De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Welke HDMI kabel ?

  1. #1

    Standaard Welke HDMI kabel ?

    Ik ga binnenkort een dvdspeler kopen met een HDMI aansluiting, betreft de Philips 7300H dvdr speler en die wil ik aansluiten op mijn lcd tv de Philips 37pf9830. Nu is mijn vraag wat voor een HDMI kabel ik hier voor nodig heb of zijn alle HDMI kabels hetzelfde

  2. #2

    Exclamation

    Ik zie dat hier niemand gereageerd heeft, maar ik heb een soortgelijke vraag:

    Ik heb een PS3 en een 40" BRAVIA tv, en wil deze verbinen met een HDMI kabel. Nu ben ik gaan informeren naar de prijzen, en kreeg het volgende

    IT's: 25,-
    EP (electronic partners) 39,- 60,- of zelfs 140,- (de rols royce onder de kabels volgens hun, ja dat mag wel voor zo'n prijs)

    Is het nu echt zo dat die van 25,- slechter is dan die van 140,- ? Welke kabel moet ik kopen...?

    Of kan ik beter online kopen, en zo ja.... waar?

  3. #3

    Standaard

    Wat is de afstand die je nodig hebt?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Ik schat zo'n 1.5 / 2 meter. Maar daar kan ik desnoods nog mee schuiven.

  5. #5

    Standaard

    Voor korte afstanden zou ik niet investeren in een dure kabel, moet je bijvoorbeeld 8 meter of meer overbruggen leert de ervaring dat een betere kabel wel verschillen laat zien.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Oké, super! Dat scheelt weer een dikke 100,- (hebben weer een paar mooie DVD's voor...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •