De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard foutmelding slecht zichtbaar

    Hallo brave beheerders.

    Jullie doen goed werk en eigenlijk werkt het altijd prima.

    Een puntje op de Ï dan:

    Als ik een 'foutje' maak, bijvoorbeeld een nieuwe PM schrijf of een nieuw topic, zonder daar een titel aan te geven, dan komt er keurig een pagina terug met de mogelijkheid dat alsnog te doen. erboven staat dan keurig waarom het nog niet verzonden/opgeslagen is...
    Jammer genoeg is dat in een kleurcombinatie die naar mijn idee absoluut niet opvalt. M.a.w. ik zie die boodschap pas na een keer of wat kijken:


    Meer (kleur)contrast zal het voor dummies (including myself) wat duidelijker maken dat er wat mis is (en wát dan). Voorbeelden:


    of zelfs


    keep up the good work
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #2

    Standaard

    Op deze terechtte opmerking van A3aan wil ik nog iets toevoegen.
    Indien je een PM hebt en dit middels een pop-up duidelij wordt, krijg je een klein popup scherm maar de tekst is gebaseerd op normale schermgrootte. de tekst en de maat van het scherm zijn dus niet op elkaar afgestemd, schoonheidfoutje, maar toch.

    EDIT voorbeeldje erbij:

  3. #3

    Standaard

    Op zeer korte termijn gaan we over naar andere forumsoftware, als die draait zullen de foutmeldingen anders en duidelijker worden weergegeven.
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    zullen dan ook de PM popups in de juiste maat koemn? Het zijn maar kleinigheden, maar alle kleinigheden zorgen voor een uiteindelijk mooi eindresultaat :wink:.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •