Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hoogstwaarschijnlijk komt er komend weekend een update!

    Deze zal zijn in de vorm van een nieuw meubel en een andere center speaker. Daarna zal ik in de komende maanden kijken voor matchende front speakers voor een prikkie. Als student met dure hobby's is het vooral een zaak van geduldig zijn en opletten
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #27

    Standaard

    Mooie plannen weer,
    Zal het in de gaten houden,wel foto s maken van je update.
    Succes.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #28

    Standaard

    Yup! zal ik zeker doen. Vrijdag gaan we voor het meubel kijken. Mocht dat goed bevallen dan probeer ik het huidige meubel zsm te verkopen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #29

    Standaard

    Oké,ben benieuwd wat voor meubel het gaat worden.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #30

    Standaard

    Het is uiteindelijk een besta meubeltje geworden. Het is een veel breder kastje maar de woonkamer van mijn studentenappartementje ziet er iig een stuk ruimer en strakker uit zo.









    Wat is er nog veranderd tegenover de vorige keer?
    - Center: Mission 70C1
    - Mediaspeler: Mede8er 600X3D

    Wat gaat er komende tijden nog veranderen?
    - Fronts zullen vergezeld worden door een setje Mission 760(i)
    - Op den duur een HDMI receiver

    Nu als onbetaalde stagiaire zonder studiefinanciering of andere bron van inkomsten is het gewoon lastig om geld in deze hobby te steken. Dat is het eigenlijk al jaren als student zijnde geweest. Vaak kom je dan 2e hands iets leuks tegen dat dan wel net in een budget past. Enfin, ben er wel erg blij nog steeds mee.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #31

    Standaard

    Vind dat het er strak uitziet.
    Voor een student heb je het puik voor elkaar,zeker met je tv.
    Geniet ervan kerel.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Het is uiteindelijk een besta meubeltje geworden. Het is een veel breder kastje maar de woonkamer van mijn studentenappartementje ziet er iig een stuk ruimer en strakker uit zo.








    Wat is er nog veranderd tegenover de vorige keer?
    - Center: Mission 70C1
    - Mediaspeler: Mede8er 600X3D

    Wat gaat er komende tijden nog veranderen?
    - Fronts zullen vergezeld worden door een setje Mission 760(i)
    - Op den duur een HDMI receiver

    Nu als onbetaalde stagiaire zonder studiefinanciering of andere bron van inkomsten is het gewoon lastig om geld in deze hobby te steken. Dat is het eigenlijk al jaren als student zijnde geweest. Vaak kom je dan 2e hands iets leuks tegen dat dan wel net in een budget past. Enfin, ben er wel erg blij nog steeds mee.
    Vind, net als jamiev, dat je het helemaal niet verkeert doet.

    Ben benieuwd wat er gaat komen als je wel over de middelen gaat beschikken

    Voorlopig ziet er allemaal heel netjes uit
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Dank voor de vriendelijke woorden heren
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #34

    Standaard

    Vanwege het feit dat ik zojuist ben afgestudeerd heb ik een extraatje gekregen. Dat betekend dus dat ik graag een hdmi receiver zou willen die geschikt is voor 3D, lipsync heeft en gaat passen in mijn tv kast. Daar ligt dus een beetje de moeilijkheid. Als ik de diepte zo bekijk dan zou de versterker niet veel dieper mogen zijn dan 33 cm. Ook heb ik nog niet heel erg veel te spenderen.
    Nu kwam ik een behoorlijk leuke actie tegen op redcoon; de Denon AVR-1513 voor 133 euro. Nog geen 10 minuten later is deze alweer van de site verdwenen. Erg jammer.

    Iemand toevallig ervaringen met deze receiver?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Stephan, gaat helemaal goed komen met die Mede8er media speler. Op stapel staande firmware versie belooft toch enkele fraaie zaken.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #36

    Standaard

    Ja ik had die subtitle support functie video ook gezien. Ziet er verdorie goed uit zeg!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Vanwege het feit dat ik zojuist ben afgestudeerd heb ik een extraatje gekregen. Dat betekend dus dat ik graag een hdmi receiver zou willen die geschikt is voor 3D, lipsync heeft en gaat passen in mijn tv kast. Daar ligt dus een beetje de moeilijkheid. Als ik de diepte zo bekijk dan zou de versterker niet veel dieper mogen zijn dan 33 cm. Ook heb ik nog niet heel erg veel te spenderen.
    Nu kwam ik een behoorlijk leuke actie tegen op redcoon; de Denon AVR-1513 voor 133 euro. Nog geen 10 minuten later is deze alweer van de site verdwenen. Erg jammer.

    Iemand toevallig ervaringen met deze receiver?
    Receivers kun je beter niet kopen omdat ze in een kast passen, maar vanwege de mogelijkheden en het uitgangsvermogen. Als het model wat je gekozen hebt te diep voor de kast is, kun je deze beter op de kast plaatsen. Hetzelfde geldt voor luidsprekers, omdat je anders de kast open moet laten staan als je de set wilt gebruiken. Anders kun je net zo goed een kast kopen die helemaal open is. Daar komt bij dat een gesloten kast vaak niet zorgt voor een goede ventilatie zorgt, wat weer belangrijk is voor een goede werking en een lange levensduur.

    Kies dus een model wat jij wilt hebben, want een ontwerper van design-meubels heeft geen verstand (van HT's).
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #38

    Standaard

    Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. De diepte had ik wat verkeerd opgemeten. De meeste receivers blijken gewoon in het kastje te passen. Deurtje open wanneer in gebruik en netjes mooi dicht wanneer niet in gebruik. Ik heb een kleine woonruimte en wil het geheel wat strak laten, vandaar.

    Ik heb een aantal weken geleden een Onkyo HT-R558 via Coolblue besteld. Dit is eigenlijk dezelfde receiver als de TX-SR313. Helaas heb ik wat problemen ermee. Eerst heb ik hem teruggestuurd, omdat deze niet te kalibreren viel. Afgelopen week heb ik hem opnieuw opgestuurd, omdat de composiet video aansluitingen en de component aansluitingen niet leken te werken. Hierna was ik er dan ook wel klaar mee.

    Het was een refurbished model, met een hele smak korting. Toch zat er een garantieperiode van 22 maanden op, waardoor ik de gok wilde nemen. Ook natuurlijk gelet op het beperkter budget. Helaas heeft de gok vooralsnog niet goed uitgepakt. Hopelijk besluit Coolblue om alsnog mij het geld terug te geven, want het vertrouwen in deze receiver is natuurlijk niet toegenomen.

    Al was het qua mogelijkheden en geluid een prima ding.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •