Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rene schoenmakers uit Raamsdonksveer oplichter

    Helaas ben ook ik het slachtoffer geworden van misbaksels uit de samenleving beter bekend als oplichters.

    Ik heb bij Renee Schoenmakers uit Raamsdonksveer een wii spel besteld voor 45 euri. Helaas nooit meer iets van deze dame/heer vernomen. Geen reactie op mijn mails niets!

    Bekende gegevens:
    Renee Schoenmakers
    Raamsdonksveer
    rekening nr: 10.54.07.844
    X-Originating-IP: [84.28.87.28]

    Dit geval handelt via oa marktplaats. Wees gewaarschuwd!!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #3

    Standaard

    Verdomme niet gezien! damn wat een ***wijf.. Roermond.. hmm ik kan een rechtstreekse trein nemen van maastricht naar roermond, maar dan beland ik in de bak voor mishandeling of poging tot doodslag
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

  5. #5
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Standaard

    Je moet overigens toch héél dom zijn om eerst je identiteitsgegevens -tig keren op het net te zetten, en vervolgens een bijverdienste te beginnen als internetoplichter...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Email gestuurd aan haar papa:

    Geachte heer Langenberg,

    Helaas ook ik ben het slachtoffer geworden van uw dochters illegale praktijken. Op 3 januari heb ik met haar een deal gesloten om een wii-spel voor 45 euro.

    Na vele mails haar richting uit kwam geen antwoord terug, dus begon ik achterdochtig te worden. Na wat speurwerk bleek dat uw dochter samen met haar vriend nogal wat oplichterspraktijken achter de rug hebben. Iets waar ik als vader absoluut niet trots op zou zijn.

    Ook ik ga hiervan aangifte doen, en ik zal beslist niet de eerste ( en ik ben bang ook niet de laatste ) zijn. Wat ik ervan verwacht?

    Tja, ik ben bang dat ik naar mijn centen kan fluiten, maar de politie kan na zoveel aangiften en zoveel berichten op internet over uw dochter toch niet blijven negeren. Vroeg of laat krijgt ze haar straf en kan ze de gedupeerden alsnog terug betalen. Geef haar aub het dringende advies om met de oplichtingen te stoppen!

    Hoogachtend,

    Stephan Nobelen
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #8
    denise91
    Guest

    Standaard Re: Rene schoenmakers uit Raamsdonksveer oplichter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Helaas ben ook ik het slachtoffer geworden van misbaksels uit de samenleving beter bekend als oplichters.

    Ik heb bij Renee Schoenmakers uit Raamsdonksveer een wii spel besteld voor 45 euri. Helaas nooit meer iets van deze dame/heer vernomen. Geen reactie op mijn mails niets!

    Bekende gegevens:
    Renee Schoenmakers
    Raamsdonksveer
    rekening nr: 10.54.07.844
    X-Originating-IP: [84.28.87.28]

    Dit geval handelt via oa marktplaats. Wees gewaarschuwd!!
    Geachte heer Langenberg,

    Helaas ook ik ben het slachtoffer geworden van uw dochters illegale praktijken. Op 3 januari heb ik met haar een deal gesloten om een wii-spel voor 45 euro.

    Na vele mails haar richting uit kwam geen antwoord terug, dus begon ik achterdochtig te worden. Na wat speurwerk bleek dat uw dochter samen met haar vriend nogal wat oplichterspraktijken achter de rug hebben. Iets waar ik als vader absoluut niet trots op zou zijn.

    Ook ik ga hiervan aangifte doen, en ik zal beslist niet de eerste ( en ik ben bang ook niet de laatste ) zijn. Wat ik ervan verwacht?

    Tja, ik ben bang dat ik naar mijn centen kan fluiten, maar de politie kan na zoveel aangiften en zoveel berichten op internet over uw dochter toch niet blijven negeren. Vroeg of laat krijgt ze haar straf en kan ze de gedupeerden alsnog terug betalen. Geef haar aub het dringende advies om met de oplichtingen te stoppen!

    Hoogachtend,

    Stephan Nobelen

    Hallo Stephan Nobelen,
    Mijn Naam is Denise Langenberg, Bij deze wil ik U ook even duidelijk maken dat U niet opgelicht bent door Mij, En vind ik het oneerlijk dat u mij ervoor aanziet Bankrekning Nr. 10.54.07.844
    Is van Ruud Schreurs Uit Belfeld Van De Dwarsstraat 10,
    Als u ook nog zijn Tel Nr moet hebben 077 4752794,
    Als u mij niet zou geloven dat de Bankrekeningnummer niet van ruud is, Dan kunt u de Rabobank opbellen, en Vragen Van wie heb pasje toebehoord


    Mvg, Denise

  9. #9

    Standaard

    Van het forum op www.internetoplichting.nl

    Goede avond, Mijn naam is Ruud Schreurs

    Ik wou via deze weg mede delen dat ik de mensen die op mijn rekening nr wat gestort hebben wat eindigt op 44 binnen 14 dagen terug betaal
    Het spijt mij ik werd beinvloed door DENISE LANGENBERG die nu woonachtig is in bruggen duitsland(indien u het tell nummer wil mail maar ff) Ik hoop dat het hiermee opgelost kan worden

    HET SPIJT MIJ ECHT!!!

    Mvg Ruud (renee schoenmakers)

  10. #10

    Standaard

    Pappie is blijkbaar ook gene simpele:
    http://saschaprive.web-log.nl/sascha...a_is_boos.html
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Nou denise, dit had ik werkelijk nooit verwacht...

    Eerst zien dan geloven, maar je staat voorlopig nog op mijn shitlist :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #12

    Standaard

    Of je hem hebt opgelicht of een ander, het gaat erom dat je eraan mee doet. Hoe sneu!

  13. #13

    Standaard

    Lekker makkelijk... Elkaar de schuld geven


  14. #14

    Standaard

    Binnen 14 dagen zal ik het geld terug gestort krijgen aangezien het op rekeningnummer van Ruud staat. Tenminste als het waar is wat hij zegt. Komt hij zijn beloftes na, ben ik bereidt het hem te vergeven.

    Wat betreft Denise. Lieve schat, waarom ben je in godsnaam met zo'n stomme dingen beziggeweest. Uiteindelijk kom je er toch niet mee weg. Hoe dan ook ik hoop dat je bereid bent om je fouten in te zien, dan ben ik ook bereidt jou te vergeven, maar vertrouwen zal ik je denk ik nooit doen..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #15

    Standaard

    Erg triest dat er zulke mensen zijn, dat ze maar gaat vakkenvullen ofzo. Gaar mens

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Binnen 14 dagen zal ik het geld terug gestort krijgen aangezien het op rekeningnummer van Ruud staat. Tenminste als het waar is wat hij zegt. Komt hij zijn beloftes na, ben ik bereid het hem te vergeven.
    Ik ben bang dat dit ijdele hoop is. Als je iets op wil lossen, heb je echt geen 14 dagen nodig om het over te maken. Dat doe je dezelfde dag nog. Ik denk dat je weer aan het lijntje gehouden wordt. Dat is een beetje de standaard taktiek van dit soort gasten.

  17. #17

    Standaard

    Kan je als particulier geen incassobureau inschakelen? Dan is 't heel simpel: je stuurt je oplichter een aangetekende brief waarin staat dat je binnen 48 uur je geld terug wilt. Zo niet, dan schakel je 't incassobureau in. Kosten voor de oplichter.

  18. #18

    Standaard DENISE

    Hallo,
    Denise is wel een oplichster zij heeft mensen opgelicht,het klopt dat Ruud ook heeft meegewerkt.Maar ik heb persoonlijk contact gehad en hij stort het geld echt terug,denise heeft echter mijn 7jarig dochtertje haar verjaardags geld afhandig gemaakt door een zogenaamd wii-spel aan haar te verkopen.Ik heb meerdere mails gestuurd maar de fam Langenberg reageerd niet.Ze zijn inmiddels naar Bruggen verhuist.o o waarom zou dit toch zijn?Haar banknmr is 150552246 en staat weldegelijk op haar naam,ik heb persoonlijk contact gehad met de rabo in Venlo.Mensen die door haar opgelicht zijn moeten echt naar de politie er zijn al verschillende aangifte´s gedaan.Ze adverteerde met de naam;
    m_c_sloezen@hotmail.com en met de naam renee700@hotmail.com.

    DUS JUFFROUW AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTERHAALD HEM WEL. en knoop dit maar goed in je oren
    Anita.

  19. #19

    Standaard

    hallo Herjan en de rest,
    misschien is het al opgelost,dit zat vanmorgen in mijn mailbox

    hallo

    ik heb op de bankafschriften van denise de overboeking gezien die je gedaan
    hebt, ik zal dan ook het bedrag omgaande retouneren.

    groet John.

    Heb hem nog een mail gestuurd,dat hij alle gedupeerden hun geld ook moet terug boeken.En nu maar afwachten.En met de moeder van Ruud heb ik persoonlijk contact gehad,mevr gaat morgen met haar zoon naar de bank om al het geld wat op zijn rekening gestort is weer naar de gedupeerden te laten terugboeken.
    grtjs Anita.
    gr

  20. #20

    Standaard

    we zullen zien, we zullen zien...
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #21

    Standaard Denise_John

    Hoi mensen,
    ik heb persoonlijk contact gehad met JOHN,hij heeft mij het geld vanavond met internet geretouneerd.(kan het morgen zien op mijn postbanknmr,weet wel niet of het iets langer duurt,hij heeft dit vanuit duitsland gedaan)Ik laat jullie weten of dit inderdaad zo is.
    John was zeer correct en netjes tegenover mij.Heb hem toegezegd dat zodra ik het geld op mijn overzicht kan zien ,ik alles verwijder en ook mijn aanklacht tegen zijn dochter terug trek.
    grtjs Anita

  22. #22

    Standaard

    tss zal je dochter maar wezen


    Je wordt hier niet vrolijk van dit soort berichten


    Ik hoop voor jullie dat het goed afloopt

    Groetjes Mario alias demon
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  23. #23

    Standaard Re: Denise_John

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anitameerts
    Hoi mensen,
    ik heb persoonlijk contact gehad met JOHN,hij heeft mij het geld vanavond met internet geretouneerd.(kan het morgen zien op mijn postbanknmr,weet wel niet of het iets langer duurt,hij heeft dit vanuit duitsland gedaan)Ik laat jullie weten of dit inderdaad zo is.
    John was zeer correct en netjes tegenover mij.Heb hem toegezegd dat zodra ik het geld op mijn overzicht kan zien ,ik alles verwijder en ook mijn aanklacht tegen zijn dochter terug trek.
    grtjs Anita
    Als hij het vanuit Duitsland overgemaakt heeft, had hij wel je IBAN en BIC nummer nodig. Als hij dat niet had, l*lt ie dus uit z'n nek.

    Maar goed. Morgen moet het op je rekening staan normaal gesproken. Ben benieuwd.

  24. #24

    Standaard

    Bij terugboeken zal hij haar Nederlandse rekening misschien nog kunnen gebruiken?

    Niet dat ik vertrouwen heb in die oplichters, maar misschien komt alles nog goed voor de gedupeerden (maar zelfs dan verdienen de oplichters nog straf).


  25. #25

    Standaard JHN

    Dat klopt,
    heeft hij ook gedaan,en me het transactienmr gemaild.Kijk straks na 9en.
    P.s ik heb de postbank net gebeld,zij gaan ervan uit dat het normaal 3 werkdagen duurt.(ik hou jullie op de hoogte).

    Gr Anita

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •