De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buena Vista: Interessante (SE) titels in april en mei

    Buena Vista: Interessante (SE) titels in april en mei



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    cool!!
    al kan ik Enemy of the State dus weer gaan kopen
    ik ga 100% zeker al deze titels kopen namelijk

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad goede titels, dit wordt weer duur allemaal, want ik deze periode komen The Score en Speed ook nog uit, maar van dit rijtje ga ik voor Die Hard with a Vengeance, Crimson Tide en Enemy of the State. Gelukkig heb ik al die tijd gewacht met de aankoop van Enemy of the State, scheelt me weer een hoop zorgen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    En nu worden eerdere 'kale' versies weer massaal te ruil en/of te koop aangeboden

  5. #5

    Standaard

    Is de Die Hard 3 ook THX gecertificeerd? Anders koop ik wel de R1 versie.

  6. #6

    Standaard

    Ik wil deze allemaal wel !
    Ik heb het al bekeken : mei en juni worden dure maanden !

  7. #7

    Standaard

    In juni ben ik jarig en dat is me toch een voorbeeld ik denk dat ik dus in juni zo'n 300 Euro ga besteden!
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8

    Standaard

    Ja, deze dvd is THX gecertificeerd...



    gelezen bij dvd-home.nl

  9. #9

    Standaard Huh?

    Wat lees ik nou weer??

    Cocktail met 6 JAAR aan extra's.

    Wat is dit nu weer.

    Zeker wat nieuws van Buena Vista.

    Het moet nu niet veel gekker meer worden, hihihi

  10. #10

    Standaard

    Enemy of the State en misschien Crimson Tide, maardie film heb ik nog nooit gezien. Die Die Hard 3 ziet er ook zielig uit als je het vergelijkt met de eerste 2

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    misschien Crimson Tide, maardie film heb ik nog nooit gezien.
    Als je van duikbootfilms houdt, zal je deze ook zeker goed vinden. Hackman en Washington zijn er echt heel goed in.
    Die Die Hard 3 ziet er ook zielig uit als je het vergelijkt met de eerste 2
    Ik vond hem niet zoveel minder goed (ik gebruik liever niet het woord 'slechter' want dat geeft al gelijk zo'n wrange bijsmaak ) dan de eerste twee delen. Zeker niet voor een derde 'deel'. Wel is hij *anders*...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Ik vond hem niet zoveel minder goed (ik gebruik liever niet het woord 'slechter' want dat geeft al gelijk zo'n wrange bijsmaak ) dan de eerste twee delen. Zeker niet voor een derde 'deel'. Wel is hij *anders*...
    Ik denk dat die meer de verpakking bedoelt

    Zelf ga ik voor DH3, Crimson Tide en Enemy of the State

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Man
    Ik denk dat die meer de verpakking bedoelt
    Oei, de context mis begrepen dan.
    Thanks Alexander.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Man
    Ik denk dat die meer de verpakking bedoelt
    Alexander heeft gelijk.

  15. #15

    Standaard

    Ik vind die Die Hard (de hoes) er ook niet uit zien. Een hoesje a la Con air en The Rock. Gewoon zonde als je m vergelijkt met de eerste twee. Maarja, wel een coole film

  16. #16

    Standaard

    Dat zeker, maar ik wacht wel totdat er een box van de 3 films verschijnt en als ie hier niet verschijnt dan koop ik die wel Regio 1

  17. #17

    Standaard

    Ik ga voor Enemy of the State en DH with a Vengeance
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  18. #18
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Moet ik allemaal hebben uiteraard. Maar wat ik mij afvraag is of de eerste disc van die Hard With A Vengeance ook Commenaat heeft van John McTiernan. De Engelse versie en de US versie hebben dat wel. Er werd ook gezegd dat alle extra's van de regio 1 versie (behalve het DTS geluid) waren meegenomen. Dus net als bij Die Hard 1 & 2. Maat telkens lees ik niet dat er commentaar bijzit, gewoon niet in de infor opgenomen of staat het er echt niet op ?

  19. #19

    Standaard Die hard with a vengeance

    Ik heb begrepen dat ten tijde van de aanslag op het gebouw in Oklahoma City de film deels is aangepast, een aantal scenes zijn dus gesneuveld dit omdat het toen niet gepast was.
    Mijn vraag is of iemand weet om welke scenes het hier gaat en of deze op de special edition terug te vinden zijn.

  20. #20

    Standaard Die hard with a vengeance

    Gisteren heb ik "Die hard with a vengeance" SE gekocht en wat schets mijn verbazing, de DVD is THX gecertificeerd maar het ergste moet nog komen en dat is: de dvd is in het frans DTS, het is toch niet te geloven dat de nasynchronisatie de voorkeur krijgt.
    Touchstone bedankt , binnenkort zullen jullie waarschijnlijk ook met een engelse DTS versie komen, levert weer ping ping op.


    Beste DVD.nl, kunnen jullie aan Touchstone om uitleg gaan vragen? of is dit niet mogelijk.

    Roberto.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •