Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 224 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Hebben Jackass the movie gekregen via de site, 2 punten.
    Voor de rest hebben we onderhand al 6 dvd's opgestuurd dus mooi wat punten staan.
    Vind het alleen raar dat er bij bijna alle dvd's in onze wenslijst staat dat hij meteen beschikbaar is, maar dat we in 2 weken nog niets hebben gehoord dat die dvd's worden opgestuurd.
    Maar ff afwachten dan.
    Ik denk dat er een hoop mensen bij zijn die de films die ze in hun lijstje hebben staan misschien niet weg willen doen. Zet ze er dan niet bij, zou ik dan zeggen. Of ze vinden dat ze genoeg credits hebben en willen eerst zelf weer een DVD ontvangen... Maar dat is een negatieve spiraal natuurlijk, want als iedereen dat doet ontvangt niemand meer een DVD. Ik heb inmiddels 15 credits staan en genoeg beschikbare items in m'n wishlist staan... Er komt alleen niet veel meer deze kant op.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  2. #77

    Standaard

    mischien is het voor de mensen die veel credits hebben maar de gewenste dvd's maar niet krijgen handig om de wishlist hier te plaatsen. Dan kunnen we kijken wie die dvd's wel heeft liggen en mischien op die manier wat regelen.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Direct beschikbaar klopt helaas ook niet altijd daar.

    Als voorbeeld staat er dat alle seizoenen van de Sopranos beschikbaar zijn. Als je dan doorklikt naar de gebruiker die ze beschikbaar zou hebben, staat enkel seizoen 3 in zijn collectie. Dit heb ik gemaild aan mailmydisc en ze zouden het uitzoeken.

    Of er zit een fout in hun software of ze proberen op deze manier leden te lokken, die straks met een hoog krediet zitten, maar niets zullen ontvangen (omdat die titels uberhaupt niet beschikbaar zijn). Tot nadere orde verzend ik niets meer, voordat ik straks allemaal shit-titels moet toevoegen in mijn wenslijst om van mijn krediet en saldo af te komen.
    Tja, als iedereen zo gaat denken ... hoewel ik snap wat je bedoelt... Maar ik heb het idee dat de site (qua gebruikers) nog steeds groeiende is... Het systeem is ook goed gevonden - kijk naar het te ruil gedeelte op het forum, het komt heel vaak voor dat iemand een dvd van mij wil hebben, maar dat ik geen interesse heb in de ruiltitels en andersom... Ik heb een stuk of 80 titels te ruil staan (die ook allemaal wegmogen) en mijn wenslijst bestaat uit een stuk of 25 dvd's en 1 cd...

    Maar de site is zeker nog voor verbeteringen vatbaar...
    Ik wacht rustig af wat ze terugmailen, daarna ga ik graag weer in op ruilvoorstellen, maar tot die tijd even niet, voordat ik straks met teveel credits en saldo zit...

    Inmiddels mail ontvangen hierover:

    Beste Ralph,

    De programmeur gaat ermee aan de slag.

    Het blijkt idd een bugje te zijn,

    Dank voor je scherpte,

    Groeten van Onno
    Check dus voorlopig heel goed bij de aanbieder of de dvd daar daadwerkelijk te ruil staat. Direct leverbaar is momenteel niet helemaal betrouwbaar.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  4. #79

    Standaard

    Gisteren nog wat aan wishlist toegevoegd.. vandaag eentje verzonden.. het kan dus nog wel...

    Buiten dat bug-probleem wat door Ralph wordt beschreven, si er nog het probleem dat er mensen zich hebben aangemeld en een paar dagen daarna voor het laatst op de site zijn geweest (dan klik je op een lid met een voor jou wenselijke beschikbare dvd en dan zie je : lid sinds 26-01 - laatst ingelogd 28-01).

    maar ik hoop altijd maar dat er flink wat leden bijkomen en nieuw spul er op zetten, daarom heb ik ook titels in mijn wishlist staan die niet direct beschikbaar zijn (en tot dusver zijn daar ook een paar van binnengedruppeld).
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #80

    Standaard

    Ze hebben redelijk wat titels toegevoegd... wel de meeste maar voor 1 credit - maar ze staan er wel bij.

    Heb nu een collectie van 85 (zo'n beetje wat ik hier op het forum ook te ruil heb staan) en een wishlist van 36... met nog 3 stuks onderweg...
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Ze hebben redelijk wat titels toegevoegd... wel de meeste maar voor 1 credit - maar ze staan er wel bij.
    En dat is toch wel een erg lage waarde voor enkele DVD's. Ik neem aan dat enkele titels nog worden aangepast. Ik zou ze er in ieder geval niet voor weg doen. Dat zou hetzelfde zijn als de Rocky Collection box hier verkopen op het forum voor €2,50. Dat doet ook niemand.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Ze hebben redelijk wat titels toegevoegd... wel de meeste maar voor 1 credit - maar ze staan er wel bij.
    En dat is toch wel een erg lage waarde voor enkele DVD's. Ik neem aan dat enkele titels nog worden aangepast. Ik zou ze er in ieder geval niet voor weg doen. Dat zou hetzelfde zijn als de Rocky Collection box hier verkopen op het forum voor €2,50. Dat doet ook niemand.
    Het gaat ook niet om dat iemand iets wegdoet voor weinig credits of niet. Een dvd is gewoon x credits waard en daarbij wordt gekeken naar de prijs op bol.com. 10 euro is 2 credits, 35 is 7 bijv. En je HOEFT ook niet iets te verkopen.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Gisteren nog wat aan wishlist toegevoegd.. vandaag eentje verzonden.. het kan dus nog wel...

    Buiten dat bug-probleem wat door Ralph wordt beschreven, si er nog het probleem dat er mensen zich hebben aangemeld en een paar dagen daarna voor het laatst op de site zijn geweest (dan klik je op een lid met een voor jou wenselijke beschikbare dvd en dan zie je : lid sinds 26-01 - laatst ingelogd 28-01).

    maar ik hoop altijd maar dat er flink wat leden bijkomen en nieuw spul er op zetten, daarom heb ik ook titels in mijn wishlist staan die niet direct beschikbaar zijn (en tot dusver zijn daar ook een paar van binnengedruppeld).
    Dat probleem had ik ook; will and grace s2 opgestuurd naar iemand en die logde helemaal niet meer in. Kreeg de credits zonder tussenkomst van het team ook niet. Heb ze nu wel gekregen via hen.

    En Hayko, ik heb laatst een dvd naar jou gestuurd volgens mij... Alien 3 ofzo?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor

    En Hayko, ik heb laatst een dvd naar jou gestuurd volgens mij... Alien 3 ofzo?
    Alien 4, Alien 3 staat nog op mijn wishlist... :P

    @Ludo:

    Ik heb wel ervoor gekozen om sommige dvd's die 1 credit opleveren toch op de site te zetten... het is me dan 2 dvd's + 2 x 0,88 ct waard om een dvd'tje van 2 credits binnen te halen...

    Maar bij andere titels die ik zelf nota bene heb willen toevoegen (code ingeven en paar weken wachten), heb ik ze weer uit de lijst gehaald.. daar ging die ene credit me gevoelsmatig te ver (bijvoorbeeld Hitcher 2dvd SE - mag altijd weg tegen een leuk ruilbod, maar niet voor 1 credit).
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    @Ludo:

    Ik heb wel ervoor gekozen om sommige dvd's die 1 credit opleveren toch op de site te zetten... het is me dan 2 dvd's + 2 x 0,88 ct waard om een dvd'tje van 2 credits binnen te halen...

    Maar bij andere titels die ik zelf nota bene heb willen toevoegen (code ingeven en paar weken wachten), heb ik ze weer uit de lijst gehaald.. daar ging die ene credit me gevoelsmatig te ver (bijvoorbeeld Hitcher 2dvd SE - mag altijd weg tegen een leuk ruilbod, maar niet voor 1 credit).
    Dat laatste bedoel ik. Niet dat je geen DVD's voor 1 credit weg mag doen, maar er staan nu DVD's in de lijst die meer waard zijn dan 1 credit. En ja, het is aan ieder voor zich om de DVD weg te doen of niet, maar MailMyDisc moet wel redelijke 'prijzen' hanteren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PiAir
    Het gaat ook niet om dat iemand iets wegdoet voor weinig credits of niet. Een dvd is gewoon x credits waard en daarbij wordt gekeken naar de prijs op bol.com. 10 euro is 2 credits, 35 is 7 bijv. En je HOEFT ook niet iets te verkopen.
    Huh, maar je kunt voor 3 euro al 1 credit kopen?!

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vro
    Tot nu toe ben ik ook niet ontevreden :wink:

    Verzonden :

    Titanic 1disk (3 credits)
    docu Munich 72 (2 credits)
    the Last Emperor 1disk (2 credits)
    Donnie Brasco (2 credits)

    Ontvangen (en dus nog 1 credit over) :

    Bitter Moon (2 credits)
    the Manchurian Candidate (2 credits)
    the Others (1 credit)
    Lord of War 1disk (1 credit)
    Duel (2 credits)
    En voor die laatste credit vandaag In the Mood for Love 2-disc (Volkskranteditie) ontvangen.
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  13. #88

    Standaard

    Vorige week aangemeld, intussen 3 titels verzonden en ook 3 ontvangen. 2 van de 3 waren perfect, de 3e was een ex-rental, waar ik dus eigenlijk niet zo blij mee ben...

    Volgens mij was dit ook niet toegestaan op MMD of wel?
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Vorige week aangemeld, intussen 3 titels verzonden en ook 3 ontvangen. 2 van de 3 waren perfect, de 3e was een ex-rental, waar ik dus eigenlijk niet zo blij mee ben...

    Volgens mij was dit ook niet toegestaan op MMD of wel?
    nee, dat kun je bij een mod aangeven - dan krijg je je credits en euro terug (moet je mischien wel de dvd doorsturen).
    Send a maniac to catch a maniac...

  15. #90

    Standaard

    Ik wist niet dat de DVD van je wishlist automatisch worden verzonden, kun je geen prioreiten aangeven oid

    Ben verder tot nu toe erg tevreden.. Enkele films die ik echt nog wilde hebben zoals Toy Story SE en Lost in Translation zijn naar me onderweg
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik wist niet dat de DVD van je wishlist automatisch worden verzonden, kun je geen prioreiten aangeven oid

    Ben verder tot nu toe erg tevreden.. Enkele films die ik echt nog wilde hebben zoals Toy Story SE en Lost in Translation zijn naar me onderweg
    Nee - prioriteiten instellen lukt niet... dan meot je ze even eraf laten..

    Maar hoe minder je op je lijst hebt staan, hoe kleiner de kans op toezending...
    Send a maniac to catch a maniac...

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik wist niet dat de DVD van je wishlist automatisch worden verzonden, kun je geen prioreiten aangeven oid

    Ben verder tot nu toe erg tevreden.. Enkele films die ik echt nog wilde hebben zoals Toy Story SE en Lost in Translation zijn naar me onderweg
    Nee - prioriteiten instellen lukt niet... dan meot je ze even eraf laten..

    Maar hoe minder je op je lijst hebt staan, hoe kleiner de kans op toezending...
    Ja precies en dat vind ik dus een beetje jammer.. ik ontvang bij wijze van spreken liever The West Wing dan een tweetal films, maar die keuze heb ik dus niet helaas...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik wist niet dat de DVD van je wishlist automatisch worden verzonden, kun je geen prioreiten aangeven oid

    Ben verder tot nu toe erg tevreden.. Enkele films die ik echt nog wilde hebben zoals Toy Story SE en Lost in Translation zijn naar me onderweg
    Nee - prioriteiten instellen lukt niet... dan meot je ze even eraf laten..

    Maar hoe minder je op je lijst hebt staan, hoe kleiner de kans op toezending...
    Ja precies en dat vind ik dus een beetje jammer.. ik ontvang bij wijze van spreken liever The West Wing dan een tweetal films, maar die keuze heb ik dus niet helaas...
    Het is ook jammer dat je de wishlist van anderen niet kan zien, maar dat zal zijn omdat men anders buiten de site om contact gaat zoeken...
    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #94

    Standaard

    Ik was wel enthiousiast over dit systeem, maar nu heel wat minder helaas. Van de 7 die ik tot nu toe binnen heb gekregen waren er 4 verkeerd.

    2 snappers zonder dat dit vermeld werd, 1 keer een 1disk ipv een 2disk en ook nog zodanig bekrast dat die blijft hangen en 1 keer een rental.

    Weet iemand of ik de envelop moet frankeren als ik de DVD's terugstuur naar mailmydisc? Dit zou namelijk nogal een duur grapje worden, met die snappers en dergelijke.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik was wel enthiousiast over dit systeem, maar nu heel wat minder helaas. Van de 7 die ik tot nu toe binnen heb gekregen waren er 4 verkeerd.

    2 snappers zonder dat dit vermeld werd, 1 keer een 1disk ipv een 2disk en ook nog zodanig bekrast dat die blijft hangen en 1 keer een rental.

    Weet iemand of ik de envelop moet frankeren als ik de DVD's terugstuur naar mailmydisc? Dit zou namelijk nogal een duur grapje worden, met die snappers en dergelijke.

    als ik het goed heb is dat een postbusnummer toch?, die hoef je dacht ik niet te frankeren. Ik heb ondertussen ook al een paar titels liggen die ik terug moet sturen naar MMD.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ciska Bekijk bericht
    als ik het goed heb is dat een postbusnummer toch?, die hoef je dacht ik niet te frankeren. Ik heb ondertussen ook al een paar titels liggen die ik terug moet sturen naar MMD.
    Dat dacht ik ook dat dat zo was bij een postbus, maar ik weet het niet zeker..
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jp5 Bekijk bericht
    Huh, maar je kunt voor 3 euro al 1 credit kopen?!

    Ja klopt, maar kijk zelf maar naar de dvds die op je lijstje staan (en dan doorklikken naar kopen via bol.com)
    Je zal zien dat 5 euro (de prijs op bol.com) zowat gelijk staat aan 1 credit.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ciska Bekijk bericht
    als ik het goed heb is dat een postbusnummer toch?, die hoef je dacht ik niet te frankeren.
    Bij het verzenden naar een postbusnummer moet je WEL frankeren. Alleen bij het verzenden naar een ANTWOORDNUMMER hoef je NIET te frankeren!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik was wel enthiousiast over dit systeem, maar nu heel wat minder helaas. Van de 7 die ik tot nu toe binnen heb gekregen waren er 4 verkeerd.

    2 snappers zonder dat dit vermeld werd, 1 keer een 1disk ipv een 2disk en ook nog zodanig bekrast dat die blijft hangen en 1 keer een rental.

    Weet iemand of ik de envelop moet frankeren als ik de DVD's terugstuur naar mailmydisc? Dit zou namelijk nogal een duur grapje worden, met die snappers en dergelijke.
    Er staat toch ook dat je dan met de helpdesk contact op moet nemen? Die helpen je dan verder en kunnen de betreffende persoon eruit kachelen.

  25. #100

    Cool

    Gelukkig hebben ze nu eindelijk aangepast dat je iedere keer moest inloggen....

    ik heb nog 92 titels te ruil staan en een wishlist van 43 (waarbij allerlei verschillende titels, van topper tot klassieker).

    Ik hoop dat er nog wat beschikbaar komt de komende tijd...

    edit - 2 titels onderweg.... da's mooi...
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 25-03-2007 om 17:26
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •