De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Super Mario Bros (R2UK)

    Hoe cool (lees: fout) is dit:

    Metrodome Distribution Ltd has announced the release of Super Mario Bros for the 5th of March, priced at around £12.99. The only advertised bonus material is the film's original theatrical trailer. Here's the art.



    bron: dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    1 van de vele films die ik echt graag wil zien om te ontdekken hoe slecht 'ie werkelijk is. Bob Hoskins is sowieso cool.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  3. #3

    Standaard

    Een kruising tussen Indy, Blade Runner en Star Wars in relatie met dit Nintendo poppetje ontgaat me even.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Een kruising tussen Indy, Blade Runner en Star Wars in relatie met dit Nintendo poppetje ontgaat me even.
    Ja dat was ik me ook al aan `t afvragen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Een kruising tussen Indy, Blade Runner en Star Wars in relatie met dit Nintendo poppetje ontgaat me even.
    Ja dat was ik me ook al aan `t afvragen
    Je kunt je ook afvragen welke Daily Mail t was natuurlijk waar deze quote uit komt. Vast van een heel klein stadje waar nooit iemand van heeft gehoord waar ze maar 4 video's op de verhuurplanken hebben bij de plaatselijke videotheek/slager/bakker/kapper... Dan moet je de vergelijking ergens maken in je review...

  6. #6

    Standaard

    Nog nooit gezien deze film, wel stukjes van die tv-serie. Dit kan misschien wel heerlijk fout zijn.

  7. #7

    Standaard

    Heb deze een keer op de BBC gezien, vonmd het een hele rommelige ne saaie film, waarbij bijna niks uit het spel is terug te vinden.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #8

    Standaard

    Hij is al tijden uit in Nederland en ik durf te bekenen dat ik hem heb. Echt slecht is ie niet (de 3.5 van IMDB vindt ik nogal overdreven) maar het is inderdaad wel een rommelige, onbetekenende avonturenfilm. Leuk misschien om eens een keer te zien maar niet meer dan dat.

    Er zitten trouwens wel wat verwijzingen in naar de spellen, maar heel diep gaat het niet.

  9. #9

    Standaard

    'T is inderdaad niet zozeer een getrouwe verfilming, maar eerder een verfilming die gelinkt is aan de game dmv achtergronden, personages etc.

    Ik heb hem zelf nu twee keer gezien en ik moet zeggen dat ik hem uitermate vermakelijk vind. Niet heel speciaal ofzo, maar het is absoluut een amusante productie.

    Maar hoe jullie bij dat rommelige komen begrijp ik niet helemaal.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb deze film al heel lang import op video, toen ik jong was vond ik hem erg cool (ook al kon ik ze niet verstaan omdat er geen ondertiteling was :P). Ik kan me herinneren dat de decors wel erg mooi waren.
    Wil de dvd alleen al hebben uit jeugdsentiment.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  11. #11

    Standaard

    De DVD is nu te koop voor 5,- + 2,49 verzendkosten bij Ro-Disc. A-Film heeft de film oorspronkelijk uitgebracht op DVD, later is deze opnieuw uitgebracht door Warner Bros.


  12. #12

    Standaard

    Is dit stukje jeugdsentiment nog ergens verkrijgbaar?

    Geloof dat de NL uitgave de beste beeld en geluidskwaliteit heeft van alle R2 uitgaven.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Play.com heeft de dvd niet meer in hun assortiment. Er staat wel een buy-knopje bij, maar dat werkt niet.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Is dit stukje jeugdsentiment nog ergens verkrijgbaar?
    Je zou de allerlaagst geprijste uitverkoopbakken van MM (die van 8 voor 10 euro enzo) eens in de gaten moeten houden: daar heb ik hem zelf uit gevist. En verder is het vooral een kwestie van het doorgraven van iedere uitverkoopbak die je tegenkomt. Het is misschien ook een idee om eens bij een kringloopwinkel het dvd-aanbod door te kijken: dit is zo'n titel die je daar nog wel eens tegen kunt komen.

  16. #16

    Standaard

    Thanks.

    Ik kom regelmatig in de MM's van Amsterdam, Utrecht en Eindhoven... dus ik zal daar eens beginnen met zoeken.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  17. #17

    Standaard

    Ahja ik ken deze film super maria bros movie.Ik heb paar keer gezien wel mooii film.

    Deze super mario bros movie uit uk.Dus ook Nederlands Ondertiteling?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •