Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film: Specificaties Lord Of The Rings 2-DVD set

    A-Film: Specificaties Lord Of The Rings 2-DVD set



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wel, in augustus dus mijn lotr ontmaagding, Ik heb hem dus niet gezien, ben zeer benieuwd, kan ik ook eens mee praten.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard ???????

    Ik dacht dat er ook een 4-disc set zou komen met DTS ????

  4. #4

    Standaard Re: ???????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.J
    Ik dacht dat er ook een 4-disc set zou komen met DTS ????
    Jep..2 maanden later komt er geloof ik een collectors edition in de vorm van een boek...
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Wel, in augustus dus mijn lotr ontmaagding, Ik heb hem dus niet gezien, ben zeer benieuwd, kan ik ook eens mee praten.
    Shame on you

    Naja..als je hem maar koopt dan...ut zal je absoluut niet tegenvallen..
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  6. #6

    Standaard

    Lees ik dit nou goed????

    Disc 1:

    De film (178 minuten)
    Widescreen (2.35:1)
    Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound
    Stereo Surround Sound
    Engelse ondertiteling
    eh nu volg ik het niet zo goed meer hoor

  7. #7

    Standaard

    Originally posted by marcel
    Lees ik dit nou goed????

    Engelse ondertiteling
    Ik heb zojuist nog een keer gebeld met A-Film Home Entertainment, en zij bevestigden dat er inderdaad gewoon Nederlandstalige ondertiteling op komt.
    Eric van Ballegoie

  8. #8

    Standaard

    heb lotr al op dvd van ezydvds.com maar die in augustus koop ik ook wel en dan 2 maanden later die 4 disc box koop ik er ook maar bij,tja kan er gewoon niet genoeg van krijgen.en dan maar wachten tot december op deel 2

  9. #9

    Standaard

    Klinkt allemaal errug goed, maar kan iemand mij ook vertellen wat die special edition ook ongeveer zal gaan kosten?
    En waar kan ik specificaties vinden van die 4 box? want die moet en zal ik hebben (al is het het laatste wat ik doe )
    Bitte een link als er al een threat over overstaat.
    If loyalties must be broken, if the lines must be crossed, do it Fast, do it Furious (the Fast and the Furious)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hendrik
    Klinkt allemaal errug goed, maar kan iemand mij ook vertellen wat die special edition ook ongeveer zal gaan kosten?
    En waar kan ik specificaties vinden van die 4 box? want die moet en zal ik hebben (al is het het laatste wat ik doe )
    Bitte een link als er al een threat over overstaat.
    Ik moet ze ook beide hebben idd Lotr rulez he..
    Tis alleen jammer dat je steeds 3 kwart jaar moet wachten voor de dvd en de nieuwe film een jaar.. tot 2 x toe...maar ach....dat overleven we ook wel weer

    Ik ben nog zoet met de boeken die ik alle drie heb gekocht een tijdje geleden
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  11. #11

    Standaard Re: Re: ???????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps


    Jep..2 maanden later komt er geloof ik een collectors edition in de vorm van een boek...
    Een beetje a la Buffy Seizoen 1 2 3 4 (e.v. ??)?

  12. #12

    Standaard Ping ping $???

    Ik ben ook ontzettend benieuwd wat die collectors edition gaat kosten....kan ik alvast al wat overuren gaan draaien....

  13. #13

    Standaard

    Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb hem ook nog niet gezien.

    Hij zal wel de moeite waard zijn. Tenminste als ik alle verhalen moet geloven.


  14. #14

    Standaard

    Zou het mogelijk zijn om een soort 'overzicht' te plaatsen van de verschillen tussen LOTR ('gewone editie') en de c.e.? Dan kun je makkelijker vergelijken of het moeite waard is om te wachten.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Zou het mogelijk zijn om een soort 'overzicht' te plaatsen van de verschillen tussen LOTR ('gewone editie') en de c.e.? Dan kun je makkelijker vergelijken of het moeite waard is om te wachten.
    - De 4-disc duurt 30 minuten langer en is écht zoals de director het bedoeld heeft.
    - Tevens zou deze wél DTS 6.1 EX hebben (maar da's niet helemaal zeker)
    - Er zit een Director's Commentary bij.
    - Veel meer extra's bij....

    Dus reden genoeg om te wachten...of koop ze allebei Ik vraag me alleen nog af of de 4-disc set ook de normale bioscoopversie bevat en minstens dezelfde extra's. Als de SE door middel van seamless branching is gedaan, dan koop ik de 2-disc zeker niet. Dan kijk ik die 2 of 3 keer en dan zal ik hem nooit meer kijken.

  16. #16

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie de andere edities gaat uitgeven, ook AVideo?

  17. #17

    Standaard

    Leuke uitgave, maar ik denk toch dat ik voor de 4 disc set ga, zal wel stukken duurder zijn, maar voor zo'n film moet je natuurlijk wat over hebben. Ik moet dus nog wat langer geduld hebben voor de LotR dvd bij mij thuis ligt.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Ik heb besloten niet met vakantie te gaan en een deel van mijn vakantiegeld opzij te leggen.
    "Deze zomer al op VIDEO en DVD" staat er op. Als je toch contact hebt, Eric, leg ze dan uit dat bij ons de zomer al iets eerder begint dan augustus

  19. #19

    Standaard

    Dat zal dan waarschijnlijk de versie zijn zonder extra's die in de vakantie uitkomt. Neem ik aan, maar ik kan er uiteraard naast zitten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    In de releaselijst staat dit:


    12-11-2002 Lord Of The Rings (Extended SE 4-discs) A-Video
    12-11-2002 Lord Of The Rings Boxset A-Video


    Komt er dus ook een Boxset??

  21. #21

    Standaard

    De twee editie's die in augustus en in november uitkomen zijn uniek.

    De 2 disc augustus editie zal de film bevatten plus een disc met extra's.

    De 4 disc november editie zal de film bevatten in een special edition uitvoering. De film zal een half uur langer duren met extra scene's geselecteerd door Peter Jackson himself. Als je dus de film wilt zien zoals hij eruit zag in de bioskoop kan je dat alleen doen met de augustus editie. De december editie kan je alleen bekijken als zijnde de special edition, en er zal geen seamless branching oid gebruikt worden om het mogelijk te maken om beide edities op de disc te krijgen.
    De film zal worden gespreid over 2 discs en geruchten gaan dat deze editie daardoor ook de ruimte krijgt om een DTS soundtrack te herbergen.
    De extra's die op de andere 2 discs staan zullen UNIEK zijn, en anders zijn dan de extra's van de augustus editie. Zo zal de november editie commentary tracks bevatten van zowel de complete hobbit cast en van regiseur Peter Jackson.

    De 4 disc editie zal uit worden gebracht als een "normale editie" (waarschijnlijk een soort book-case) en een limited edition boxset. Deze boxset zal naast de 4 disc editie ook nog een 5e dvd bevatten met daarop de National Geographic docu "beyond the legend" over de lokaties waar de film opgenomen is. Verder word de boxset ontworpen door Alan Lee, een kunstenaar die ook verantwoordelijk was voor de geillustreerde edities van Lord of the rings.

    Groetjes,
    ries

  22. #22

    Standaard

    Goede info...misschien koop ik ze wel allebei?! En dat naast STNG..maar goed, dat overleven we ook wel weer

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Goede info...misschien koop ik ze wel allebei?!
    misschien koop ik ze we alledrie,ligt aan definanciele situatie op dat moment

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    DTS 6.1 EX
    DTS 6.1 EX bestaat niet.
    Het is DD 5.1 EX of DTS 5.1/6.1 ES

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ries
    De extra's die op de andere 2 discs staan zullen UNIEK zijn, en anders zijn dan de extra's van de augustus editie. Zo zal de november editie commentary tracks bevatten van zowel de complete hobbit cast en van regiseur Peter Jackson.
    Weet je dit zeker? En zo ja, van wie?
    Als dit namelijk zo is, dan koop ik ze ook beide. Dat betekent namelijk dat je straks in feite 2 versies van de film op DVD hebt + nog eens 5 DVD's met extra's... (die NGC DVD meegerekent bij de Giftpack). Eigenlijk zouden ze dus ook net zo goed een 8 DVD Gift Pack uit kunnen brengen waar alles inzit. En dat van 1 film!!
    Vrij uniek lijkt me....

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •