Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.

Discussie: dynasty

  1. #51

    Standaard Dynasty seizoen 7

    Weet iemand wanneer Dynasty Seizoen 7 op DVD wordt uitgebracht? Het is alweer een tijd geleden dat seizoen 6 op DVD is gereleased.

  2. #52

    Standaard

    Ze zeggen dat-ie in Duitsland in de herfst verschijnt. Misschien hier dus ook wel.

  3. #53

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Seizoen 7 van Dynasty komt uit op 16 november op dvd.

    bron: dvd-home.nl
    Dan hoop ik wel dat seizoen 7 beter verkrijgbaar wordt dan 6. In de fysieke winkels heb ik hem tot op heden niet kunnen vinden in diverse plaatsen. Via de webwinkel wel.

  4. #54

    Standaard

    Ik heb al gekeken in de volgende winkels:

    MM in Utrecht
    FRS Utrecht, Den Bosch, Amersfoort, Maastricht
    V&D Utrecht, Den bosch, Amersfoort, Maastricht

    Het wordt een keer via de webwinkel bestellen.

  5. #55

    Standaard

    Seizoen 8 verschijnt in de UK op 30 juli 2012:


  6. #56

    Standaard

    Het feit dat ze bij bol.com een import dvd uitbrengen van seizoen 8 heeft mij ook doen denken dat er geen Nederlandse versie gaat verschijnen. Misschien dat ze gewoon willen cashen en denken: deze Engelse versie is er nu eenmaal eerder...? In Duitsland komt-ie in september pas uit, dus wie weet. Ik zou het erg raar vinden als ze nu gaan stoppen, terwijl er nog twee seizoenen uit moeten komen. Maak het dan af... Maar ik heb zo mijn twijfels....

  7. #57

    Standaard

    Toch?!?!?! AAAAAH, heb ik gisteren net de Engelse versie besteld. Pfffff.....

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Kun je hem niet meer annuleren dan, als je hem bij Bol.com hebt besteld moet dat gewoon nog kunnen.
    Gelukkig wel! Had 'm niet bij bol.com besteld, maar bij WOW HD (vroeger CD WOW!). In eerste instantie dacht ik: ach, maakt 't eigenlijk uit. Maar toen ze weigerden het verschil in bedrag terug te betalen (hij was na mijn preorder binnen een week ineens 5 euro goedkoper), heb ik 'm geannuleerd.

    Heb de Nederlandse versie inmiddels binnen, maar wat een baggerkwaliteit. Echt NIET geschikt voor een groot TV-scherm. Ik had al klachten gehoord over de Engelse versie en volgens mij zijn dit dezelfde schijfjes (op de schijfjes staat bijvoorbeeld ook PG, in plaats van de leeftijdscategorie 12 die op de doos staat). Veel blokvorming. Op een laptop is 't minder storend, maar toch. Echt een zeer, zeer slechte uitgave van een reeks die kwalitatief gezien zo mooi begon... Teleurstelling (maar ja, je wilt een serie wel compleet)...

  9. #59

    Standaard

    Ik HEB eeb blu-rayspeler, maarre... niks hoor, het beeld is echt heel erg slecht. Jammer...

  10. #60

    Standaard

    Het was al bekend dat seizoen 9 van Dynasty in november zou uitkomen, nu is die informatie wat specifieker geworden: de set komt uit op de 21e van die maand.

  11. #61

  12. #62

    Standaard Re:

    Van dvdinfo.be uit het persbericht:

    DYNASTY – SEIZOEN 9

    Het fenomeen Dynasty kent een weergaloze afsluiting met het waanzinnige negende en laatste seizoen. Een levenslang, dodelijk geheim schokt iedereen, huwelijken, vermogens en levens gaan kapot en de strijd tussen de imperiums van Carrington en Colby woedt tot het bittere eind. De aantrekkelijke cast, de spectaculaire glamour, de verbazingwekkende wendingen – het zit allemaal in de schokkende climax van deze serie, typisch Dynasty. In deze grandioze dramaserie van de legendarische producent Aaron Spelling en bedenkers Richard en Esther Shapiro spelen Golden Globe-winnaars John Forsythe, Joan Collins en Linda Evans.

    Technische fiche DVD:
    Speelduur: 1017 minuten
    Beeldformaat: 16:9
    Mono: Engels, Frans, Duits
    Ondertitels: Nederlands, Frans, Engels, ...
    Releasedatum dvd: 12 december 2012 (nieuwe datum!)

  13. #63

    Standaard

    Ik heb vandaag de dvd gekocht. De reunie staat er niet op. Hij eindigt bij de laatste aflevering van seizoen 9. Het beeld (het begin van de 1e aflevering van de eerste schijf) bevat op de dvdrecorder wel aardig wat ruis vooral op de achtergrond op muren,etc. Ik moet het nog op de BR-speler testen. Het is geen VHS-kwaliteit maar het kan wel beter.

    Edit: Op de BR-speler is de ruis minder aanwezig.
    Laatst aangepast door martwout : 28-12-2012 om 18:46

  14. #64

    Standaard

    Ik maak er zelf ook geen halszaak van. Als je Road To Avonlea seizoen 1 in je bezit hebt dan valt het beeld van Dynasty nog erg mee.

  15. #65

    Standaard

    Heb inmiddels de complete serie besteld.
    Op internet lees ik hier en daar, dat er ook een seizoen 10 zou zijn gemaakt?
    http://www.youtube.com/watch?v=dt_GxnN7lEk


    Weet iemand hier meer van, kan hier opheldering over geven. De complete box, bestaat immers ook uit 9 seizoenen.

  16. #66

    Standaard

    Bedankt voor je reactie, mijn vraag is zeker beantwoord!

    Hopelijk komt de reünie, alsnog uit op DVD!

  17. #67

    Standaard

    Dat hoop ik ook!! Anders blijf je toch met een open einde zitten...

  18. #68

    Standaard

    Helaas een regio 1 versie en zonder ondertiteling, maar toch een behoorlijke verrassing: de spinoff van Dynasty, The Colbys wordt als complete box uitgegeven op 12 mei 2015. Voor de liefhebber.

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Col...e-Series/20698

    TheColbys_Complete.jpg

    https://shoutfactory.com/tv/drama/th...omplete-series

    product_images_modal_ColbysTCS72dpi__7B347f3526-c7a1-e411-8748-d4ae527c3b65_7D.jpg

  19. #69

    Standaard

    Ik ben er blij mee!! Vond het destijds ontzettend jammer dat The Colbys in Nederland niet werd uitgezonden, omdat een bepaalde verhaallijn in Dynasty dáár verder ging!! Ik ga 'm dus zeker aanschaffen!! En niet de regio 1 versie, maar de regio 2, want ook Duitsland heeft besloten de serie op de markt te brengen. Van Knots Landing zou ik ook heel graag willen dat ze de overige seizoenen uit gaan brengen, evenals die van Falcon Crest. Misschien een idee voor de maatschappij die ook The Colbys gaat uitbrengen?

    tumblr_n2gqt1B6hN1tt2onqo1_500.jpg

  20. #70

    Standaard

    Jazeker! Toen in Dynasty de doodgewaande, aan geheugenverlies lijdende Fallon weer opdook, las ze in de krant de naam Miles Colby. Die naam zei haar iets en dus zocht ze contact. Het tweetal werd verliefd, in dezelfde periode dat de Colby familie uitgenodigd was voor een groot feest bij Fallons vader. Toen Miles en Fallon arriveerden, kreeg Fallon - bij het zien van het huis - een paniekaanval. Ze durfde niet naar binnen en daarom reden zij en Miles weer weg. Maar ze waren gezien... door Jeff Colby, Miles' neef en Fallons ex-man en verloofde vóór haar verdwijning. Jeff besloot daarom om Denver (en dus Dynasty) te verlaten en zich te vestigen in Californië, waar de Colbys woonden. Zijn doel was om Fallon weer voor zich terug te winnen en uit te zoeken wat er nu eigenlijk precies gebeurd was na haar verdwijning. Miles was natuurlijk allesbehalve blij met zijn komst...

    Dat was het begin van The Colbys. Er waren vanaf dat moment inderdaad de zogeheten 'crossovers' tussen beide series, maar het ging dus voornamelijk om het leven van Jeff en Fallon, die - na het stoppen van The Colbys - weer terugkeerden naar Dynasty. Op deze manier heb je de Carrington/Colby saga dus weer ietsje completer. Als ze nu ook nog Dynasty: The Reunion uitbrengen...

    Ik hoop ook dat Knots Landing en Falcon Crest verder op DVD worden uitgebracht. Wat Falcon Crest betreft: daar brengen ze in Duitsland dit jaar seizoen 4 van uit. Helaas is van Knots weinig bekend, maar wie weet: ik had het van The Colbys immers ook nooit verwacht!!

  21. #71

    Standaard

    In Duitsland komt seizoen 1 van The Colbys uit op 20 juli 2015:

    71piATOuNBL._SL1181_.jpg

    Seizoen 2 verschijnt een kleine maand later, op 17 augustus 2015.

    71RQMKxUMSL._SL1181_.jpg

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    In Duitsland komt seizoen 1 van The Colbys uit op 20 juli 2015:

    71piATOuNBL._SL1181_.jpg

    Seizoen 2 verschijnt een kleine maand later, op 17 augustus 2015.

    71RQMKxUMSL._SL1181_.jpg
    Helaas zonder ondertiteling.

  23. #73

    Standaard

    Engeland komt met een complete box set van The Colbys en in Nederland verschijnt op 25 oktober een complete box set van Dynasty.

  24. #74

    Standaard

    De reboot is er nu en de eerste review die ik lees, is niet bepaald goed: https://delagarde.nl/dynasty-reboot-...eer-pit-nodig/

  25. #75

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •