Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik heb al heel veel opgestuurd via de post en ik doe dat altijd met een track en trace code en die geef ik dan ook netjes door aan de kopers (nog nooit enig probleem gehad).
    Als ik op mijn beurt iets koop betaal ik ook meer voor de zekerheid en vraag ik altijd voor een traceer nummer + het adres van de verkoper.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dark Shadow Bekijk bericht
    Ik heb al heel veel opgestuurd via de post en ik doe dat altijd met een track en trace code en die geef ik dan ook netjes door aan de kopers (nog nooit enig probleem gehad).
    Als ik op mijn beurt iets koop betaal ik ook meer voor de zekerheid en vraag ik altijd voor een traceer nummer + het adres van de verkoper.
    Dat bedoel ik dus. Ook nooit problemen gehad wanneer er een T&T code was.

    Ik heb een keer iets verkocht via eBay en T&T gebruikt. Dit niet aan de koper verteld. Die ging er natuurlijk vanuit dat ik standaard verzending had gebruikt (het ging om een iets duurder product). Maar wat hoor ik na 2 weken? Hij heeft het product niet binnen gehad... nou, ik even de code checken en het product was gewoon bezorgd. Aan PayPal doorgegeven en de zaak gewonnen.

  3. #78

    Standaard

    heel simpel, als ik een dvd verkoop voor 6 euro verwacht ik niet dat de koper daar dan ook nogeens 6 euro aan verzendkosten voor betaald. 2 euro lijkt me voldoende en ik verwacht dat het aankoopt.
    Om de simpele reden dat ik betaal voor een dienst die ik afneem bij de post.

    Track en trace (pakketdienst) is ook niet 100%, die bezorgers vervalsen handtekeningen en dumpen het op je oprit. Discussie gehad een keer met een webwinkel (HM), zij beweerde dat ik het ontvangen had, en ik van niet. Ik vroeg de handtekening op , die leek voor geen meter op de mijne.

    Dat brievenbus post niet aankomt verbaast me niks. Ikzelf heb een tijdje bij de post gewerkt en in het depot staan post zakken voor de hele wijk. Wanneer Post niet aankomt is dus de postbode van jouw buurt niet per definitie de schuldige, iedereen van dat depot kan namelijk die post jatten.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #79

    Standaard

    In het begin verstuurde ik in belgie ook enkel met gewone verzending, echter na een maand had ik al drie vermiste zendingen.

    Nu bied ik enkel aan met tracking, in België kan dat voor 1 dvd voor 3,60 euro met een speciale dvd verzenddoos. Nog geen enkel probleem gehad met deze levering. Kopers die dit te duur vinden reageren dan gewoon niet op een zoekertje. Zij die het er wel voor over hebben reageren wel, en ik heb al meer dan 100 feedbacks op verzendkosten op eBay en deze bedraagt 4,94 op 5 , dus mensen zijn tevreden dat hun spullen zeker aankomen.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •