nog een alternatief: Mijn vader heeft een nieuwe HT gekocht, en de oude speakers kan ik eventueel gebruiken (was een akai setje weet niet meer welk type). Deze worden aangesloten met luidspreker snoer. Ik ga gewoon luisteren wat volgens mij het beste klinkt.

    Alvast ook jij bedankt voor je reactie, maar ik voel me prima in mijn situatie. Ik kan wanneer ik wil en wanneer ik natuurlijk geld heb stuk voor stuk gaan updaten.
    Gelukkig heb ik je de moed niet ontnomen, ben blij dat je nog steeds optimistisch bent 8) :wink:

    Toch nog maar even herhalen, Pjotr streepte het ook nog een keer aan, sluit niet je PC set aan op je nieuwe receiver, laat die stekkertjes maar mooi zitten, het zou wel eens het einde van je setje kunnen betekenen als je het wel aansluit. Nu weet in de impedantie van die satellietjes ook niet, maar ik denk dat de receiver er ook niet echt blij mee zal zijn.

    Verwacht ook niet teveel van je vader zijn Akay speakertjes, die waren speciaal bedoeld voor dat setje, vaak zijn ze waardeloos voor een andere opstelling, dus ook hier is enige voorzichtigheid geboden

    Je wilt je set in stappen gaan opbouwen, dat is een heel goed plan, Pjotr merkte het ook al op, je kunt dan bijvoorbeeld beginnen met een paar leuke front speakers en zo gaan uitbouwen.

    Ik blijf je draadje wel volgen en hoop dat je voor weinig wat leuke dingen kunt gaan aanschaffen.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    speakers heb ik al edgar
    Speakers heb je al.... een sub met 3,5mm mini-jacks , je hebt het toch toevallig niet over een PC speakersetje zo ja, welk setje
    Uit zijn eigen HT draadje:
    Daarom heb ik besloten om mijn computer set 5,1 te gebruiken van Creative
    Is dat zo bijdehandje :wink: , ik heb dit draadje een paar maal doorgelezen maar kan dat nergens in dit draadje lezen, vandaar mijn vraag. Ik hoef toch niet dit hele forum door te spitten omdat er in dit draadje gebrekkige informatie wordt gegeven
    dat wordt ook nergens gesuggereerd, geopperd, dat lees jij eruit. Ik geef gewoon aan dat het idd om PC speakers gaat, iets wat in zijn eigen Mijn Home Theater draadje stond. Gelukkig is je lichte gebrek aan nuance bekend en maken de smileys een hoop goed :wink: .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Edgar Smit Geplaatst: 23-01-2007 12:51 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Stephan Nobelen schreef:
    speakers heb ik al edgar

    Edgar schreef:
    Aha, dat werd me niet helaam duidelijk, ik dacht dat je die ook nog moest hebben. Ja dan is jouw optie idd een betere, voor 20 euro voor die pioneer kun je je geen buil vallen, heb je net wat meer over voor een iets betere receiver zou ik zeggen. Zowel de Denon als de Pioneer zijn gewoon goede spelers.

    Dan je volgende verhaal:

    Stephan:
    Vwb de minijack-RCA, waarom niet gewoon 1minijack naar 2 RCA en dan een 2 RCA naar 1 RCA? Het is niet het beste van het beste, maar lost wel je probleemop.

    VWB coax/optisch, de keuze is volledig aan jou.
    In theorie heeft optisch een extra omslag (van digitaal naar electricteit en terug) en is coax gevoeliger voor storingen.

    In de praktijk zijn er weinig die tussen een coax en een optische kabel uit dezelfde prijsklasse een verschil horen. Beide zijn eigenlijk even goed.

    Indien je wilt, ik heb hier nog een Oehlbach Red Optostar (optische kabel, ik schat 50cm lang)liggen die ik niet gebruik, die mag je voor leuk prijsje wel overnemen, doe maar een PM als je interesse hebt.

    -------------------------------------------------------------------------------------

    Het spijt me Edgar, maar volgens mij was het je bij bovenstaand antwoord ook niet helemaal duidelijk dat het om een PC speakersetje ging 8), je had het te druk met een incourant kort kabeltje proberen te verkopen. :wink:
    Dit snap ik niet helemaal, volgens mij heb jij niet al zijn berichtjes goed doorgelezen, hij kan namelijk wel een verloop van minijack naar 2xRCA vinden, maar niet naar 1xRCA, vandaar van minijack naar 2xRCA en daarop een verloop van 2xRCA naar 1xRCA. Het kabeltje wat ik aanbood had niets met de speakers te maken maar is voor tussen de DVDspeler en receiver. En de prijs daarvoor is echt een vriendenprijsje geweest, heeft niets met verkopen te maken, maar iemand met een krap budget ee leuke kabel aanbieden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Dat je schrijft dat coax gevoeliger is voor storingen kan waar zijn bij analoge signaal overdracht, doch in dit geval wordt er een digitaal signaal overgedragen en dat is nu juist wat minder gevoelig voor storingen.

    Even beter bij de les blijven 8)
    Een coaxkabel is gevoeliger voor storingen van buitenaf dan een optische kabel, ook al gaat er een digitaal signaal doorheen, dat heeft met de contructie van de kabel te maken. Maar goed, zoals ik al eerder zei de smileys maken een hoop goed :wink: .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Bedankt voor je reactie! Ik ben echter van plan door te gaan mee waar ik bezig was. Betere luidsprekers en subs die komen er vroeg of laat toch wel, zit daar maar niet over in.

    Creative Inspire P580, dit is de set. Ik was eigelijk van plan om de set aan te sluiten en dan de ingebouwde versterker over te slaan, op de versterker instellen dat het om kleine speakers gaat. Mocht dit misgaan heb ik nog een alternatief: Mijn vader heeft een nieuwe HT gekocht, en de oude speakers kan ik eventueel gebruiken (was een akai setje weet niet meer welk type). Deze worden aangesloten met luidspreker snoer. Ik ga gewoon luisteren wat volgens mij het beste klinkt.

    Alvast ook jij bedankt voor je reactie, maar ik voel me prima in mijn situatie. Ik kan wanneer ik wil en wanneer ik natuurlijk geld heb stuk voor stuk gaan updaten.
    Gelukkig heb ik je de moed niet ontnomen, ben blij dat je nog steeds optimistisch bent 8) :wink:

    Toch nog maar even herhalen, Pjotr streepte het ook nog een keer aan, sluit niet je PC set aan op je nieuwe receiver, laat die stekkertjes maar mooi zitten, het zou wel eens het einde van je setje kunnen betekenen als je het wel aansluit. Nu weet in de impedantie van die satellietjes ook niet, maar ik denk dat de receiver er ook niet echt blij mee zal zijn.

    Verwacht ook niet teveel van je vader zijn Akay speakertjes, die waren speciaal bedoeld voor dat setje, vaak zijn ze waardeloos voor een andere opstelling, dus ook hier is enige voorzichtigheid geboden

    Je wilt je set in stappen gaan opbouwen, dat is een heel goed plan, Pjotr merkte het ook al op, je kunt dan bijvoorbeeld beginnen met een paar leuke front speakers en zo gaan uitbouwen.

    Ik blijf je draadje wel volgen en hoop dat je voor weinig wat leuke dingen kunt gaan aanschaffen.
    In ieder geval 1 optisch kabeltje is dan wel gelukt :wink: .

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Bedankt voor je reactie! Ik ben echter van plan door te gaan mee waar ik bezig was. Betere luidsprekers en subs die komen er vroeg of laat toch wel, zit daar maar niet over in.

    Creative Inspire P580, dit is de set. Ik was eigelijk van plan om de set aan te sluiten en dan de ingebouwde versterker over te slaan, op de versterker instellen dat het om kleine speakers gaat. Mocht dit misgaan heb ik nog een alternatief: Mijn vader heeft een nieuwe HT gekocht, en de oude speakers kan ik eventueel gebruiken (was een akai setje weet niet meer welk type). Deze worden aangesloten met luidspreker snoer. Ik ga gewoon luisteren wat volgens mij het beste klinkt.

    Alvast ook jij bedankt voor je reactie, maar ik voel me prima in mijn situatie. Ik kan wanneer ik wil en wanneer ik natuurlijk geld heb stuk voor stuk gaan updaten.
    Gelukkig heb ik je de moed niet ontnomen, ben blij dat je nog steeds optimistisch bent 8) :wink:

    Toch nog maar even herhalen, Pjotr streepte het ook nog een keer aan, sluit niet je PC set aan op je nieuwe receiver, laat die stekkertjes maar mooi zitten, het zou wel eens het einde van je setje kunnen betekenen als je het wel aansluit. Nu weet in de impedantie van die satellietjes ook niet, maar ik denk dat de receiver er ook niet echt blij mee zal zijn.

    Verwacht ook niet teveel van je vader zijn Akay speakertjes, die waren speciaal bedoeld voor dat setje, vaak zijn ze waardeloos voor een andere opstelling, dus ook hier is enige voorzichtigheid geboden

    Je wilt je set in stappen gaan opbouwen, dat is een heel goed plan, Pjotr merkte het ook al op, je kunt dan bijvoorbeeld beginnen met een paar leuke front speakers en zo gaan uitbouwen.

    Ik blijf je draadje wel volgen en hoop dat je voor weinig wat leuke dingen kunt gaan aanschaffen.
    In ieder geval 1 optisch kabeltje is dan wel gelukt :wink: .
    Oke Edgar,

    Ik denk dat als je eerder had geweten dat het om een PC speakersetje ging, het hem ook afgeraden zou hebben, dan had je hem eens te meer op de voordelen van je eerdere Link naar die complete set voor weinig kunnen wijzen, daar heb ik hem zelf ook op gewezen.

    Ik heb het angstige vermoeden dat het met die Akai speakertjes geen succes gaat worden..... laten we met z'n allen eens gaan zoeken voor een paar leuke frontspeakers en een betaalbare sub

    Het geluid zal al snel beter klinken dan via zijn TV :wink: en inderdaad een paar smileys doen wonderen en zo kwaad meen ik het inderdaad niet.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Jullie steun vind ik geweldig! Op jullie advies zal ik ook het idee om het pc setje op mijn receiver te zetten uit mijn hoofd zetten. Het Akai setje ga ik gewoon proberen kijken wat het wordt. Mocht ik het naar de klote helpen is dat niet zo'n punt

    ik houd jullie op de hoogte!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #37

    Standaard

    ik ben nu flink aan het experimenteren met het aansluiten/testen van verschillende boxen, dit komt uiteindelijk wel goed. Nu heb ik de subwoofer van het creative setje aangesloten via verloopje minijack - 1xrca.

    Toch doet deze het niet hoe kan het?

    Dit is niet dezelfde sub, maar wel ongeveer het zelfde idee. Ik heb het verloopje + kabel in de center/subwoofer ingang gestoken.. Helaas werkt het niet, iemand anders nog ideeen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    ik ben nu flink aan het experimenteren met het aansluiten/testen van verschillende boxen, dit komt uiteindelijk wel goed. Nu heb ik de subwoofer van het creative setje aangesloten via verloopje minijack - 1xrca.

    Toch doet deze het niet hoe kan het?
    Heb je de (luidspreker met de) volumeregelaar ook aangesloten op de subwoofer?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  14. #39

    Standaard

    Enkel de sub exclusief regelaar..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Enkel de sub exclusief regelaar..
    Je sub heeft wel voeding nodig en ook de volumeregelaar zul je moeten aansluiten.

    Heb je de sub op de sub aansluiting van je receiver aangesloten en dan verbonden met de center/rear center/subwoofer bij audio inputs
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    dat klopt dvdprofilersfilmgek. Ik zal zometeen eens proberen met de regelaar..

    De voeding had ik overigens wel aangesloten..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    dat klopt dvdprofilersfilmgek. Ik zal zometeen eens proberen met de regelaar..

    De voeding had ik overigens wel aangesloten..
    Oh, en voor ik het vergeet, sommige versterkers/receivers moet je ook even vertellen dat er een sub is aangesloten, dat is nodig,want in sommige gevallen zal de versterker/receiver geen signaal zetten op de subuitgang als dat niet is duidelijk gemaakt
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

    Standaard

    Ik heb ingesteld dat er een sub aanwezig is.. zal dadelijk eens kijken of het werkt..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #44

    Standaard

    nu werkt ie wel :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    nu werkt ie wel :wink:
    Ik ben blij voor je, wees voorzichtig met de volumes en geniet er maar even lekker van :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  21. #46

    Standaard

    ik ga nu alle speakers die ik maar in huis heb en te vinden zijn testen, welke het beste klinken mogen blijven. Verder ga ik nog een achterwand voor mijn kast maken zodat deze stabiel staat. Ook ga ik nog van mijn huidige satteliet speakersstandaards een aanpassing maken zodat grotere boxen er ook oppassen.. :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    ik ga nu alle speakers die ik maar in huis heb en te vinden zijn testen, welke het beste klinken mogen blijven. Verder ga ik nog een achterwand voor mijn kast maken zodat deze stabiel staat. Ook ga ik nog van mijn huidige satteliet speakersstandaards een aanpassing maken zodat grotere boxen er ook oppassen.. :wink:
    Mooi :wink:

    Je bent serieus bezig, kun je onder woorden brengen wat je van je huidig geteste speakers vind en wat je er eventueel aan mist

    Hoe doet de sub het in je huidige opstelling
    Have fun and enjoy your collection

  23. #48

    Standaard

    ik heb de speakers getest met audio en dvd. de 5 beste speakers heb ik gekozen. Deze geven voor mij een goed geluid. Natuurlijk mis ik 3 weg speakers maar alles op zijn tijd..

    De sub is een apart verhaal.. ik ga later wanneer ik alles netjes heb ingericht weggewerkt etc.. proberen de sub van mijn vader zijn oude akai set aan te sluiten. Waarom de creative niet? Tja, deze doet het prima, maar dan heb ik geen (fatsoenlijk) geluid meer op mijn pc. Dus het is kiezen of delen.. In dit geval delen :wink:

    Verder zal ik later wat foto's maken.. :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    ik ga nu alle speakers die ik maar in huis heb en te vinden zijn testen, welke het beste klinken mogen blijven.
    Nou, veel succes gewenst.

    (het is vast ook wel een LEUKE klus )

    Maar goed. wat is 'het beste klinken'?? Van belang is enerzijds de geluidskwaliteit (die voor mij altijd nummer 1 staat) en anderzijds de match met alle andere geluidsvoortbrengers (m.a.w. kloppen de volumes met elkaar zowel bij zacht spelen als bij hard, zodat je het surroundeffect maximaal is (dit staat voor anderen soms hoger op de lijst dan geluidskwalteit).
    Let erop en maak je eigen keuze.

    & joy
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  25. #50

    Standaard

    volgend probleempje..

    Mijn creative subwoofer werkte op mijn versterker. Hier wil ik toch vanaf zien, omdat ik dan geen geluid meer heb op mijn laptop. Een nieuwe kan ik op het moment niet betalen dus besloot ik de vorige subwoofer van mijn vader zijn ht setje te nemen. Omdat deze aangesloten wordt via luidsprekerkabel ben ik noodgedwongen om zelf een tulpstekker erop te zetten. Dit heb ik gedaan, maar wat ik ook probeerde er kwam geen signaal..

    weet iemand waar dit aan kan liggen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •