De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sergio Sollima Italo-Western Box

    Heeft iemand enig idee waar ik deze box het goedkoopst kan krijgen? Ik heb al op ebay en amazon gekeken, maar 50 euro.. is dat niet een beetje veel voor zo'n box?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me geen onredelijke prijs als je ziet wat je er allemaal voor krijgt.
    Zie foto's: http://www.cinemavanti.nl/viewtopic.php?t=35

    Temeon.de €45,49

    Zone 1: Versandkosten: 5,99 € , Versandkostenfrei ab: 50,00 €
    Länder: Austria, Belgium, Denmark, Luxembourg, Netherlands

  3. #3

    Standaard

    Prima prijs dacht ik. Op amazon voor iets van 52 euro inclusief... binnen 2 dagen binnen, meen ik. Was in ieder geval erg snel.

  4. #4

    Standaard

    zou deze box ooit in Engeland komen, of in NL?

    vind het erg jammer dat het boek alsmede de bonusdisc enkel in het Duits zijn.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    zou deze box ooit in Engeland komen, of in NL?

    vind het erg jammer dat het boek alsmede de bonusdisc enkel in het Duits zijn.
    Dat vroeg ik me dus ook af...dat boek lijkt me ook erg tof...alleen mn Duits is niet al te best (en ik vind het een #$%^%-taal)... Ik hoop op een Engelse uitvoering...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    zou deze box ooit in Engeland komen, of in NL?

    vind het erg jammer dat het boek alsmede de bonusdisc enkel in het Duits zijn.
    kans is nihil, zou er niet op wachten.

  7. #7

    Standaard

    Kijk, als het nou een Engelse dub was, dan had ik die box meteen aangeschaft. Maar het is Duits, weliswaar met Engelse sub, maar toch. Ik gebruik nooit subs, dus voor mij wordt het vervelend om ondertitels te gaan lezen. Alhoewel ik Duits redelijk versta, zal ik toch dingen missen zonder subs. En dat boekje... ach.. daar toe ik het niet voor. Daardoor vind ik de prijs van €50,00 een beetje te hoog.. maar ik zoek verder.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrewulf
    Kijk, als het nou een Engelse dub was, dan had ik die box meteen aangeschaft. Maar het is Duits, weliswaar met Engelse sub, maar toch. Ik gebruik nooit subs, dus voor mij wordt het vervelend om ondertitels te gaan lezen. Alhoewel ik Duits redelijk versta, zal ik toch dingen missen zonder subs. En dat boekje... ach.. daar toe ik het niet voor. Daardoor vind ik de prijs van €50,00 een beetje te hoog.. maar ik zoek verder.
    Hoe is je Italiaans?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrewulf
    Kijk, als het nou een Engelse dub was, dan had ik die box meteen aangeschaft. Maar het is Duits, weliswaar met Engelse sub, maar toch. Ik gebruik nooit subs, dus voor mij wordt het vervelend om ondertitels te gaan lezen. Alhoewel ik Duits redelijk versta, zal ik toch dingen missen zonder subs. En dat boekje... ach.. daar toe ik het niet voor. Daardoor vind ik de prijs van €50,00 een beetje te hoog.. maar ik zoek verder.
    Hoe is je Italiaans?
    Een niveau van 0,0 ....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •