Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bij mij heeft Ruud nog niets overgemaakt..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #27

  3. #28

    Standaard

    31-01-2007 by 1054.07.844 R. SCHREURS bij
    € 45,00

    Excuses


    Ole! Ik heb mijn geld terug

    Even opzij zetten voor een subwoofer. :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #29

    Standaard

    Ik had het echt niet verwacht, maar gelukkig voor jou!

    Niet dat hetgeen ze gedaan hebben daarmee vergeven is, maar het is een stap vooruit.


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik had het echt niet verwacht, maar gelukkig voor jou!

    Niet dat hetgeen ze gedaan hebben daarmee vergeven is, maar het is een stap vooruit.
    Tja het was een samenspanning tussen twee personen. Denise langenberg en Ruud Schreurs. Sommige mensen hebben geld gestort op de rekening van Denise zoals Anita, ik had op die van Ruud gestort.. Ruud heeft inmiddels iedereen terugbetaald, wat betreft Denise weet ik niet, maar ik hoop dat het dochtertje van Anita ook snel haar spaargeld terug heeft!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #31

    Standaard

    Ik hoop dat de aangifte gewoon blijft? Terugbetalen is leuk, maar neemt natuurlijk niet weg dat iemand je geld afhandig heeft proberen te maken.

  7. #32

    Standaard

    ik had nog geen aangifte gedaan, omdat ik het bericht las van Ruud...

    Iedereen slaat wel eens een verkeerde weg in en krijgt hier later spijt van. Ik weet zeker dat dit een les geweest is voor Ruud, en het niet meer zal doen. Hij heeft ook meerdere malen zijn excuses aangeboden en ik ben bereid om het hem te vergeven, omdat het toch wat moet eist, om voor je (grote) fouten uit te komen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #33

    Standaard Re-Ruud

    Hallo mensen,
    ik ben blij dat de mensen van Ruud hun geld terug hebben.Iedereen die naar de politie is geweest om een aanklacht tegen Ruud te doen moeten ook strafrechterlijk deze aanklacht weer intrekken,daar er geen benadeelden van hem z’n kant meer zijn.De aanklachten tegen Denise blijven bestaan.
    Grtjs Anita

  9. #34

    Standaard

    Iedereen die naar de politie is geweest om een aanklacht tegen Ruud te doen moeten ook strafrechterlijk deze aanklacht weer intrekken,daar er geen benadeelden van hem z’n kant meer zijn
    Dan heeft Ruud pech: het is niet mogelijk om een gedane aangifte in te trekken.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Iedereen die naar de politie is geweest om een aanklacht tegen Ruud te doen moeten ook strafrechterlijk deze aanklacht weer intrekken,daar er geen benadeelden van hem z’n kant meer zijn
    Dan heeft Ruud pech: het is niet mogelijk om een gedane aangifte in te trekken.
    Hmm. Ik dacht dat wel kon. Je kunt volgens mij gewoon aangeven af te zien van verdere vervolging of zo. Maar dan nog... Volgens mij kan hij ook vervolgd worden voor poging tot oplichting. En bovendien verwacht dat er nog zat mensen zijn die niet zo actief zijn op fora en alsnog kunnen fluiten naar hun geld.

    Enne... "moeten ook strafrechterlijk deze aanklacht weer intrekken"? Mag niet iedereen dat zelf bepalen?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Iedereen die naar de politie is geweest om een aanklacht tegen Ruud te doen moeten ook strafrechterlijk deze aanklacht weer intrekken,daar er geen benadeelden van hem z’n kant meer zijn
    Dan heeft Ruud pech: het is niet mogelijk om een gedane aangifte in te trekken.
    Hmm. Ik dacht dat wel kon. Je kunt volgens mij gewoon aangeven af te zien van verdere vervolging of zo. Maar dan nog... Volgens mij kan hij ook vervolgd worden voor poging tot oplichting. En bovendien verwacht dat er nog zat mensen zijn die niet zo actief zijn op fora en alsnog kunnen fluiten naar hun geld.

    Enne... "moeten ook strafrechterlijk deze aanklacht weer intrekken"? Mag niet iedereen dat zelf bepalen?
    Waarom zou je de aanklacht intrekken?
    Als iemand bijvoorbeeld je auto steelt en hem een week later weer terugbrengt dan zou je je aanklacht toch ook niet intrekken?
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  12. #37

    Standaard

    Hmm. Ik dacht dat wel kon. Je kunt volgens mij gewoon aangeven af te zien van verdere vervolging of zo.
    Beslissen over vervolging is de taak van het Openbaar Ministerie, de taak van de burger is enkel het melden (dus aangifte doen) van een (mogelijk) strafbaar feit.

    Waarom zou je de aanklacht intrekken?
    Tja, dat vraag ik me ook af. Ik vraag me ook af waarom sommige mensen dat advies geven.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Hmm. Ik dacht dat wel kon. Je kunt volgens mij gewoon aangeven af te zien van verdere vervolging of zo.
    Beslissen over vervolging is de taak van het Openbaar Ministerie, de taak van de burger is enkel het melden (dus aangifte doen) van een (mogelijk) strafbaar feit.

    Waarom zou je de aanklacht intrekken?
    Tja, dat vraag ik me ook af. Ik vraag me ook af waarom sommige mensen dat advies geven.
    Even voor de duidelijkheid: ik vind dus niet dat de aanklachten ingetrokken moeten worden. Ik reageerde alleen maar op jouw tekst dat 't niet kon. Ben geen jurist... (vriendin van me wel over enkele weken ).

  14. #39

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid: ik vind dus niet dat de aanklachten ingetrokken moeten worden. Ik reageerde alleen maar op jouw tekst dat 't niet kon
    Waarschijnlijk heb ik verkeerd gequote, maar ik wilde met mijn woorden hetzelfde zeggen als jij

  15. #40

    Standaard

    Iedereen heeft hier zo zijn mening over. Ik had nog geen aangifte gedaan en ik ga het ook niet doen. Andere in mijn situatie zouden het misschien anders hebben gedaan, maar het is mijn keuze. Iedereen doet wel eens iets waar hij of zij later spijt van heeft. Met aansturing van Ruud zijn moeder is ruud toch uit deels eigen beweging begonnen met zijn fouten te corrigeren, iets waar ik ergens wel bewondering voor heb. Dat mijn vertrouwen in hem blijvend geschaadt is zal niemand verwonderen, maar ik ga niet achteraf nog eens aangifte doen..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #41

    Standaard

    Dat lijkt me ook zeer in orde. Zou ik ook niet doen.

    Maar als ik al aangifte had gedaan, zou ik het niet ongedaan maken.


  17. #42

    Standaard

    Een aanklacht intrekken kan volgens mij wel duiden op spijt over de gepleegde daden, en dat kan de rechter mild stemmen in zijn oordeel. Maar het maakt de daad zelf er niet minder strafbaar op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard Teugstorting.

    Hallo mensen,
    nog meer nieuws,denise haar vader heeft me het geld terug gestort.

    grtjs Anita.

    31-01-2007 TRANSACTIE TI2007013000649
    EUR 38,50

    RETOUR VAN DENISE LANGENBERG 38,50

  19. #44

    Standaard proces-verbaal

    Dat klopt iedereen moet voor zich zelf uitmaken wat hij/zij hier mee doet,ik heb voor alle zekerheid nog eens gebeld,de politieagente die ik aan de telefoon kreeg zei tegen mij dat als het geld teruggestort is er nooit en te nimmer meer sprake kan zijn van oplichting,en zodanig ook niet kan worden vervolgt.
    Groetjes Anita.

  20. #45

    Standaard

    Ik vind het sowieso absurd dat dit soort dingen gebeuren. Het schaad vertrouwen van mensen die uiteindelijk besluiten maar niet te handelen via marktplaats, terwijl die deal heel goed had kunnen verlopen. Jammer en zeer triest!

    Ik ben wel blij dat de mensen die gedupeerd zijn toch hun geld terugkrijgen!

  21. #46

    Standaard

    ben ook blij voor jou Anita!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #47

    Standaard

    Het is alweer een tijdje geleden en misschien denkt John, de vader van Denise, dat de storm wel is gaan liggen maar ik dacht het niet, gelukkig heeft Anita d'r geld terug gekregen maar de rest nog niet die zijn opgelicht door Denise, John reageert niet op emails..
    Ik heb hem meerdere keren aan de lijn gehad waarin hij mij verzekerde iedereen ze geld terug te storten, alleen was hij nog bezig met inventariseren (al 2 maanden lang), mijn geduld is nu echt op, ik heb vannochtend zijn voicemail ingesproken om binnen 2 weken mijn geld terug te storten, zo niet dan ga ik andere stappen nemen tegen zijn dochter.
    Het is zoals eerder als stond in de topic als je het echt wilt oplossen dan regel je het de zelfde dag nog alleen schijnbaar niet John..

  23. #48

    Standaard

    Bel gewoon op met de mededeling dat je graag langs wilt komen om over deze zaken te praten. Dan heb je diezelfde middag je geld nog.

    Maar in elk geval succes!!

  24. #49
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Jezus wat een lullig gebeuren allemaal.

    Dit is dus de reden dat ik niet handel via de oplichtersnesten anders ook wel bekend als marktplaats en 2dehands.nl.

    Juridisch gezien is de vader verantwoordelijk,ook al staat dochterlief onder jeugdzorg.Het beste wat je kunt doen, is gewoon blijven volhouden, ik ben zelf nog nooit opgelicht(die zaak met thmeky is eindelijk opgelost) , maar dat is wat ik zou doen als ik in jullie schoenen had gestaan.

    De politie is verplicht aangifte op te nemen,laat je dus niet wegwerken met de redenen dat het onder het civiele recht valt,neem desnoods een kopie van het wetboek van strafrecht,of waar dat dan ook in is verwerkt mee.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri
    Jezus wat een lullig gebeuren allemaal.

    Dit is dus de reden dat ik niet handel via de oplichtersnesten anders ook wel bekend als marktplaats en 2dehands.nl.

    Juridisch gezien is de vader verantwoordelijk,ook al staat dochterlief onder jeugdzorg.Het beste wat je kunt doen, is gewoon blijven volhouden, ik ben zelf nog nooit opgelicht(die zaak met thmeky is eindelijk opgelost) , maar dat is wat ik zou doen als ik in jullie schoenen had gestaan.

    De politie is verplicht aangifte op te nemen,laat je dus niet wegwerken met de redenen dat het onder het civiele recht valt,neem desnoods een kopie van het wetboek van strafrecht,of waar dat dan ook in is verwerkt mee.
    Yup is gewoon bizar te noemen, maar 1 les je leert er wel van jammer genoeg op deze manier
    Ik heb er aangifte van gedaan, verder heb ik nu een ultimatum gesteld van 2 weken (na 2 maanden wachten), waarschijnlijk zal het dan nog niet terug gestort zijn voor de gedupeerden maar dan gaan we "de volgende fase" in om het zo maar is te noemen bij de familie Langenberg..

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •