Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 98 van 98 worden weergegeven.

Discussie: Grease

  1. #76

    Standaard

    In België lijkt het toch niet zo gemakkelijk te zijn om deze Grease SE te vinden... Gisteren ben ik in drie filialen van het Kruidvat, Fnac Antwerpen, MM Antwerpen en FRS Antwerpen geweest. Alleen in de FRS hadden ze hem. En dan nog alleen de T-Bird versie.

    Heb ik pech gehad of zijn er nog Belgen (of zelfs Nederlanders) met hetzelfde probleem?

  2. #77

    Standaard

    Ik ben de afgelopen dagen bij diverse winkels geweest, maar ik zie die Pink Ladies-versie nergens.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chagnee
    In België lijkt het toch niet zo gemakkelijk te zijn om deze Grease SE te vinden... Gisteren ben ik in drie filialen van het Kruidvat, Fnac Antwerpen, MM Antwerpen en FRS Antwerpen geweest. Alleen in de FRS hadden ze hem. En dan nog alleen de T-Bird versie.

    Heb ik pech gehad of zijn er nog Belgen (of zelfs Nederlanders) met hetzelfde probleem?
    Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar wel gene FRS, en in de MM Antwerpen heb ik het ff gevraagd, en ze waren niet op tijd geleverd.
    'Ergens volgende week', op mijn vraag wanneer ze worden geleverd.

  4. #79

    Standaard

    Ik heb vandaag de Pink Ladies-versie bij de Mediamarkt zien liggen in Enschede. Ze waren 15 euro per stuk.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chagnee
    Heb ik pech gehad of zijn er nog Belgen (of zelfs Nederlanders) met hetzelfde probleem?
    Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar wel gene FRS, en in de MM Antwerpen heb ik het ff gevraagd, en ze waren niet op tijd geleverd.
    'Ergens volgende week', op mijn vraag wanneer ze worden geleverd.
    Bij de MM's gaan ze deze week blijkbaar balansen zie : http://nl.wikipedia.org/wiki/Balans_%28boekhouden%29

    Zodoende krijgen ze deze week geen nieuwe leveringen.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kleine26
    Ik heb vandaag de Pink Ladies-versie bij de Mediamarkt zien liggen in Enschede. Ze waren 15 euro per stuk.
    Ik heb de Pink Ladies-versie vandaag zien liggen bij de Media Markt in Eindhoven (voor 19,99).

  7. #82

    Standaard

    ik heb hem gekocht bij de FRS voor 14,99

    En daar zat ook dat jasje bij van de T-birds
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kleine26
    Ik heb vandaag de Pink Ladies-versie bij de Mediamarkt zien liggen in Enschede. Ze waren 15 euro per stuk.
    Ik heb de Pink Ladies-versie vandaag zien liggen bij de Media Markt in Eindhoven (voor 19,99).
    MM Rdam centrum had ook beide versies.

  9. #84

    Standaard

    Bij de Mediamarkt ArenA zijn ze 14,99 p.s... En ik vind de Pink Ladies versie maar lelijk..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #85

    Standaard

    Bij FAME in Amsterdam hebben ze the pink-ladies versie liggen, volgens mij voor 18 euro.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    De T-Bird uitvoering lijkt in ieder geval op een standaard slipcase en de Pink Lady op een textiel exemplaar. Het randje van de dvd ligt daar net onder de kraag, ben zeer benieuwd....
    De T-Bird uitvoering is een soort leren jasje, met ECHT werkende rits, en dus GEEN saaie slipcase. Achterop de jas staat ook het T-bird loge, en voorop het Grease logo. Het is dus GEEN saaie, standaard release, zoals de vorrige. Hier hebben ze ECHT werk van gemaakt. Dit is dus echt de mooiste DVD uitgave die ik nu heb. Alleen al vanwege dat jasje. Ook vanwege de leuke extra's. en een extra in het bijzonder. Die is gemaakt tijdens het feestje van 25 jaar Grease, plus de eerste release. Hierin worden een paar nummers, waaronder Grease, en You're the one I love, door John, Olivia, en de hele cast uitgevoerd.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #87

    Standaard

    ik heb de T-BIRDS uitvoering klopt het dat de extra dvd opstart met het
    pink ladies menu
    en de film met T bird menu
    de dvd was geseald.

  13. #88

    Standaard

    Disc 1 (film) heeft inderdaad een menu in T-Birds stijl en disc 2 (extra's) een menu in Pink Ladies stijl. Waarom vraag je dit?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Disc 1 (film) heeft inderdaad een menu in T-Birds stijl en disc 2 (extra's) een menu in Pink Ladies stijl. Waarom vraag je dit?
    ik dacht dat je twee vesies had een TB en een PL
    dus ik dacht dat de tweede dvd er verkeerd in zat vandaar.

  15. #90

    Standaard

    Je hebt ook twee versies, maar het verschil zit 'm alleen in de verpakking. De DVD's van beide versies zien er hetzelfde uit.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Je hebt ook twee versies, maar het verschil zit 'm alleen in de verpakking. De DVD's van beide versies zien er hetzelfde uit.
    dat dacht ik al.
    ik ging er van uit de T BIRDS versie T BIRDS menu op alle bij de dvd"s
    en PINK LADIES ook de menu"s het zelfde op alle twee de dvd"s

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dino007
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Je hebt ook twee versies, maar het verschil zit 'm alleen in de verpakking. De DVD's van beide versies zien er hetzelfde uit.
    dat dacht ik al.
    ik ging er van uit de T BIRDS versie T BIRDS menu op alle bij de dvd"s
    en PINK LADIES ook de menu"s het zelfde op alle twee de dvd"s
    Toch een klein verschil, als de dvd start zie je een T-bird jasje open gaan, en daaruit komt het menu. Maar bij de extra's krijg je dan beelden, en hoor je "Beautyschool dropp-out" Wat vinden jullie trouwens van dat
    T-Bird jasje? Ik vind em kei gaaf
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #93

    Standaard

    Hij is gewoon super... de uitgave waar ik op zat te wachten. Grease is het nog steeds.. !

  19. #94

    Standaard

    Vandaag de Pink Ladies uitgave gekocht voor mijn meisje. Voor 13.99 bij de MM in Eindhoven. En limited zijn ze dus niet... ze hadden er echt erg veel liggen... Ik denk dat ik de T-Bird versie ook nog aan ga schaffen. Al is het maar dat het dan compleet is he
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #95

    Standaard

    Ook al liggen er veel exemplaren dan wil het nog niet zeggen dat de DVD niet limited is, hoewel limited in veel gevallen slechts een marketingtruc is. De T-Bird versie kom de vaker tegen dan de Pink Ladies versie, wellicht dat er bij sommige winkels daarom aardig wat Pink Ladies versies liggen.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ook al liggen er veel exemplaren dan wil het nog niet zeggen dat de DVD niet limited is, hoewel limited in veel gevallen slechts een marketingtruc is. De T-Bird versie kom de vaker tegen dan de Pink Ladies versie, wellicht dat er bij sommige winkels daarom aardig wat Pink Ladies versies liggen.
    Klopt wel voor de MM Arena. Daar zijn nu alle T-bird versies weg en liggen er heel veel Pink Ladies versies

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Vandaag de Pink Ladies uitgave gekocht voor mijn meisje. Voor 13.99 bij de MM in Eindhoven. En limited zijn ze dus niet... ze hadden er echt erg veel liggen... Ik denk dat ik de T-Bird versie ook nog aan ga schaffen. Al is het maar dat het dan compleet is he
    En dat is logisch omdat?

    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #98

    Standaard

    iemand nog interesse in een T bird uitgave ?
    Wil namelijk de bluray aanschaffen.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •