De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: -

  1. #1
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard -


  2. #2

    Standaard

    Nordost Wyrewizard -Dreamcaster & Spellbinder - Seth__Gekko
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Misschien kun je dan ook de openingspost gebruiken om een mooi overzicht te maken zoals op het andere forum. :wink:

    Momenteel:

    Audioquest - Type 4 - Alexander D

    QED XT400 (om te testen) :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    R v Rijthoven

    Op de fronts en center MIT 750 cvt singel wired.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #5

    Standaard

    QED SA op alle 5 speakers, afgemonteerd met VLS bananen aan de versterker kant en ViaBlue bananen aan de speakerkant.

  6. #6

    Standaard

    Ik gebruik 4mm speakerkabels voor alle speakers, gewoon doe-het-zelf-bedrijf fabrikant... Voor de sub op dit moment een Oehlbach kabel, weet zo het type niet.. voor de interlink tussen de dvd speler en receiver gebruik ik de kabel die ik bij mn subwoofer kreeg, aangezien daar nogal wat ruimte tussen zit.. Ik wil straks snel een QED subkabel kopen en de interlink ben ik nog niet uit...

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Nordost - Blue Heaven - R Klemkerk

  8. #8

    Standaard

    QED SA + Airlocks
    Bruggetjes QED SA + Spades
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #9

    Standaard

    Fronts & Centre -> Nordost superflatline gold
    Surround -> Monstercable XP
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #10

    Standaard

    Ik heb zelf de monster cable van vd Hul

  11. #11

    Standaard

    Fronts & Center: Xindak SC-03
    Rears: Oehlbach

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Wegens het ontbreken van medewerking van een crewlid zal deze lijst niet meer bij gehouden worden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •