Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 75 worden weergegeven.

Discussie: dynasty

  1. #1

    Standaard dynasty

    is het niet eens tijd dat dynasty seizoen 1 nu in nederland komt met nederlandse ondertiteling en regio2. ik wacht al erg lang pfff ik weet dat seizoen 1(dvd) door fox gemaakt word en de rest van seizoenen zal verzorgd worden door paramount pictures.

    Hopelijk heeft iemand contact met bedrijven zoals paramount of fox dan konden we nu al weten of er zeker aankomt. Iemand?

    Gr

  2. #2

    Standaard Re: dynasty

    Hoeveel seizoenen *zijn* er eigenlijk?

  3. #3

    Standaard

    9 seizoenen opgenomen tussen 1981 en 1989.

    Dan nog 1 special in 2 delen opgenomen in 1991 en nog een special opgenomen in 2005.

    Dan was er ook nog een spin-off 'The Colbys' waar 2 seizoenen werden van opgenomen in de periode 1985-1987.

  4. #4

    Standaard

    Eindelijk brengt paramount dynasty in nederland uit!!!

    4/10/2007 DYNASTY - SEASON 1 PARAMOUNT

    Dat stond op bij releaselijst van free record shop

    Oktober dus


    Groetjes,
    Laatst aangepast door Michel van de Leur : 31-01-2009 om 14:19

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer Bekijk bericht
    Waar heb je dat gelezen?, ik kan het nog nergens vinden. Het zou ook wel eens tijd worden dat Dynasty wordt uitgebracht, want het 7 seizoen van Dallas staat al weer geplant rond augustus/september.
    bij www.freerecordshop.be

    klik daarna dvd-releaselijst

    Idd het werd eens tijd pfffff dallas staat allang voorruit

  6. #6

    Standaard dynasty season 2

    In amerika brengen paramount dynasty seizoen 2 augustus uit in winkels en het sis bekend wat voor het artwork is. kijk onder maar :


  7. #7

    Standaard

    Release van seizoen 1 is verschoven naar eind januarie 2008
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #8

    Standaard

    En nu weer naar april 2008. Gaat lekker zo. Ik hoop wel dat ze ermee door gaan en dat-ie niet gecancelt wordt.

  9. #9

    Standaard

    Vandaag lag-ie dan toch in de winkels: Dynasty: The First Season!

    Ik heb 'm gelijk aangeschaft. Hopelijk volgt seizoen 2 spoedig!


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Vandaag lag-ie dan toch in de winkels: Dynasty: The First Season!

    Ik heb 'm gelijk aangeschaft. Hopelijk volgt seizoen 2 spoedig!

    Waar heb je hem dan gekocht en voor hoeveel?

  11. #11

    Standaard

    Ik heb 'm bij de Mediamarkt gekocht voor €24,99.

  12. #12

    Standaard

    Misschien erg laat dat ik het meld, maar morgen (29 mei) is er om 13.50 een reportage over Dynasty te zien op SBS6. E! True Hollywood Story. Erg leuke reportageserie altijd.

  13. #13

    Standaard

    Shiiiiit!!! Dat heb ik dus helemaal gemist! Heeft iemand dit op dvd opgenomen?

  14. #14

    Standaard

    Shiiiiit!!! Dat heb ik dus helemaal gemist! Heeft iemand dit op dvd opgenomen?
    Ik heb 'm opgenomen, vandaag gekeken. De serie nooit gezien (-6 was ik) maar een leuke docu. Over het begin, de naam, dat seizoen 1 niet goed bekeken werd, sezoen 2 moest er een top actrice in, Joan Collins, eerste homo in een serie, dat die vervolgens niks mochten 'doen', hoe het ongeloofwaardiger werd (schietpartij seizoen 4), dat ze Dallas versloegen, de kijkcijfers omlaag gingen, de serie slechter werd, acteurs opstapten/vervangen werden, Collins van 20 naar 60.0000 dollar salaris ging, de spin-offs, het slechte einde van de serie, er toch nog een film kwam in '91, de kijkcijfers niet goed waren (en de acteurs niet tevreden) en de serie écht stopte, Herinneringen met acteurs en makers. Leuke docu! Morgen Dallas, True Hollywood story

    Het lijkt me overigens geen leuke serie om nu nog te kijken, omdat ik toch andere dingen gewend ben met de series van nu. En het allemaal nogal gedateerd aandoet. Maar wie weet over een jaar of 5 (als ik ook zeker weet dat alles uitkomt)
    Laatst aangepast door Chiel! : 21-07-2008 om 23:49

  15. #15

    Standaard

    De beste aflevering is toch dat ze tijdens een feestje met machinegeweren bijna allemaal overhoop worden geschoten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard



    De cover van seizoen 2!!! (zelfde als de Amerikaanse uitgave)

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Heeft iemand 'm al ergens zien liggen? Komt morgen eigenlijk uit, maar wie weet...

  19. #19

    Standaard

    Yes, vandaag lag-ie dan eindelijk bij de Media Markt voor EUR 24,99 (terwijl ik gisteren met diezelfde Media Markt belde en te horen kreeg dat-ie niet verkrijgbaar was omdat de releasedatum steeds verschoven werd).

  20. #20

    Standaard

    Hoi!

    Ik kan zeker niet wachten om verder te kijken! Als liefhebber en verzamelaar van oude series (noem 't jeugdsentiment) kan Dynasty, en dan vooral Joan Collins als Alexis, niet in de collectie ontbreken!

    Volgens mij hebben ze in Amerika The Love Boat in twee delen uitgebracht, maar bij ons zaten deze twee volumes in een kartonnen hoes. Misschien wordt dat bij Dynasty seizoen 3 ook wel het geval (ik hoop het). Maar hoe ze 'm ook gaan uitbrengen, zolang er maar meer seizoenen komen, vind ik het prima! Er staat nog zoveel leuks (en spannends, en mafs) te gebeuren! Lekker over the top!

  21. #21

    Standaard

    hee ik zit nu bij 8ste aflevering van dynasty seizoen 2 en ik vind nu al zeeer vermakelijk. Heather Locklear(Sammy Jo) is ook erg leuk in dynasty. Ik had haar nooit gezien in andere serie voor ik melrose place zag. Melrose Place was eerste serie die ik heather locklear zag. Ik vind Sammy Jo ook een leuke karakter. Het wordt vast binnenkort nog leuker. Ik hoorde dat ze steeds verwende nest wordt

    Hier ook alvast dvdcovers van dynasty seizoen 3 volume 1 en 2. Paramount is zeer betrouwbaar en ze doen meestal hele seizoen van per serie uitbrengen in nederland zolang in usa ook doorgaan met uitbrengen.

    hier dvdcovers:


  22. #22

    Standaard

    hoi, ik heb geen last van 2e aflevering van dynasty seizoen 2.

    Ik heb inmiddels seizoen 2 afgekeken. Ik ben echt verslaafd geworden vooral einde van seizoen 2 is echt hoogtepunt. Iedereen zijn gek geworden. :P
    Kan eigenlijk al niet wachten op derde seizoen!!!

    (ben net begonnen met beverly hills 90210 seizoen 5 kijken en valerie is in 1 woord: geweldig!!)

  23. #23

    Standaard

    is er al meer bekend over seizoen 3?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #24

    Standaard

    Nou, Dynasty seizoen 3 volume 2 is net uitgebracht in usa (oktober) en ik denk dat we best lang moet wachten. ik zou zeggen, rond lente 2009) en ik bedoel het complete seizoen 3 dus (net als love boat volume 1 en 2 in 1 box). Ik denk alleen maar hoor

  25. #25

    Standaard

    Seizoen 3 komt bij ons in april uit. In Amerika beginnen ze intussen aan Volume 1 van seizoen 4:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •