De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard groen flikkerend scherm op TV bij ondertitels actief

    Hallo,

    Kunnen jullie mij helpen, ik ben ten einde raad?

    Ik heb mijn PC Medion 8818 verbonden met mijn TV Plasma Samsung met een HDMI-kabel (HDMI to HDMI) om DVD te kunnen spelen terwijl ik verder kan werken op de PC.

    Ik heb mijn videokaart Nvidia 7650 GS ingesteld op kloon. Wanneer ik een DVD in de sleuf stop, al of niet virtueel en al of niet een originele DVD en ik de film speel flikkert het scherm van de TV even groen bij het verschijnen van de ondertitels, gedurende heel de film, dit is erg vervelend.

    Wanneer ik de ondertitels uitschakel is het probleem weg, maar ja ik heb liever ondertitels natuurlijk.
    Dit probleem stelt zich zowel via windows mediaspeler 11 als bij Power DVD.
    Als ik DVD's speel met windows media center is het geen probleem, dit is een oplossing, maar dan moet ik op dualview kijken om zowel DVD te kijken op TV en werken op pde PC. Deze manier vind ik niet zo handig, de eerste manier is handiger.

    Ligt het probleem bij de HDMI-kabel??, hoewel het met windows mediaspeler wel gaat
    De kabel is 10 meter maar het beeld geeft geen verlies in vergelijking met de DVD-speler bij mijn TV, ook het geluid is fantastisch
    Ligt aan de Codecs??

    Nog een bijkomend probleem, op TV valt het bovenste en onderste deel van de scherm weg, ik heb reeds met de beeldresoluties gespeeld zonder resultaat.

    Sorry als ik in de verkeers topic zit, ik wist niet goed waar dit te plaatsen

    met vriendelijke groeten

  2. #2

    Standaard

    Dit zal te maken hebben met de instellingen van je videokaart. Lees de handleiding daarvan even goed door, kijk even op de site van de fabrikant bij de FAQ want volgens mij is dit probleem al wat vaker naar boven gekomen, al weet ik dat niet geheel Zeker.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Dit zal te maken hebben met de instellingen van je videokaart. Lees de handleiding daarvan even goed door, kijk even op de site van de fabrikant bij de FAQ want volgens mij is dit probleem al wat vaker naar boven gekomen, al weet ik dat niet geheel Zeker.
    Ik heb liggen grasduinen in de forum en FAQ van Nvidia en heb niets gevonden. Intussen is het probleem wel van de baan. Ik gebruik gewoon een andere mediaspeler, VLC mediaspeler.
    Bedankt voor de snelle reactie.

    groeten
    Koen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •