De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: -

  1. #1
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard -


  2. #2

    Standaard

    Alexander D.

    CRT Loewe Aconda 9381 Zilver
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    *Lex v/d Moolen
    CRT Philips 36PW9765
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    R V Rijthoven
    DLP rptv Thomson 61 dsz 644

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #5

    Standaard

    JCL

    Sony Bravia 32S2000 LCD
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #6

    Standaard

    CRT Philips 32pw9520 (ISF gecalibreert)
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  7. #7

    Standaard

    Panasonic tx-32lx60 LCD

  8. #8

    Standaard

    Sony KDS-55A2000 Full HD LCD Projectie

    Thomson 52 inch 16:9 CRT Projectie (gaat spoedig een nieuwe baas krijgen na 6 jaar trouwe dienst)

    Sony KDF-E50A11E HD Ready LCD Projectie

    Sony 29inch 4:3 CRT (logeerkamerTV)
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Wat moet je met 2 van die Sony HDTV's? Een 55 in de woonkamer en een 50 voor de slaapkamer?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #10

    Standaard

    Philips 32PF5411 LCD - Toppieroy

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Wat moet je met 2 van die Sony HDTV's? Een 55 in de woonkamer en een 50 voor de slaapkamer?
    Heel goed geraden, voorheen stond in de woonkamer een 52inch CRT projectie TV en deze heeft nu het veld, na jaren trouwe dienst, moeten ruimen.

    We hebben nooit mot over wie wat gaat kijken.... en dat is heel wat waard :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Ik had eerst een Panasonic TX-28PS10F, maar nu heb ik de Toshiba S-25 beamer, omdat ik die voor een mooi prijsje over kon nemen van iemand incl. scherm

  13. #13

  14. #14
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Samsung - LE26R51B - R Klemkerk

  15. #15

    Standaard

    Panasonic 42pv60 - Plasma - Mark_a

  16. #16

  17. #17

    Standaard Re: Wie heeft welke tv ?

    Jochem Huijg

    Panasonic TH42PA60
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  18. #18

    Standaard

    LCD Samsung LE32R71B
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #19

    Standaard

    Pioneer 435-xde en een 17 jaar oude 28" trinitron Sony...
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Wegens het ontbreken van medewerking van een crewlid zal deze lijst niet meer bij gehouden worden.

  21. #21

    Standaard

    Jammer
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Wegens het ontbreken van medewerking van een crewlid zal deze lijst niet meer bij gehouden worden.
    Jammer, en dat geld ook voor al die andere lijsten.... subs, speakers, receivers, DVD spelers, DVD recorders etc etc....

    Welk crewlid moet er even over de knie :wink:

    Kom op Herjan.... kun je dat slotje niet verwijderen, uit deze tread hobbelt hopenlijk een mooie bijgewerkte lijst, de oude heeft dat niet, en je houd j.vandendool ook lekker aan het werk.

    (niet dat ik zou gaan verraden welke sub en speakers ik heb :wink: )
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    (niet dat ik zou gaan verraden welke sub en speakers ik heb :wink: )
    Waarom niet? Wat TV's aangaat heb je diezelfde terughoudendheid bepaald niet namelijk .
    Maak je geen zorgen, als j.vandendool de ruimte wordt gegeven, wil ik best deze gegevens gaan vermelden, er stond dan ook een :wink: bij de post 8) Mijn speakers zijn zo wie zo niet meer te koop, heb al eens eerder vermeld dat mensen goede speakers moeten kopen, die overleven bij goed gebruik menige set......

    Mijn speakers zijn niet nieuw, maar nog steeds erg goed, ik houd nog steeds van ze en heb nog niet iets gehoord dat mij zou doen besluiten om tot aanschaf van andere over te gaan. De informatie van mij zou dan ook niet actueel zijn :wink:
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •