Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 72 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Jeroen,

    Ik heb het van TheDigitalbits (www.thedigitalbits.com), het gaat weliswaar over de region1 versie. Maar wat tot nu toe gelezen heb zijn alle region versies hetzelfde.

    Hier is een quote van TheDigitalbits:

    We're getting a lot of e-mails from readers asking if the special features set to be included on the theatrical edition of The Fellowship of the Ring (due on 8/6) will be repeated on the special extended version (following on 11/12). The answer is no. The documentaries and web featurettes are being included on the theatrical edition because a lot of fans have requested them. But since the special extended version includes an entirely new cut of the film, everything that will be included on that later edition is being custom created specifically for that release, for a more adult audience and to go MUCH deeper into the making of the film trilogy than what was seen in any of the TV specials. The idea is that most DVD consumers will be satisfied with the theatrical edition, while more sophisticated fans will wait for the extended edition. The most diehard fans will probably want both, as they perfectly complement each other but do not overlap.

    Also, just to clarify, each DVD version includes a SEPARATE edit of the film. The 4-disc special extended set DOES NOT include the theatrical cut of the film on a separate disc or via seamless branching. If you want the theatrical cut, you have to buy the August 2-disc set. If you want the longer cut, you buy the November 4-disc edition. If you want both, save your money accordingly and buy both. Some people may feel that this is an effort to milk consumers, but I don't think so at all. In order to include everything you'll be getting on both editions, New Line would have to create a single 6-disc release, which would be WAY too expensive for most consumers to even consider. This way, they can have DVD purchase options for everyone. And by not having any overlap between the two editions, fans who buy both are absolutely getting the most for their money. Just think... over eight hours of unique special edition material alone on these two releases, not including the films themselves! If you're a fan, I say don't look a gift horse in the mouth!

    Ik ben het er wel mee eens. De augustus editie voor de "normale mensen" die genoegen nemen met de theaterical cut. De november release word voor de echte freaks. (mijzelf inc)

    Groetjes,
    ries

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ries
    Ik ben het er wel mee eens. De augustus editie voor de "normale mensen" die genoegen nemen met de theaterical cut. De november release word voor de echte freaks. (mijzelf inc)
    Include me too! Dit ziet er overtuigend uit en ik denk idd ook wel dat dit voor zowel R1 als R2 geldt.
    Rest nog een vraag: Geldt dit ook voor deel II en II??

  3. #28

    Standaard

    Uiteraard koop ik ook alle 35 versies, maar het is toch eigenlijk om te huilen...... hoever kun je een film commercieel uitmelken? Het dieptepunt vind ik toch wel om met veel bombarie de film voor de 2 keer in de bios uit te brengen, maar dan met (let wel) 4 minuten (dacht ik?) extra van het volgende deel...

    ik begin toch wel een beetje jeuk te krijgen van al dat commerciele geweld rond LOTR........
    3d

  4. #29

    Standaard Opnieuw in de bioscoop?

    Luister (eigenlijk...lees),

    Ik dacht dat de nieuwe versie die in de bioscoop zou draaien, de versie was met de extra 30 minuten aan footage en aan het einde de trailer van the two towers.

    Toen ik begreep, dat slechts de trailer van 2 Towers (die ik dacht 3 minuten duurt) het enige verschil was was ik teleurgesteld.

    Je kunt moeilijk zeggen dat ie opnieuw in de bioscoop is gaan draaien. Hij is gewoon verlengd met de trailer. En bij ons draaide hij nog steeds.

    Ik ben dan ook niet nog eens gaan kijken. Ik vind 3 keer wel genoeg. De trailer heb ik gedownload via Kazaa. Mooi is ie!

    Ik kan beter mijn geld opzij zetten voor die Box in november....


  5. #30

    Standaard wow!

    Beelden van de Fellowship of the ring boxsets, ze zien er fantastisch uit!!!!

    http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1019257808

    Groetjes,
    ries

  6. #31

    Standaard

    Die argonath boekensteunen zijn wel vet zeg...al betwijfel ik of hij wel echt naar nederland komt...die giftset..want die van Pearl Harbor heb ik ook nooit gezien eigenlijk...
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  7. #32

    Standaard

    Wauw...dit ziet er nog mooier uit dan verwacht, deze moet ik hebben, dan maar R1

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Die argonath boekensteunen zijn wel vet zeg...al betwijfel ik of hij wel echt naar nederland komt...die giftset..want die van Pearl Harbor heb ik ook nooit gezien eigenlijk...
    van PH vind ik het terecht - toch een bout film (zegt men)


    maar LOTR is iets commercieler lijkt me - ze zouden dom zijn om alles niet in NL uit te brengen.
    Misschien alleen bij speciaalzaken, maar ik denk dat de hele zooi echt wel komt...
    3d

  9. #34
    ron ruyters
    Guest

    Standaard lord of the rings

    de 4 disc versie van lord of the ring zal waarschijnlijk uitkomen in oktober
    de grote verandering hieraan is dat deze film langer duurt door meer scenes

  10. #35

    Standaard Re: lord of the rings

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron ruyters
    de 4 disc versie van lord of the ring zal waarschijnlijk uitkomen in oktober
    Ik heb gehoord dat ie in November pas komt, vlak voor de 2e film

  11. #36

    Standaard

    Ik koop gewoon de DVD-versie waar ik het meest positieve reacties over hoor. Als dat dan de duurste blijkt te zijn, ben ik voor een keertjebereid om veel geld in 1 film te stoppen
    Dat zou dan wel een groot risico zijn, want ik heb die film nog nooit gezien, als ie dan tegenvalt zit ik echt wel met de gebakken peren
    Ben LOTR niet in de bioscoop gezien omdat ik uit ervaring (Titanic, Gladiator) weet dat ik een film van meer dan 3 uur liever thuis zie dan in de bioscoop By the Way: Ze hebben LOTR in de heruitgegeven bioscoopversie niet 3 minuten, niet 4 minuten maar 3,5 minuten verlengt, en dan nog zit ik nog niet tot op, de seconde juist

  12. #37

    Standaard

    Op www.play.com zijn de beide 4-disc versies al te bestellen. Die giftset is wel flink wat duurder (geloof 35 pond), maar als ik de plaatjes zo zie zekers de euro's waard.
    Een zekerheid dus, hij komt R2 uit...al dan niet met NL-subs.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yannick
    Ik koop gewoon de DVD-versie waar ik het meest positieve reacties over hoor. Als dat dan de duurste blijkt te zijn, ben ik voor een keertjebereid om veel geld in 1 film te stoppen
    Huur eerst de "normale" versie als ie uit is. Vind je het een gave film, dan koop je de boxset. Wil je dan nog meer extra's en de boeksteunen, koop dan de giftset.

    Ik koop in ieder geval de normale versie en de giftset. Ben ook wel erg benieuwd naar de NGC docu, die er vrijwel zeker bijzit (alleen bij de giftset). Heeft iemand die als eens gezien, of istie nog niet op TV geweest?

  14. #39

    Standaard

    Heb de film inmiddels drie keer in de bios gezien (ach als je toch gratis kan ). 2 keer de gewone versie, en een keer met de trailer van deel 2 erbij.
    Damn, die was gaaf. Kan niet wachten op deel twee nu (kon ik al niet, maar nu helemaal niet). Wat een mooie beelden waren dat.

    Ik vraag me af of er nadat alle delen uit de bios zijn er nog een box komt met 3 delen

    Ik ga iig een versie kopen van FOTR
    Ik heb er een..... woei

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Youri08
    Ik vraag me af of er nadat alle delen uit de bios zijn er nog een box komt met 3 delen

    Ik ga iig een versie kopen van FOTR
    Ik denk het wel. Ik heb nu weer een ander idee, ik koop eerst alleen de Giftset en als alledrie de films uit zijn de complete box met alle films er in

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik denk het wel. Ik heb nu weer een ander idee, ik koop eerst alleen de Giftset en als alledrie de films uit zijn de complete box met alle films er in
    En niet de 2-disc editie dus... Zal toch wel.

    Ik heb wel het idee dat de giftset precies hetzelfde is als die andere versie, maar dan met de boeksteunen, extra DVD (NGC-docu) en wat kaarten. Allebei kopen doe ik dan ook zeker niet, want dat voegt niks toe...slinkt alleen je beurs wat harder.

  17. #42

    Standaard Re: wow!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ries
    Beelden van de Fellowship of the ring boxsets, ze zien er fantastisch uit!!!!

    http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1019257808

    Groetjes,
    ries
    Als deze boxsets nou hopelijk ook in Nederland uitkomen zou het heel mooi zijn inderdaad. Ik neem aan van wel, maar je weet maar nooit. Ik ga niet weer naar de bios om de trailer te bekijken van deel 2, heb ik toch al gedownload, dus dat is niet nodig. Maar ik vind het wel stom, dat ze eerst zeggen dat de film een half uur is uitgebreid en achteraf blijkt dat alleen de trailer erbij zit van deel 2, heel goedkoop om zo meer mensen naar de bios te lokken, gelukkig ben ik er niet ingetrapt.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    En niet de 2-disc editie dus... Zal toch wel.

    Ik heb wel het idee dat de giftset precies hetzelfde is als die andere versie, maar dan met de boeksteunen, extra DVD (NGC-docu) en wat kaarten. Allebei kopen doe ik dan ook zeker niet, want dat voegt niks toe...slinkt alleen je beurs wat harder.
    Juist....de 2 disc set omdat die als eerste uitkomt en ik razendbenieuwd ben natuurlijk.. (heb ondertussen de boeken al aangeschaft, de soundtrack etc etc...dus ik zit er al helemaal in..) en dan als ie uit is de giftset....die 4 disc editie laat ik ook liggen omdat die dezelfde zal zijn als de 5 disc set exclusief de extra dingen zoals de boekensteunen enzo.... (dvdsteunen hehe..)
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  19. #44

    Standaard Re: Re: wow!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Maar ik vind het wel stom, dat ze eerst zeggen dat de film een half uur is uitgebreid en achteraf blijkt dat alleen de trailer erbij zit van deel 2, heel goedkoop om zo meer mensen naar de bios te lokken, gelukkig ben ik er niet ingetrapt.
    Dat vond ik ook belachelijk, ik ben elke bios afgelopen om te kijken of de DC daar draait, maar overal was het antwoord dat ze alleen de trailer van T2T laten zien

  20. #45

    Standaard Re: Re: Re: wow!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dat vond ik ook belachelijk, ik ben elke bios afgelopen om te kijken of de DC daar draait, maar overal was het antwoord dat ze alleen de trailer van T2T laten zien
    Hebben ze dit ook in een officieel bericht gezegd, want van de geruchten rondom deze film wordt je af en toe ook niet goed. Ik ben in ider geval niet meer geweest. Even een stilte voor de storm........

  21. #46

  22. #47

    Standaard geduld...

    ik heb zo'n vermoeden dat aardig wat leden van dvd.nl, de komende tijd tamelijk armer door het leven zullen gaan...

    of ik ben een idioot, of ik heb veel geduld, maar ik w8 toch ff af tot alle 3 de delen op dvd uit zijn, lijkt me (financieel) het verstandigste.
    ik ga alvast sparen...

    overigens, startrek heeft ook een groot aandeel in m'n financieel dvd koop beleid.
    Live Long and Prosper

  23. #48

    Standaard Re: geduld...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    ik heb zo'n vermoeden dat aardig wat leden van dvd.nl, de komende tijd tamelijk armer door het leven zullen gaan...

    of ik ben een idioot, of ik heb veel geduld, maar ik w8 toch ff af tot alle 3 de delen op dvd uit zijn, lijkt me (financieel) het verstandigste.
    ik ga alvast sparen...

    overigens, startrek heeft ook een groot aandeel in m'n financieel dvd koop beleid.
    Wachten???? Ben je gek ofzo?? hehe..
    Nee kijk..ik bv vind dit de coolste film die ik ooit gezien heb...ik zat daar voor het eerst in de bioscoop naar die film te kijken als een kind dat voor het eerst naar Disneyland gaat ofzo hehe Woooow

    Kun je nagaan dat ik daarvoor de boeken nog niet eens had gelezen.....nu heb ik alle boeken, de soundtrack en binnenkort alle dvd's

    Dus wachten??? Neeeh....kope die handel....hoe eerder ik het thuis kan checken hoe beter....en alle versies het liefst

    Dus het ligt er gewoon aan hoe je die film vind.....als je het een wel aardige film vind dan kun je idd 3 jaar wachten....voor mij gaat het jaar zoooo langzaam nu
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  24. #49

    Standaard Re: Re: geduld...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    .....als je het een wel aardige film vind dan kun je idd 3 jaar wachten....voor mij gaat het jaar zoooo langzaam nu
    Drie jaar wachten!! En je weet niet eens waarop.... Niemand heeft gezegd dat er een boxset komt met alle delen.
    En als ie er komt, dan leg je toch elke maand een paar euro opzij...dan mis je het niet en kun je over drie jaar (!!waar praten we over...!!) ook nog de box kopen. En als er een box komt, dan wordt ie zeker wel dusdanig anders dat ie 3-dubbel de moeite waard is! Dat blijkt nu al uit de 3 versies, want ik vind dat er zeker iets extra's wordt gedaan voor de fans. Mensen die de film wel aardig vonden kopen toch de gewone versie, de echte liefhebber beide. Maar da's al eerder gezegd door iemand....



    Originally posted by Luther Hartog
    [b]Het stond in de kranten
    Tja, wat valt daar nu op te zeggen... Alhoewel kranten vaak ook onzin publiceren en zeker in deze tijd.
    "Internet is one big garbage can..."

  25. #50

    Standaard

    Ja hehe...3 jaar wachten...slaat nergens op...

    Bij die trilogie zit idd vast weer wat extra's....dus die kopen we dan ook nog wel
    We mogen die Peter Jackson wel dankbaar zijn (ik tenminste..), anders had ik het boek misschien wel nooit gelezen.....ben er nu helemaal weg van Prachtboek..en film..
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •