De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fast and the furious Spook extra's???

    Heb zaterdag bij MM Rijswijk The Fast And The Furious gekocht. Op de achterzijde van de hoes wordt een hele rij extra's vermeld waaronder een aantal music video's. Ik kan al deze extra echter nergens terugvinden op de DVD. Heeft iemand hetzelfde probleem?

  2. #2

    Standaard

    Kijjk nog maar eens goed op de DVD want het staat er echt op hoor misschien gebruik je het menu niet goed. Met de pijlen onder in het beeld kun je naar de volgende pagina gaan bij extra futures.

    Hoop dat je het een beetje snapt!

    PS. doe die dvd ook eens voor de gein in je PC

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bollos
    Kijjk nog maar eens goed op de DVD want het staat er echt op hoor misschien gebruik je het menu niet goed. Met de pijlen onder in het beeld kun je naar de volgende pagina gaan bij extra futures.

    Hoop dat je het een beetje snapt!

    PS. doe die dvd ook eens voor de gein in je PC
    Heb helaas geen pc met dvd. Maar waar staan die pijltjes dan? Als ik het goed begrijp dus eerst naar het extra features menu en dan moeten er ergens onderin pijltjes staan? Ik heb volgens mij heel goed gekeken, maar ga vanavond nog wel even een keertje kijken. In iedergeval bedankt!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerrydebest
    Als ik het goed begrijp dus eerst naar het extra features menu en dan moeten er ergens onderin pijltjes staan? Ik heb volgens mij heel goed gekeken, maar ga vanavond nog wel even een keertje kijken. In iedergeval bedankt!
    Onderaan in het Special Features menu zie je enkele leesbare opties en rechts daarvan een paar horizontale streepjes (niet al te breed). Klik daarop. M.a.w. ga naar de leesbare opties en dan helemaal naar rechts; daar staan ze.

  5. #5

    Standaard

    Yes, ik heb ze gevonden. Als ik het nu zo bekijk vindt ik het eigenlijk dom dat het mij niet eerder is opgevallen. Ben nu in ieder geval weer blij met mijn aankoop. Bedankt hè!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerrydebest
    Yes, ik heb ze gevonden. Als ik het nu zo bekijk vindt ik het eigenlijk dom dat het mij niet eerder is opgevallen. Ben nu in ieder geval weer blij met mijn aankoop. Bedankt hè!
    Graag gedaan !
    En dom vind ik het enkel van de makers van de DVD; het is echt niet intuïtief gedaan.
    Veel kijkplezier !

  7. #7

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Jerrydebest
    Yes, ik heb ze gevonden. Als ik het nu zo bekijk vindt ik het eigenlijk dom dat het mij niet eerder is opgevallen. Ben nu in ieder geval weer blij met mijn aankoop. Bedankt hè! [/QUOT

    Ik heb ook ff moeten zoeken voor ik ze vond, ze hadden het zeker niet gemakkelijk gemaakt

  8. #8

    Standaard

    Kijk, ik dacht dat ik wat minder slim was, ik zat er eerst ook mee te worstelen. Bedankt voor de aanwijzingen.

  9. #9

    Standaard

    En hieruit blijkt maar weer dat ik niet de enige ben die moeite had met deze extra's te vinden . Ze zijn idd niet de makkelijkste om meteen te zien.
    Soms is het ook niet altijd even simpel om er snel uit te komen (uit die menu's dan, had laatst problemen om uit Racer X? te komen??).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •