Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1101 worden weergegeven.

Discussie: Laarhouse

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Een bank heeft zeker zijn charmes, zeker als je met zijn tweeen wilt kijken.
    Je hebt anders ook hele relaxte bioscoop loveseats :P
    Maar dat is weer zo lullig als je vrienden een keertje een filmpie komen pikken. 8)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit

    Ik ken nog een zeer goede en niet al te dure electricien, interesse?
    En denk jij dat die naar Aarle-Rixtel wil komen en dan nog steeds goedkoper is dan een familielid met hetzelfde beroep?
    Aangezien het bij mij ook familie is, kan ik het atijd vragen :wink: maar in dat geval betwijfel ik het.

  3. #53
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Een bank heeft zeker zijn charmes, zeker als je met zijn tweeen wilt kijken.
    Je hebt anders ook hele relaxte bioscoop loveseats :P
    Maar dat is weer zo lullig als je vrienden een keertje een filmpie komen pikken. 8)
    Hoezo? ben jij vies van je vrienden dan? :wink:

    Ik begrijp wat je bedoelt, maar het zijn andere loveseats dan je denkt.

    Deze bedoel ik:

  4. #54

    Standaard



    Zit toch veel lekkerder....

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo


    Zit toch veel lekkerder....
    Links en rechts wel, dan heb je een armsteun, in het midden niet en daar is toch echt de sweetspot waar ik wil zitten. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Zet gewoon een stuk of wat fatboys neer :wink:

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Zet gewoon een stuk of wat fatboys neer :wink:
    Kan je alleen lekker in liggen, schiet niet op dus

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo


    Zit toch veel lekkerder....
    Links en rechts wel, dan heb je een armsteun, in het midden niet en daar is toch echt de sweetspot waar ik wil zitten. :wink:
    Heb zelf ook zo'n bank en zit altijd in het midden, armsteun nooit gemist, waar heb je die voor nodig?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo


    Zit toch veel lekkerder....
    Links en rechts wel, dan heb je een armsteun, in het midden niet en daar is toch echt de sweetspot waar ik wil zitten. :wink:
    Heb zelf ook zo'n bank en zit altijd in het midden, armsteun nooit gemist, waar heb je die voor nodig?
    Drankje, AB's, chips, nootjes, popcorn, elleboog.........

  10. #60

    Standaard

    beamertje?
    You will search, babe, At any cost.
    But how long, babe,
    Can you search for what's not lost?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo


    Zit toch veel lekkerder....
    Links en rechts wel, dan heb je een armsteun, in het midden niet en daar is toch echt de sweetspot waar ik wil zitten. :wink:
    Heb zelf ook zo'n bank en zit altijd in het midden, armsteun nooit gemist, waar heb je die voor nodig?
    Drankje, AB's, chips, nootjes, popcorn, elleboog.........
    daar heb ik een tafel voor, waar ik ook m'n benen op kan leggen, vind ik belangrijker dan m'n elleboogsteun.

  12. #62

    Standaard

    Als jullie het ook goed vinden zal ik nog eens rustig gaan nadenken waar ik op ga zitten in m'n hok. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard

    Vandaag even de deur van de tussenwand op z'n plek gezet. Hierdoor kwam er een goed beeld van het formaat van de ruimte.

    Het idee van twee rijen stoelen (drie voor en twee achter) is hiermee definitief komen vervallen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #64
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Vandaag even de deur van de tussenwand op z'n plek gezet. Hierdoor kwam er een goed beeld van het formaat van de ruimte.

    Het idee van twee rijen stoelen (drie voor en twee achter) is hiermee definitief komen vervallen.
    Jammer

    Misschien zijn er nog andere oplossingen!

    Was het geen idee om ipv een deur in de scheidingswand een schuifdeur te maken?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Vandaag even de deur van de tussenwand op z'n plek gezet. Hierdoor kwam er een goed beeld van het formaat van de ruimte.

    Het idee van twee rijen stoelen (drie voor en twee achter) is hiermee definitief komen vervallen.
    Jammer

    Misschien zijn er nog andere oplossingen!

    Was het geen idee om ipv een deur in de scheidingswand een schuifdeur te maken?
    op die manier hoef je geen rekening te houden met de draai van een normale deur en kan misschien de wand wat verplaatst worden, wel een goed idee idd.

  16. #66

    Standaard

    Nope, zie tekening:



    Een schuifdeur was gepland (zie 3) maar daarvoor moet je een dubbele muur plaatsen en de deurconstructie is veel duurder. Daarbij kan een een schuifdeur rammelen (door de geluidsdruk bedoel ik).

    Dus drie redenen om een gewone deur te doen. :wink:

    Dat er geen twee rijen komen is geen probleem. Dat maakt de keuze voor WEL een projector weer makkelijker maar zit ik nog met een verwarmingsprobleem.

    De deur (zie 1) komt nog iets meer naar het midden van de muur dus daar kan een verwarming komen. Net als aan de andere kant op de lange muur.

    Misschien aan de voorkant bij het grote raam een kleine verwarming maar ik moet nog uitzoeken hoe groot de invloed dan is op het projectorscherm. Dat moet natuurlijk wel stil hangen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67

    Standaard

    Alexander dit topic helemaal niet gezien, ben even in Florence en stamp jij ff een mooie topic over je te bouwen HT uit de grond.
    De basis apparatuur ziet erg zeer goed uit en ben benieuwd naar je speakers, wil ze toch ook een keer gaan beluisteren.
    Keep us informed!
    En succes met bouwen!

  18. #68
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Alexander dit topic helemaal niet gezien, ben even in Florence en stamp jij ff een mooie topic over je te bouwen HT uit de grond.

    De basis apparatuur ziet erg zeer goed uit en ben benieuwd naar je speakers, wil ze toch ook een keer gaan beluisteren.

    Jij plakt er dus direct even een vakantie aan vast :P Groot gelijk!

    Ik heb de speakers bij alexander beluisterd. Wat me opviel was de rust, controle en heerlijke klank van de speakers. Beluisteren, zeker doen! aanradertje 8)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Alexander dit topic helemaal niet gezien, ben even in Florence en stamp jij ff een mooie topic over je te bouwen HT uit de grond.

    De basis apparatuur ziet erg zeer goed uit en ben benieuwd naar je speakers, wil ze toch ook een keer gaan beluisteren.

    Jij plakt er dus direct even een vakantie aan vast :P Groot gelijk!

    Ik heb de speakers bij alexander beluisterd. Wat me opviel was de rust, controle en heerlijke klank van de speakers. Beluisteren, zeker doen! aanradertje 8)
    Klank technisch hoor ik er goeie berichten over (van mensen die van de "Elac" sound houden, lijkt mij dan wel een mooie :wink: )

  20. #70
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Alexander dit topic helemaal niet gezien, ben even in Florence en stamp jij ff een mooie topic over je te bouwen HT uit de grond.

    De basis apparatuur ziet erg zeer goed uit en ben benieuwd naar je speakers, wil ze toch ook een keer gaan beluisteren.

    Jij plakt er dus direct even een vakantie aan vast :P Groot gelijk!

    Ik heb de speakers bij alexander beluisterd. Wat me opviel was de rust, controle en heerlijke klank van de speakers. Beluisteren, zeker doen! aanradertje 8)
    Klank technisch hoor ik er goeie berichten over (van mensen die van de "Elac" sound houden, lijkt mij dan wel een mooie :wink: )
    Ze klonken erg prettig en gecontroleerd over de Arcam avr350

  21. #71

    Standaard

    Alexander, een kachel onder het raam kun je ook een koof omheen zetten, kun je die ook zwart maken valt hij niet op en als je de bovenkant dicht laat zal de invloed op het scherm minimaal zijn.

    Sterker nog, je kunt dan de koof gebruiken om je je fronts mooi te laten integreren met het scherm.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Alexander, een kachel onder het raam kun je ook een koof omheen zetten, kun je die ook zwart maken valt hij niet op en als je de bovenkant dicht laat zal de invloed op het scherm minimaal zijn.

    Sterker nog, je kunt dan de koof gebruiken om je je fronts mooi te laten integreren met het scherm.
    Edgar, ik snap niet helewaal wat je bedoelt.

    Ik plaats bij voorkeur een verwarming onder dat grote raam omdat dat een kouval is.

    Echter, als ik daar een verwarming plaats zal de warme lucht opsteigen wat het scherm niet fijn zal vinden (warm/koud wisselingen) en de kans bestaat dat het scherm niet helemaal stil blijft hangen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Met een koof bedoel ik een radiatorombouw:


    de bovenkant is dan dicht zodat je scherm daar geen invloed van warme lucht heeft, de warmte straalt recht naar voren. Eventueel kun je dit zo maken dat het mooi aansluit bij je frontspeakers.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Met een koof bedoel ik een radiatorombouw:


    de bovenkant is dan dicht zodat je scherm daar geen invloed van warme lucht heeft, de warmte straalt recht naar voren. Eventueel kun je dit zo maken dat het mooi aansluit bij je frontspeakers.
    Ik heb daar zelf geen ervaring mee moet ik zeggen.

    Heb ik dan echt geen last meer van de opsteigende warme lucht? En verder: heeft het dan nog wel nu om daar een zo een verwarming te plaatsen. De apparatuur komt daar ook nog voor te staan dus warmte zal dan veel lastiger in de ruimte komen.

    Kan ik dan niet net zo goed op de lange kant of op beide lange kanten een verwarming plaatsen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #75

    Standaard

    Natuurlijk kun je ook verwarming aan de lange kanten plaatsen, maar omdat je zei dat je hem liever onder het raam wilde ivm tocht, dacht ik hieraan.

    Misschien een gekke suggestie hoor, maar waarom zet je je apparatuur onder je scherm als je dedicated ruimte hebt? waarom niet achterin die ruimte?

    voordelen van achterin:
    -geen lange kabel speler-beamer nodig
    -geen hinderlijke displays onder/achter het scherm
    -apparatuur is makkelijker te bereiken zonder voor het scherm te hoeven staan
    -je kunt meteen vanuit de kijkerspositie e.e.a. instellen.
    -alleen fronts/centre en evt sub hebben een lange kabel nodig.
    -geen hinderlijke stopcontacten/verlengsnoeren in het zicht (hooguit v/d sub)

Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •