De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kinderen Geen Bezwaar!

    Zijn er ook nog mensen hier die weten wanneer er weer nieuwe delen uitkomen van 'Kinderen Geen Bezwaar'?

    Ook wou ik nog ff vragen of iemand de uitzending van gister heeft opgenomen? Ik ben hier namelijk naar opzoek! Dus als je hem hebt neem dan ff contact met me op!

  2. #2

    Standaard Re: Kinderen Geen Bezwaar!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane
    Zijn er ook nog mensen hier die weten wanneer er weer nieuwe delen uitkomen van 'Kinderen Geen Bezwaar'?

    Ook wou ik nog ff vragen of iemand de uitzending van gister heeft opgenomen? Ik ben hier namelijk naar opzoek! Dus als je hem hebt neem dan ff contact met me op!

    Hier : http://www.uitzendinggemist.nl/index...0ddbd3532def14 kan je uitzendingen terugbekijken.

  3. #3

    Standaard

    Ja ik weet dat je hem terug kan zien! Maar ik vin dat zo onprettig kijken op zo'n klein schermpje! Daar moeten ze echt iets aan doen bij uitzending gemist!

  4. #4

    Standaard

    Vind dit ook wel een leuke serie, niet dat ik het volg, maar als het op is en ik zap langs kijk ik het wel.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het ook zeker een mooie serie, maar volgens mij komen ze toch uit op dvd?
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane
    Ja ik weet dat je hem terug kan zien! Maar ik vin dat zo onprettig kijken op zo'n klein schermpje! Daar moeten ze echt iets aan doen bij uitzending gemist!
    Ik heb ooit bij Aldi een zender en ontvanger gekocht voor 30 euro. Dat is om draadloos 2 apparaten te verbinden. Sluit je gewoon aan op de pc (zender dus) en tv (ontvanger). Geluid en beeld wordt gewoon 1 op 1 weergegeven op tv. Prima te doen en geen gerommel.
    Moet je alleen wel je videokaart instellen op dualscreen (kloon).

  7. #7

    Standaard

    Er zijn op dit moment 9 dvd's uit op dvd + het aller leukste van kinderen geen bezwaar.
    Ook de 10e is onderweg!

    Uitzendingen terug bekijken op de kinderen geen bezwaar site zelf van vara.nl is wat beter te zien maar ook niet super
    Ze moeten het gelijk uitbrengen op dvd!

    En alle uitzendingen worden op "humor tv" uitgezonden om 18:05 elke werkdag.

  8. #8

    Standaard

    17-7 verschijnt de complete box, voor slechts 39.99.
    Op bol.com is de hoes al zichtbaar.

    Ik vind het een matige serie, kan voor mij niet tippen aan de meeste Nederlandse comedy's (over soortgelijke comedy's als 'Zeg 'ns Aaa', 'Oppassen, 'Kees en Co'). Heb ondanks dat wel altijd alle losse delen gekocht, omdat ik het liefste alle Nederlandse series op DVD compleet wil hebben.
    Maar ga nu de complete box aanschaffen, hoop dat het een stuk minder ruimte gaat innemen dan allemaal die losse delen.

    Box is van PIAS, hopelijk brengen ze oppassen ook nog in een complete box uit!

  9. #9

    Standaard

    Mooi dat er een complete box van uit komt vond het altijd wel een vermakelijke serie al vond ik Kees & Co net wat leuker! Hoop dat er ook nog een complete box van Oppassen komt zou fijn zijn in ieder geval!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •