De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe aansluiten recorder, receiver, plasma?

    Hallo,
    Na het een en het ander te lezen, merk ik op dat er voor ieder merk van apparatuur een andere oplossing is, daarmee mijn vraag:
    Hoe sluit ik mijn verschillende onderdelen aan elkaar:
    Plasma PDP-427XA pioneer
    DVD recorder DVR-545-H-S pioneer
    versterker: VSX-1016 pioneer
    Ik moet nu alle kabels voorzien in de muurwand tot aan de versterker en dVD recorder. Wat moet nu naar waar en wat moet ik nog voorzien om in de toekomst een Media PC aan te sluiten, of andere apparatuur???

    Graag jullie mening...
    Bedankt
    Bjorn

  2. #2

    Standaard

    Niemand die een leek kan helpen?

  3. #3

    Standaard

    Een media pc sluit je veelal via dvi aan, die moet je er dus in meenemen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #4

    Standaard

    Mijn grote vraag is of alle apparatuur rechtstreeks naar de TV moet of mag alles eerst via de receiver en dan naar de TV? Alle apparatuur komt in een kast en mijn plasma aan de muur. Als ik alles naar receiver kan doen en dan van de receiver naar TV, dan bespaart me dat héél wat kapwerk (lees dieper kapwerk). Ik wil natuurlijk nu niet kappen, alles terug dichtplamuren en dan nadien merken dat ik een kabel vergeten ben... Daarom mijn vraag...

    Op mijn Plasma heb ik een rechtstreeks VGA aansluiting voor PC, krijg ik hierop beter beeld dan op een HDMI (met DVI adaptor)?

  5. #5

    Standaard

    Je wilt zoveel mogelijk rechtstreeks op de tv aansluiten. Let wel even op de upscaling mogelijkheden als je de VGA / HDMI gaat gebruiken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Ik wil natuurlijk nu niet kappen, alles terug dichtplamuren en dan nadien merken dat ik een kabel vergeten ben
    Lijkt me niet echt ideaal om dat te doen ... denk aan uitbreiding of een kabel die los zit ... dan moet je alles weer open hakken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •