Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 80 van 80 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frankie88
    ik heb nog even snel een vraagje tussendoor ik zag op de subwoofer die ik nog had staan dat er een knopje fase stond die kan je op 0graden en 180graden zetten. toen ik die omzette hoorde ik geen verschil, dus nu vroeg ik me af waar dit voor is en waar ik hem eventueel het beste op kan zetten. de 0 of 180 graden.
    Fase omschakeling, daar dient hij voor, als 2 woofers gelijktijdig naar voren komen hoor je een volle bass, gaat de 1 naar voren en de ander naar achteren, dan staan ze uit fase en heffen ze elkaar een beetje op met als effect dat je een wat magere bass krijgt. Bij een normale opstelling moet je hier de woofers van je main in gedachten houden, het mooiste geluid krijg je als al je speakers goed in fase ziijn aangesloten. (alle plusje op de plusjes en alle minnetjes op de minnetjes.)

    Door onder het luisteren gewoon wat te schakelen kun je soms een verschil horen, je kiest dan de stand die je het mooist vind klinken. Vaak hoor je helemaal geen verschil :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  2. #77

    Standaard

    ok bedankt. weer wat geleerd

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Voor dat budget (150-170 euro) heb je nieuw helaas geen goede subwoofers.
    Wllicht de sub even achterwegen laten.
    Je hebt voor minder dan 200 euro (bij Conrad incl. verzendkosten als je vooruit betaalt) een Heco Victa 25A subwoofer, die in Duitse audio- en videobladen als zeer goed getest is...

  4. #79

    Standaard

    mhm receiver dinsdag ontvangen. netjest aangesloten. geluid is geweldig. nu had mn broer nog een center speaker liggen, die er ook op aangesloten. nu bleek dat de center speaker uitgang niet functioneerd. net terugestuurd. het geluid was echt geweldig vergeleken met die sansui. maar ja is wel klote

  5. #80

    Standaard

    Gets, nou hopen dat hij weer snel terugi is.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •