Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Vakantieplannen?

    Ik denk alleen maar:

    "Ik heb m'n vakantie nog niet uitgestippeld.....zal ik op vakantie gaan?....of.....of.....zal ik de vette box van LOTR aanschaffen plus seizoen 1 van Star Trek en nog wat dvd-films?....of zal ik op vakantie gaan.....IK WEET HET NOG NIET!"

    Ik kan ook gewoon in Nederland blijven het hele jaar op terrasjes aan het bier en de dvd's kopen. Ben ik in totaal net zoveel kwijt als een 14daagse vakantie naar spanje of zo....

    Ik ben nog in dubio!

  2. #52

    Standaard Re: Vakantieplannen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enric Batista
    "Ik heb m'n vakantie nog niet uitgestippeld.....zal ik op vakantie gaan?....of.....of.....zal ik de vette box van LOTR aanschaffen plus seizoen 1 van Star Trek en nog wat dvd-films?....of zal ik op vakantie gaan.....IK WEET HET NOG NIET!"
    Bij mij zit vakantie er sowieso niet in en de startrekbox zit ik verder niet op te wachten. En ik zorg hoe dan ook wel dat ik geld heb en zo duur is ie -en Engeland- ook weer niet. Ben zeer benieuwd wat de Nederlands markt hier tegenover zet.
    maar biertjes drinken in NL of Spanje maakt verder ook niks uit...tenzij het zo'n weer is als vandaag

  3. #53

    Standaard Re: Re: Vakantieplannen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    ...tenzij het zo'n weer is als vandaag
    lekker filmkijkweer, toch... ?
    3d

  4. #54

    Standaard Re: Re: Vakantieplannen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    En ik zorg hoe dan ook wel dat ik geld heb en zo duur is ie -en Engeland- ook weer niet. Ben zeer benieuwd wat de Nederlands markt hier tegenover zet.
    Yess!!! Jeroen...

    Maare...ik wil de Gamecube ook nog (heel bijzonder: de gamecube is in prijs verlaagd voordat hij uitkomt! Dit om X-Box stunt te dwarsbommen)...en ik loop nog wat achter wat betreft dvd-titels.

    Ik wil van de zomer nog in 't bezit zijn van o.a.:
    Final Fantasy
    Memento
    Planet of the Apes
    Fast & the Furious

    Ring Ring zegt de kassa!

    Ik wou dat er zoeits bestond als een DVD-Club waar je lid van kan worden en je kunt uit ruime titels bestellen, waar minstens 15% korting op zit.

    Goed genoeg off-topic.

    Wat kost de LOTR-box dan in Engeland dan wel Jeroen? Ik bedoel de versie met 5 discs!

  5. #55

    Standaard

    De set kost trouwens voor de geintresseerden 58,30 EUR bij play.com, das dus omgerekend van 35,99 Pond en is in de ouderwetse guldens 128,43.
    Quote van het het DVD and Movie Forum...
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  6. #56

    Standaard 128,43 ouderwetse Guldens?

    Dat valt me nog mee eigenlijk

  7. #57

    Standaard

    Daarom...ik heb hem al besteld gisteren....nog ff afwachten of het in nl komt en wat het dan gaat kosten hier....
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  8. #58

    Standaard

    Ik hoop voor al jullie fans die beide uiygaves kopen dat het niet zal tegenvallen, het zal niet de eerste keer zijn dat een directors cut slechter is. Persoonlijk zal ik Lotr niet kopen als de originele bioscoopversie niet te zien is (zoals de special 4 DVD set). Dan moet je dus beide versies kopen en ik vind dat dus wel een vorm van uitmelken, want je kunt mij nog meer vertellen maar die twee versies samen zijn duurder dan een versie met alles erop. Verder ben ik er niet van overtuigd dat de extra's op beide versies uniek zijn, ik bedoel dat sommige extra's hoogst waarschijnlijk op beide versies te vinden zullen zijn.
    ps De films kosten zo'n 300 miljoen Euro per stuk dus ik denk dat ze de consument wel degelijk proberen uit te melken anders zijn ze gewoon dom.
    Dat belachelijke bedrag was naar mijn mening ook niet echt nodig kijk naar Star Wars I, die kostte 50 miljoen Euro en is zeker niet zoveel slechter (technisch)
    >>>>>>>>>>>>>>LAAT JE NIET TE SNEL VERLEIDEN<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JW v.Veen

    ps De films kosten zo'n 300 miljoen Euro per stuk dus ik denk dat ze de consument wel degelijk proberen uit te melken anders zijn ze gewoon dom.
    Dat belachelijke bedrag was naar mijn mening ook niet echt nodig kijk naar Star Wars I, die kostte 50 miljoen Euro en is zeker niet zoveel slechter (technisch)
    >>>>>>>>>>>>>>LAAT JE NIET TE SNEL VERLEIDEN<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Het budget van de eerste film was 120 miljoen Euro daarentegen was het Budget voor Star Wars: The Phantom Menace 127 miljoen Euro...

    Dit volgens de betrouwbare gegevens van The-Numbers.com

    Eerst ff je feiten goed hebben he

    Wat belachelijk is, is bv een film als Waterworld (wat ik persoonlijk wel een coole film vind..) die 175 miljoen Dollar koste en slechts 88 miljoen opbracht....Zelfde geld voor films als Final Fantasy en Dinosaur.

    Kortom...het wordt wellicht iets uitgemolken maar het is bij lange na niet zo erg als bv Harry Potter.....het is tenslotte ook het beroemste boek van de 20ste eeuw dus best gerechtvaardigd.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  10. #60

    Standaard

    Zo te horen is het moeilijk kiezen welke set ik ga kopen,
    mischien wel allemaal.
    Nou we zien wel.

    Groet Vincent

  11. #61

    Standaard ahum??

    als je dan toch per se een set wilt kopen, koop dan de meest complete, dan weet je zeker dat je alles hebt.
    als je alles koop dan heb je de helft dubbel??
    of zien jullie het als een bellegging??
    Live Long and Prosper

  12. #62

    Standaard Re: ahum??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    als je dan toch per se een set wilt kopen, koop dan de meest complete, dan weet je zeker dat je alles hebt.
    als je alles koop dan heb je de helft dubbel??
    of zien jullie het als een bellegging??
    Nee....kijk...ik koop bv de eerste 2 disc versie (bij de Mediamarkt waarschijnelijk.) en de collectors edition (heb ik al in de presale besteld..) ten eerste omdat op de 2 disc de regular bioscoop versie staat en op de 5 disc de directors cut verdeeld op 2 schijfjes. Ten 2de om al die extra dingen die je bij de CE krijgt (beeldjes, 3 cd's aan extra's w.o. die national geographic channel docu.)...

    Geen echte belegging dus maar gewoon must haves
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  13. #63

    Standaard Re: Re: ahum??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    ...en de collectors edition (heb ik al in de presale besteld..)

    waar???? (als ik zo onbeleefd mag zijn)
    3d

  14. #64

    Standaard Re: Re: Re: ahum??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John



    waar???? (als ik zo onbeleefd mag zijn)
    Bij Play.com is het nodige al te bestellen

  15. #65

    Standaard Re: Re: Re: Re: ahum??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Bij Play.com is het nodige al te bestellen
    ja zonder NLO
    bah
    3d

  16. #66

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: ahum??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    ja zonder NLO
    bah
    Daarom, ik wacht ook veel liever op de Nederlandse release. Ze komen toch tegelijk uit, dus waarom zou je zo'n Engelse release pre-orderen

  17. #67

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: ahum??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Daarom, ik wacht ook veel liever op de Nederlandse release. Ze komen toch tegelijk uit, dus waarom zou je zo'n Engelse release pre-orderen
    inderdeed
    3d

  18. #68

    Standaard

    Ik heb hem al gepre-ordered bij play inderdaad en ook ik heb liever de NL versie...

    Ik had het zo bedacht...als ik nu alvast pre-order en de specs mochten veranderen (want die staan nog niet vast..) naar MET NL SUB dan gaat de bestelling door...zo niet, dan cancel ik hem weer....ken geen kwaad toch

    Tis tenslotte nog niet zeker of hij in nederland uitkomt..
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Tis tenslotte nog niet zeker of hij in nederland uitkomt..
    Misschien is het niet zeker, maar ik denk toch echt wel dat ze deze film een zo'n mooi mogelijke DVD-release willen geven, deze film is vooral hier in Nederland zo'n succes dat ze er eigenlijk niet omheen kunnen

  20. #70

    Standaard

    De 4 disc-editie is nu te koop bij amazon(UK) voor 33,74 pond.
    Dat is volgens het GWK 53,98.

    zal de Nederlandse versie wel 54,99 zijn.

  21. #71

    Standaard

    Bij play247.com kost 5-dics set met boekensteunen 32,99 pond. Dat is dus 52,38 euro. Dat vind ik nog wel mee vallen voor zo'n set.

    Wie weet trouwens waar je 'm in NL dadelijk kan bestellen. Ik heb geen zin om alleen voor de NL ondertiteling 59,99 of misschien wel 69,99 euro in de winkel te betalen.
    Hello, I'm an enormous slut - Buffy, afl. 1

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Tis tenslotte nog niet zeker of hij in nederland uitkomt..
    Moet haast wel, want dit is volgens mij een wereldwijde release. In Australië komt ie ook "gewoon" uit. Misschien zitten daar wel NL subs bij, ff afwachten.
    Ik haal ze hier in NL, want dan heb ik ze het snelst. Ore-orderen komt vaak toch een week (of meer -douane- ) of later aan... Alhoewel play.com dat douane probleem niet heeft.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •