Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 75 worden weergegeven.

Discussie: dynasty

  1. #26

    Standaard

    linda evans (krystle) ziet echt eng uit, he. Kun je vergelijken met dvdcover van seizoen 3??? zo kil :P

  2. #27

    Standaard

    Hoe zou jij het vinden als een fotograaf van jou en je partner een foto maakt en daarbij je partner's ex erbij wil hebben?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Hoe zou jij het vinden als een fotograaf van jou en je partner een foto maakt en daarbij je partner's ex erbij wil hebben?
    hahahah ook kil kijken :P haha lol

  4. #29

    Standaard

    In Nederland komt seizoen 4 uit op 19 november 2009!

  5. #30

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    In Nederland komt seizoen 4 uit op 19 november 2009!
    Ik zag hem vandaag in de schappen staan. Uiteraard gekocht. Het blijft een goede serie. Zelfs na ruim 20 jaar.

  6. #31

    Standaard

    De Nederlandse versie van seizoen 4. Niet met een paarse achtergrond, zoals de regio 1 versie, maar met een grijze...


  7. #32

    Standaard

    En gelukkig een héél seizoen in één box uitgave. Amerika, Engeland & Duitsland ("Der Denver-Clan") geven het 4e seizoen in twee delen uit, waarbij het 2e deel pas volgend jaar uitkomt.

    Opmerkelijk dat we, net als bij de serie E.R., voorop lopen in de rest van de wereld.

  8. #33

    Standaard

    ik dacht dat ze alleen seizoen 1 hadden uitgebracht hier , heb nog nooit andere seizoenen zien liggen in de winkel

  9. #34

    Standaard

    Komen er nu nog meer seizoenen uit?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    In de U.K. komt seizoen 5 uit op 21 juni en in Duitsland ergens in mei, dus ik denk dat wij het vijfde seizoen ook wel ergens rond die tijd kunnen verwachten. Totaal zijn er 9 seizoenen gemaakt, dus we hebben nog 5 seizoenen te gaan plus nog de The Reunion aflevering.
    Zijn de eerste seizoenen nog ergens te bestellen online? Bij BOL.com al bijna niet meer leverbaar
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Super! Laat maar komen, die seizoenen...
    Laatst aangepast door Robin W. : 28-09-2010 om 22:28

  13. #38

    Standaard

    Nog even de voorkant en nu ook de achterkant:




  14. #39

    Standaard

    Ben ook verslaafd geraakt aan Dynasty.Mijn oma en moeder zeiden dat het een goede soap/serie was.Dus ik werd benieuwd en heb seizoen 1 meteen besteld.En nu de eerste aflevering bekeken.Morgen maar afl.2 kijken.Wie ik leuk of goed vind weet ik nog niet.Daarvoor moet ik de serie langer kijken.

  15. #40

    Standaard

    Dank je wel.Ik kijk er zeker met plezier naar.Ik heb denk ik al 1 favoriet maar dat moet ik nog even vaker zien.Ik hoop wel dat ze alle seizoenen uit brengen op dvd.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Dank je wel.Ik kijk er zeker met plezier naar.Ik heb denk ik al 1 favoriet maar dat moet ik nog even vaker zien.Ik hoop wel dat ze alle seizoenen uit brengen op dvd.
    Ik denk Fallon!

    8 December komt seizoen 6 uit, dus ik denk dat ze de overige 3 ook nog wel uitbrengen...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ik denk Fallon!

    8 December komt seizoen 6 uit, dus ik denk dat ze de overige 3 ook nog wel uitbrengen...
    Hihi hoe weet jij dat?Is zij ook jou favoriet?in de 1ste seizoenen dan?
    Ga nu naar afl.5 al.Het is spannend dat ik meteen de volgende ook wil
    kijken.

  18. #43

    Standaard

    Yep! En als zij je favoriet is, zal je vanaf aflevering 13 een nog interessanter personage gaan ontmoeten. Leuk dat je het nu al spannend vindt. Het wordt nog zoveel leuker!!!

    Veel kijkplezier!!!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Yep! En als zij je favoriet is, zal je vanaf aflevering 13 een nog interessanter personage gaan ontmoeten. Leuk dat je het nu al spannend vindt. Het wordt nog zoveel leuker!!!

    Veel kijkplezier!!!
    Heb ook al seizoen 3 besteld.Dus straks heb ik voorlopig wel even wat weer te kijken met de feestdagen.

    Wie zijn jou favorieten nog meer?Je mag ze ook noemen die er in andere seizoenen in zaten.Die leer ik dan nog wel kennen.

  20. #45

    Standaard

    Ik wil niet te veel verraden, maar scenes met Alexis en/of Sable zijn altijd erg leuk!!

    Zojuist seizoen 6 gekocht, dus ik ga er vanavond weer voor zitten!!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ik wil niet te veel verraden, maar scenes met Alexis en/of Sable zijn altijd erg leuk!!

    Zojuist seizoen 6 gekocht, dus ik ga er vanavond weer voor zitten!!
    Oke cool.Ik moet straks nog 4,5 en 6 kopen.

    Hoeveel afleveringen kijken jullie wel eens?en dan ook achter elkaar?of elke dag?

  22. #47

    Standaard

    Verschilt nogal eigenlijk. Soms denk ik na één aflevering: 'Morgen maar verder.' Dan ben je zo'n dag toch net even iets te moe om verder te kijken. Er gaan ook weleens weken voorbij dat ik even helemaal geen zin of tijd heb, maar er zijn ook dagen dat ik er - wanneer ik er 'lekker in zit' - 3 of 4 afleveringen achter elkaar kijk.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Oké leuk, en wie is jouw favoriete karakter?, die van mij is Krystle en Sammy Jo, maar die verschijnt pas in seizoen 2.

    We hebben nog 3 seizoenen + nog een reunie film te gaan, dus ik ga er van dat het het wel gaat gebeuren dat ze alles gaan uitbrengen op dvd, dus ik ben daar niet bang voor.
    Mijn favoriete karakters tot nu toe zijn: Fallon Carrington en Michael(die chauffeur)is lekker gemeen.

    En Blake Carrington vind ik ook wel goed.

    Sammy Jo moet ik eerst nog zien.

  24. #49

    Standaard

    Heb seizoen 1 alweer afgekeken.Spannend hoor.

    Nu wacht ik voorlopig met 2 en 3 de rest heb ik namelijk nog niet.

  25. #50

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •