De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1
    Gerrit Potma
    Guest

    Standaard Lightscribe problemen

    Hallo,

    Wie heeft hier ervaring mee? Onlangs heb ik een lightscribe re-writer gekocht. Het is een LG GSA-H22L. Je kan hiermede labels printen op een lightscribe cd of dvd . Het werkt via Nero Express. Ik heb Nero 7 premium, na de installatie van het programma wordt op het scherm niet weergegeven lightscribe afdrukken,terwijl dat in de helpversie wel staat.
    Alles gaat goed totdat ik het wil uitprinten. Dan krijg ik een melding parameter niet correct. Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt niet.

    Heeft iemand hier ervaring mee en kan hier een oplossing voor gevonden worden.

    Vast bedankt,

    Groet,
    Gerrit

  2. #2

    Standaard

    Heb je geen Nero Cover Designer? Daarmee moet 't toch gewoon kunnen.

    Thread verplaatst trouwens.

  3. #3

    Standaard

    Naast de installatie van Nero dien je ook een host programma voor lightscribe te installeren.

    Zie deze link voor info en download van het programma.

    Verder heb ik er totaal geen ervaring mee en kan je dus niet verder inhoudelijk helpen, sorry.

  4. #4

    Standaard

    Bij mij werkte het meteen nadat ik de drive en Nero had geinstalleerd. Een "host programma" zegt me niks.

  5. #5

    Standaard

    Een host programma zegt mij ook niks. Met de nieuwste versie van Nero werkte het gewoon bij mij.

  6. #6

    Standaard

    Zoals te zien aan de link is het info van de site van Nero.

    Nogmaals, ik heb zelf totaal geen ervaring met lightscribe maar was dit bericht wel al eerder tegengekomen bij nero toen ik info zocht over nero 7.

  7. #7

    Standaard Re: Lightscribe problemen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Potma
    Hallo,

    Wie heeft hier ervaring mee? Onlangs heb ik een lightscribe re-writer gekocht. Het is een LG GSA-H22L. Je kan hiermede labels printen op een lightscribe cd of dvd . Het werkt via Nero Express. Ik heb Nero 7 premium, na de installatie van het programma wordt op het scherm niet weergegeven lightscribe afdrukken,terwijl dat in de helpversie wel staat.
    Alles gaat goed totdat ik het wil uitprinten. Dan krijg ik een melding parameter niet correct. Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt niet.

    Heeft iemand hier ervaring mee en kan hier een oplossing voor gevonden worden.

    Vast bedankt,

    Groet,
    Gerrit
    ik heb dezelfde brander als jij en gebruik ook nero 7 premium, maar bij mij werkte alles gewoon meteen na installatie.
    Wat het probleem bij jou is weet ik dus ook niet.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •