Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Frontfire achter de zetel met passive radiator en verzwaarde massa op de Passive radiator

    Dit is het, alhoewel ik op verschillende plaatsen in de ruimte de bas nog steviger hoor (wat me normaal lijkt met de lengte van de amplituden) denk ik deze opstelling te houden: De bas is ronduit indrukwekkend en blijft heel accuraat

    Dit is de eerste keer in mijn 14 jaar dat ik de DYNAUDIO's heb dat de bassen erop doorslaan (zelfs zonder dat ze sublaag krijgen), terwijl die sub er lustig op doorbeukt zonder maar één teken van zwakte of één krimp te geven INDRUKWEKKEND !!!!

    *Test Track is er ééntje van mijn "altime favorieten": FRONT 242 - Rerun time, als je bassen dit op hoog volume overleven dan denk ik dat je mag stellen dat je een performant systeempje hebt

    De kist heb ik voor alle veiligheid maar van een enorme serie houtschroeven voorzien om te verhinderen dat ze uit elkaar barst (het blijft tenslotte maar 18mm MDF)
    Laatst aangepast door Markvb : 17-04-2007 om 20:55

  2. #52

    Standaard

    Mooi dat je de juiste opstelling hebt gevonden, veel plezier ermee.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #53

    Standaard

    Hé waar zijn de foto's van het eindprodukt?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •