Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    :sad: Jammer..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    :sad: Jammer..
    Hoezo jammer... het continu uitstellen is inderdaad jammer maar ik ben zelf al lang blij dat PopMart eindelijk uitgebracht wordt. Denk trouwens dat september wel definitief is gezien het 10 jarig 'jubileum' van POP. Kan me niet voorstellen dat deze dvd nog verder uitgesteld wordt, zeker omdat het bonusmateriaal via u2.com al bevestigd is.
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni Bekijk bericht
    Hoezo jammer... het continu uitstellen is inderdaad jammer maar ik ben zelf al lang blij dat PopMart eindelijk uitgebracht wordt. Denk trouwens dat september wel definitief is gezien het 10 jarig 'jubileum' van POP. Kan me niet voorstellen dat deze dvd nog verder uitgesteld wordt, zeker omdat het bonusmateriaal via u2.com al bevestigd is.
    Hoe eerder hoe beter.. dus jammer dat hij later komt.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Hoe eerder hoe beter.. dus jammer dat hij later komt.
    Daar geef ik je gelijk in...nu nog wachten op de rest van de dvd's.
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni Bekijk bericht
    Daar geef ik je gelijk in...nu nog wachten op de rest van de dvd's.
    Red Rock 8)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #31

    Standaard

    Red Rocks
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  7. #32

    Standaard

    nu ook officieel bevestigd op u2 site

    http://www.u2.com/news/index.php?mode=full&news_id=2138

    de releasedatum van popmart

  8. #33

    Standaard

    Voor geluid zijn er zat ontzettend goede soundboards beschikbaar in de handel of anders via de U2 torrent site. Dus dat is niet interessant, tenzij de tweede disc ook is afgemixt in DTS. Ik vond de Popmart Tour erg bijzonder. Pop was erg interessant als experiment maar waarschijnlijk erg ondergewaardeerd omdat het zijn tijd ver vooruit was. Please is een van de mooiste nummers (helemaal live) die ze ooit hebben gemaakt. Schande dat ze dat live niet meer spelen.

  9. #34

    Standaard

    Ik vind Pop idd ook een beetje ondergewaardeerd. Nummers als Do You Feel Loved, Mofo, If God Will Send His Angels, Staring At The Sun (vooral acoustisch live erg mooi), Gone en zeer zeker Please zijn erg goeie nummers. Wat betreft de tour zet ik nog steeds vraagtekens bij Bono's stem, die klinkt erg vlak zonder de 'power' die hij in de laatste 2 tournees wel had. Heb diverse soundboards gehoord en zijn stem klinkt vrijwel overal hetzelfde, ook de PopMart in Mexico opnames. Vergelijk maar eens With Or Without You tijdens PopMart met Rattle And Hum/Elevation/Vertigo. De opnames van de andere tours klinken toch echt een stuk beter. Toch wordt de PopMart dvd ook voor mij een verplichte aanschaf!
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  10. #35

    Standaard

    En al meer mensen met de dvd? Echt een geweldige dvd! Veel meer extra's bovendien als bij de ZooTV dvd, nu word er gebruik gemaakt van een dvd-9 in plaats van de dvd-5 voor extra's. Wel jammer dat het geluid bij de extra's nog steeds alleen stereo is en geen 5.1

    Voor de rest is het beeld er echt goed op vooruit gegaan, erg scherp en mooie kleuren, af en toe wel wat pixels te zien. Het geluid is helemaal geweldig, echt lekker de klanken van Mofo, last night on earth enz.

    Gewoon je speakers voluit zetten en genieten van één van de spectaculairste en beste tours van U2.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door schnumi Bekijk bericht
    En al meer mensen met de dvd? Echt een geweldige dvd! Veel meer extra's bovendien als bij de ZooTV dvd, nu word er gebruik gemaakt van een dvd-9 in plaats van de dvd-5 voor extra's. Wel jammer dat het geluid bij de extra's nog steeds alleen stereo is en geen 5.1

    Voor de rest is het beeld er echt goed op vooruit gegaan, erg scherp en mooie kleuren, af en toe wel wat pixels te zien. Het geluid is helemaal geweldig, echt lekker de klanken van Mofo, last night on earth enz.

    Gewoon je speakers voluit zetten en genieten van één van de spectaculairste en beste tours van U2.
    Niets verder aan toe te voegen. 3x Please live op een DVD is gewoonweg genieten!
    Gisteren voor 29.99 bij de MediaMarkt in Arnhem gekocht, maar daar hebben ze er zoveel binnen gekregen dat hij op zeer korte termijn in de aanbieding gaat! Volgens mij gaat dit landelijk gebeuren... Mensen die 'em al reeds aangeschaft hebben, met je bon kun je later het verschil in aanschaf netjes terug krijgen.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb tot nu toe alleen de eerste disc (het concert zelf) gezien en deze was al briljant! Ga zo snel mogelijk de disc met het bonusmateriaal bekijken. Geluid is in surround zelfs beter dan Vertigo in Chicago!
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  13. #38

    Standaard

    hebben die gasten van u2 nog niet genoeg geld verdiend met al hun dvds . word toch een beetje eentonig lijkt me zo

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    hebben die gasten van u2 nog niet genoeg geld verdiend met al hun dvds . word toch een beetje eentonig lijkt me zo
    Ach je vraagt toch ook niet aan Albert Heyn of hij nog niet genoeg pakken melk heeft verkocht? De fans willen het graag hebben, de winkels willen het graag verkopen. Ik zie geen probleem.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Ach je vraagt toch ook niet aan Albert Heyn of hij nog niet genoeg pakken melk heeft verkocht? De fans willen het graag hebben, de winkels willen het graag verkopen. Ik zie geen probleem.
    Nee zeker niet, maar de Appie verkoopt toch geen melk van jaren geleden. Dat doet U2 nu wel. Ik zeg zeker niet dat het prut is maar er staan toch geen nieuwe nrs meer op. Je hoeft nou echt niet elk optreden op dvd uit te brengen, word toch allemaal een beetje veel van hetzelfde. De intervieuws van toen zouden wel interessant kunnen zijn. Voor de die hard fans is het zeker een must have, al zouden ze schijt papier uitbrengen met U2 erop dan werd het nog verkocht.

  16. #41

    Standaard

    En toch is het een top DVD :smile:
    Het beeld is niet altijd overal evenscherp, maar het geluid is wel fantastisch. De eerste DVD dan he. Zeker als je Staring at the sun even aanzet... ogen dicht en je waant je er zo weer bij

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    Nee zeker niet, maar de Appie verkoopt toch geen melk van jaren geleden. Dat doet U2 nu wel. Ik zeg zeker niet dat het prut is maar er staan toch geen nieuwe nrs meer op. Je hoeft nou echt niet elk optreden op dvd uit te brengen, word toch allemaal een beetje veel van hetzelfde. De intervieuws van toen zouden wel interessant kunnen zijn. Voor de die hard fans is het zeker een must have, al zouden ze schijt papier uitbrengen met U2 erop dan werd het nog verkocht.
    Mwoah overdrijven is ook een vaak maar waarom zou je niet van elke tour 1 dvd uitbrengen?

    Elke tour is anders en speciaal. Nu is het nog wachten op Red Rocks.

  18. #43

    Standaard

    Alle stadiontoppers komen zowat voorbij en het begint dan ook geweldig.
    Maar na Where the streets gaat het imho ff goed mis.
    Het dance gedeelte is aan mij niet besteed en ik zapte de volgende nummers latst zelf al door. Gelukkig maakt het einde nog veel goed.
    Maar ik hoor/zie de Zoo tours 10 keer zo graag.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •