Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    echter is er ook een keerzijde van powerconditioning. Hier behoort ook rekening mee gehouden te worden. :wink:
    En dat is? Heb dat ding afgelopen week pas voor de eerste keer gezien namelijk

  2. #27

    Standaard

    In mijn set heb een Monster HTS-1000 zitten. Het zorgt er voor dat je geluid wat rustiger wordt. Bij mijn set was het zeker een verbetering.

    De plopjes worden daarentegen niet verholpen hierdoor. Plopjes worden meestal veroorzaakt door dipjes in je stroomnetwerk heb ik mij laten vertellen. De filters zijn bedoeld om juist de piek(en) er uit te halen. Duurdere filters zullen hier wel een oplossing tegen kunnen bieden. Dan zit je wel gelijk gelijk een paar prijsklasses hoger.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  3. #28

    Standaard

    De HTS 1000 en andere soorten stekkerblokken met netfilters, zijn niet ontworpen om de pieken en dalen in stroom op te vangen die veroorzaakt worden door het in- en uitschakelen van bepaalde toestellen.

    Deze zijn ontworpen om andere frekwenties in de netspanning zoals die worden gegenereerd door bv. HF voorschakelapparaten van TL buizen er uit te filteren. Frekwenties anders dan 50Hz zorgen er voor dat de wisselspanning niet mooi omgezet kan worden naar een zuivere gelijkspanning.

    "Schone stroom" heeft dus niets te maken met de manier waarop die opgewekt wordt, maar met de frekwentie(s) daarvan. :wink:
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rosco
    Ik heb niet alle replies gelezen dus het kan wat dubbel zijn. Afgelopen week heb ik mijn hometheater set uitbreid en een demo gekregen van dit product: http://www.monstercable.com/europe/e...meEnt&pin=2301

    Dat zorgt ervoor, mits al je stopcontacten geaard zijn, je een zuivere stroomtoevoer krijgt. Hij prikte een meter in een normaal stopcontact, daar zit enorm veel ruis op (48 als getal, weet niet welke meeteenheid), en met zo'n powerfilter ertussen was de ruis 0,0-0,01. Oftewel: de voeding krijgt een zuivere stroomtoevoer en kan beter presteren, wellicht dat dit ook helpt bij jouw probleem.
    Deze heb ik van de week aangeschaft..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •