Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 224 worden weergegeven.
  1. #151

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ruiljedvd en MailmyDisc zijn verschillende aanbieders (zag ik toen ik ruiljedvd checkte, heb ik me ook even ingeschreven op ruiljedvd)

    Verschillen oa - bij de één betaal je een euro, bij de ander niet,maar daar moet je wel de dvd + case opsturen... - rechtstreekse ruil van dvd voor dvd, niet het credit-systeem.
    Ook bij deze site ruiljedvd.nl ondertussen 3 ruildeals gemaakt, waarvan ik vandaag de eerste dvd hoop te ontvangen.

    Het systeem is soms wat omslachtig met matchen, maar ook dit heeft wel potentie.
    Ik zag al wat collega-forummers in het bestand van die site staan.

    Degenen die bang zijn om te ruilen met onbekenden (op de site staat een feedback vermeld, zoals bij eBay) of die graag een keepcase ontvangen (is wel de bedoeling op deze site), daarvoor is ruiljedvd mischien een alternatief voor MailmyDisc.

    Ik blijf ze voorlopig beide gebruiken, al irriteert het me wel dat ik bij veel zendingen van MMD strafport moet nabetalen wegens onderfrankering.
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #152

    Standaard

    ik ruil ook via mmd en ruiljedvd.nl. bij MMD heb ik tot nu toe 5 van de 13 ontvangen dvd's moeten af keuren omdat het kopies waren of ex rentals of helemaal niks had ontvangen. je krijgt dan wel netjes je credits terug en ruileuro. maar je moet de dvd die niet goed is ook weer naar mmd sturen wat je ook weer 88 cent en een envelop kost. bij ruiljedvd.nl heb ik tot nu toe 12 ruilen voltooid waarvan 1 dvd niet goed werkt, hier krijg je niks terug voor je dvd. Ik denk dat ik toch iets positiever ben over ruiljedvd.nl. heb daar erg leuke ruilen gedaan.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Vandaag ook maar even aangemeld, vanwege de overwegend positieve opmerkingen hier, half uur later al het verzoek om even 5 titels op te gaan sturen :razz:, nu maar hopen dat ik er ook nog wat leuks voor terug ga krijgen.
    In ieder geval al eentje onderweg naar je ...

    Het kan snel gaan met sommige titels, andere worden nooit aangeboden op die site.

    Na 2 weken geen verzoeken om iets op te sturen, vandaag opeens 3 verzoeken...
    Geduld is ook een schone zaak.
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    In ieder geval al eentje onderweg naar je ...

    Het kan snel gaan met sommige titels, andere worden nooit aangeboden op die site.

    Na 2 weken geen verzoeken om iets op te sturen, vandaag opeens 3 verzoeken...
    Geduld is ook een schone zaak.
    Dacht al dat ik die naam eerder ergens had gezien, dank je wel in ieder geval

  5. #155

    Standaard

    Mijn wensenlijst op dit moment:

    Just Friends
    Save The Last Dance 2
    Happy Feet
    John Fogerty Long Road Home
    Click
    Ice Princess
    Take The Lead
    Beth Hart Live @ Paradiso

  6. #156

    Thumbs down

    Net even mijn lijstje na aan het lopen... hebben ze bij diverse titels weer de credits veranderd

    Dat is toch niet leuk meer.... als het goed is, ontvang ik vandaag wat credits - als mensen hun dvd binnen hebben... en dan zou ik opeens 4 cr kwijt zijn voor een dvd die gisteren nog 2 cr was (bijvoorbeeld Godfather, part II) ... ik heb er maar weer een paar uit de lijst geknikkerd.

    Af en toe die crdits wijzigen? Geen probleem, maar als ze het periodiek zouden kunnen doen en het dan even aankondigen, zou dat toch wel netjes zijn....
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Net even mijn lijstje na aan het lopen... hebben ze bij diverse titels weer de credits veranderd

    Dat is toch niet leuk meer.... als het goed is, ontvang ik vandaag wat credits - als mensen hun dvd binnen hebben... en dan zou ik opeens 4 cr kwijt zijn voor een dvd die gisteren nog 2 cr was (bijvoorbeeld Godfather, part II) ... ik heb er maar weer een paar uit de lijst geknikkerd.

    Af en toe die crdits wijzigen? Geen probleem, maar als ze het periodiek zouden kunnen doen en het dan even aankondigen, zou dat toch wel netjes zijn....
    Wat raar dit zeg, heb gisteren een cd verstuurd waar ik 2 credits voor zou krijgen, krijg er nu 5 voor. Niet dat ik dat erg vind, maar kan me voorstellen dat je er zo ook op achteruit kan gaan. Heel vreemd!

    Maar goed, neemt niet weg dat ik een positieve eerste ruil ervaring heb met mijn ontvangen dvd :wink:

  8. #158

    Standaard

    Bij mij zijn de credits ook weer es aangepast. Vreemd hoor, steeds die wijzigingen. Als je niet oppast sturen ze je zo een dvd voor 4 credits op, die de dag ervoor nog maar 2 credits was.

    De film xXx, waar ik dus graag vanaf wil, is nu zelfs 7 credits waard

  9. #159

    Thumbs down

    Fantastisch... nu ben ik een van de weinigen die er geen problemen mee heeft als ze me een snapper opsturen...

    Maar nu krijg ik een envelop binnen met

    a) 89 ct strafport vanwege onderfrankering (en ik zal ook weer de enige zijn, maar kom nu niet met "verscheur maar", want ik kreeg laatst een aanmaning van de postbode, anders werd geen post meer bezorgd... een of andere pennenlikker hier op het postkantoor gaat dat dus na, in tegenstelling tot tig bekenden elders in het land die nooit strafport-heffing krijgen of gewoon niet betalen).
    b) er was alleen het karton van de snapper opgestuurd, dus niet het kliksysteem zelf...
    Die dingen zijn niet los te krijgen, dus ik moet een andere snapper verneuken of een hoesje gaan printen...

    Idioot hoor.....
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #160

    Standaard

    Gister de lijst aangevuld en gelijk 3 mails binnengekregen om dvd's te sturen. Ben benieuwd. Hoe snel worden de credits eigenlijk toegevoegd? Wordt door de crew nog gecontroleerd of hoe werkt dit precies?

  11. #161

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Gister de lijst aangevuld en gelijk 3 mails binnengekregen om dvd's te sturen. Ben benieuwd. Hoe snel worden de credits eigenlijk toegevoegd? Wordt door de crew nog gecontroleerd of hoe werkt dit precies?
    Het werkt vrij simpel... als jij de dvd naar mij toestuurt, dan krijg je de credits zodra ik naar de site ga en aanvink dat ik de dvd in goede staat heb ontvangen. Meteen nadat ik 'm binnen heb en ff heb gecheckt.

    Er zijn ook mensen die eerst een film gaan kijken, voordat ze 'm accepteren....

    Controle van de crew? Niet echt, die kunnen dat niet monitoren (kunnen niet zien of ik iets binnen heb van jou). Wel kun je altijd bij ze terecht... als ik bijvoorbeeld jouw dvd's krijg en niet meer op de site kom, dan zul je credits van de mods krijgen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  12. #162

    Standaard

    Ik heb me ook maar even aangemeld om uit te proberen...maar heb nu nog wel een vraag, want ik kwam het volgende probleem tegen:

    hoe kun je de dvd's invoeren die (nog) niet in hun database staan? Zo heb ik bijvoorbeeld de 1-disc versie van Reservoir Dogs, maar die kon ik niet aanbieden. En zo heb ik er nog een aantal. Ook vreemd dat ie geen enkele film op EAN code kan vinden; wel op naam (bijvoorbeeld American History X). En hoe zit het met buitenlandse versies? Zo heb ik de UK uitgave van Shakespeare in Love, maar zie die er ook niet tussen staan. Iemand die hier allemaal meer over weet?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 07-04-2007 om 18:38
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #163

    Standaard

    Heb gemailt voor het Prison Break incidentje:

    Heb m'n punten terug gekregen en hebben gelijk een foutje gemaakt:
    PB was maar 3 punten (Die was ik daarvoor dus ook kwijt), maar toen ik mailde hadden ze 'm weer terug naar 12 punten gezet, en die 12 punten heb ik terug gehad!

    Ochjah, zoveel geluk in het leven heb ik niet, dus ga er niet voor mailen ook!

    Nou weer bericht gehad dat A Goofy Movie en Het Zakmes naar me op weg zijn. Ben benieuwd.

  14. #164

    Standaard

    Dank voor de tip mbt ruiljedvd.nl
    Ik vind deze echt veel duidelijker dan mmd. Ben gelijk van dat geklooi/gerotzooi met die credits af.
    Ik heb wel veel meer verstuurd dan ik terug ontvang.
    Zonde hoor

  15. #165

    Standaard

    Net aangemeld en het eerste verzoek gekregen.

    Wat ik heel raar vindt is dat als je de DVD niet wilt versturen niet hoeft te reageren op de email. Hoe lang moet de aanvrager dan wel niet wachten voordat voordat zijn verzoek naar iemand anders gaat?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Net aangemeld en het eerste verzoek gekregen.

    Wat ik heel raar vindt is dat als je de DVD niet wilt versturen niet hoeft te reageren op de email. Hoe lang moet de aanvrager dan wel niet wachten voordat voordat zijn verzoek naar iemand anders gaat?
    Dat verzoek wordt tegelijk verstuurd naar iedereen die de betreffende DVD aanbiedt. Ik was laatst te laat met The West Wing bijvoorbeeld, omdat iemand anders 'm al had verstuurd
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #167

    Standaard

    Hoe wordt in het algemeen verstuurd? Doet men er keurig een bubbeltjes envelop er om heen? (aangezien dat de ruil ook weer duurder maakt tov een normale envelop) en wordt er goenoeg porto betaald? Bubbeltjes envelop is ook weer zwaarder, dus gauw 88 cent?
    Laatst aangepast door wrcveen : 09-04-2007 om 11:11
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Net aangemeld en het eerste verzoek gekregen.

    Wat ik heel raar vindt is dat als je de DVD niet wilt versturen niet hoeft te reageren op de email. Hoe lang moet de aanvrager dan wel niet wachten voordat voordat zijn verzoek naar iemand anders gaat?
    Het verzoek wordt niet alleen naar 1 persoon gericht, maar naar meerdere mensen die de dvd aanbieden. Ik heb al een paar keer gehad dat ik een mail kreeg en op de link klikte om een bepaalde dvd op te sturen.. en toen een tekst kreeg dat iemand anders me voor was geweest...
    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Hoe wordt in het algemeen verstuurd? Doet men er keurig een bubbeltjes envelop er om heen? (aangezien dat de ruil ook weer duurder maakt tov een normale envelop) en wordt er goenoeg porto betaald? Bubbeltjes envelop is ook weer zwaarder, dus gauw 88 cent?
    Ook met een gewone envelop zou je al op 88 ct uitkomen. In het algemeen stuurt men netjes in een bubbelenvelop of met een kartonnetje voor de stevigheid erbij de spullen op.

    Helaas heb ik al regelmatig meegemaakt dat er slechts 44 ct opgeplakt wordt (en iedere keer krijg ik dan een naheffing van TNT). Ook idioten die alleen het karton van een snapper opsturen of een hoesje vier x dubbel vouwen... maar op 26 ontvangen dvd's is het bij een stuk of 18 perfect gegaan....
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ook met een gewone envelop zou je al op 88 ct uitkomen. In het algemeen stuurt men netjes in een bubbelenvelop of met een kartonnetje voor de stevigheid erbij de spullen op.

    Helaas heb ik al regelmatig meegemaakt dat er slechts 44 ct opgeplakt wordt (en iedere keer krijg ik dan een naheffing van TNT). Ook idioten die alleen het karton van een snapper opsturen of een hoesje vier x dubbel vouwen... maar op 26 ontvangen dvd's is het bij een stuk of 18 perfect gegaan....
    Bij mij is het juist 80% gewone enveloppen :neutral: Dat zijn toch wel mindere dingen aan dit systeem, aangezien cover beschadigd raken. Overigens is 1 postzegel nog steeds genoeg als je gewoon 1 DVD erin verstuurt (zonder hoesje uiteraard).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Bij mij is het juist 80% gewone enveloppen :neutral: Dat zijn toch wel mindere dingen aan dit systeem, aangezien cover beschadigd raken. Overigens is 1 postzegel nog steeds genoeg als je gewoon 1 DVD erin verstuurt (zonder hoesje uiteraard).
    Mischien als je 1 losse schijf samen met de cover in een flinterdun envelopje stopt, dat je dan net op 20 gr zit = 44 ct, maar volgens mij zit je er ook dan al boven en is het 88 ct.

    Zelf doe ik altijd nog iets om het schijfje (een papieren of plastic hoesje) en ook verzend ik een eventuele inlay, zoals boekje of scene-index mee (niet die reclamedingen, alleen als het iets van de film zelf is). Als je dan een fatsoenlijke envelop (ik gebruik bubbelfolie of iets met een kartonnen rug of ik 'monteer' 2 enveloppen in elkaar voor de stevigheid) gebruikt dan mag je nog oppassen dat je niet over de 50 gr = 132 ct heen gaat.
    Send a maniac to catch a maniac...

  22. #172

    Standaard

    Ik heb een dubbel dvd "verkocht" in een standaard plastic case met een de 2e cd er in geklikt in een houdertje. Om de plastic case zit nog een kartonnen doos/hoes. Moet ik nu alleen het dvd hoesje opsturen en niet die kartonnen omdoos?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Ik heb een dubbel dvd "verkocht" in een standaard plastic case met een de 2e cd er in geklikt in een houdertje. Om de plastic case zit nog een kartonnen doos/hoes. Moet ik nu alleen het dvd hoesje opsturen en niet die kartonnen omdoos?
    Tja, wat is er minimaal verplicht en wat is er wel zo netjes??

    Ik heb tot nu toe altijd sleeves meegestuurd en ook wel bij dubbeldvd's ook de keepcase met houder voor 2e dvd.

    Maar sommige mensen zijn echt panisch om een extra postzegel te moeten plakken. Zo kreeg ik ook een dvd zonder coverhoesje, gelukkig stuurde die gast het alsnog op (na reclameren van mijn kant).

    En in twijfelgevallen, of wanneer je niet te veel kosten wil maken, zoals bij het verzenden van een serie, kun je altijd even contact opnemen met de ontvanger om kosten te spreiden of delen of iets anders af te spreken....
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #174

    Standaard

    Moet zeggen dat het prima werkt tot nu toe. Credits netjes ontvangen en krijg Miami Vice seizoen 2 opgestuurd.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H. Bekijk bericht
    Bij mij zijn de credits ook weer es aangepast. Vreemd hoor, steeds die wijzigingen. Als je niet oppast sturen ze je zo een dvd voor 4 credits op, die de dag ervoor nog maar 2 credits was.

    De film xXx, waar ik dus graag vanaf wil, is nu zelfs 7 credits waard
    Heb dit net ook ondervonden, na versturing blijkt dat ze per stuk 2 credits zijn,
    Eergisteren nog 3 per stuk.

    xXx heb ik ook aangeboden, viel mij ook al op,
    Maar misschien wordt deze waarde na verzenden ook aangepast
    Do you respect wood?

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •