Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 147 van 147 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wow, leuke line-up. Dat is een aardige vooruitgang ten opzichte van Herr Flick en Helga van afgelopen keer...
    Ben er meestal toch wel, dus zal wel ff gaan kijken bij deze mensen (als het niet te duur is qua foto's en handtekeningen).
    En toch zijn al deze namen muv Jim Dowdall al minimaal 1x geweest de afgelopen jaren. Maar inderdaad: de leukste lineup van de laatste 3 jaar!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    ps. leuke road trip man! Heb een soortgelijk reis gemaakt in 2004 en wat een mooi gebied, vooral Yosemity vond ik erg mooi.
    Ik vind dit nog steeds t mooiste. Het was mn 5e USA trip en de 2e keer dat ik in het westen was.

  2. #127

    Standaard

    Kreeg een mailtje van Sono promotion ivm. de filmbeurs op 1 november in Heerlen:

    Beste mensen,
    Door een plotselinge en ernstige ziekte (het volledige verlies van het evenwichtsorgaan en nauwelijks zicht op herstel) moet ik u helaas mededelen dat de geplande filmbeurs van 1 november a.s. in het Van der Valk hotel in Heerlen GEEN doorgang vindt. Alle activiteiten van Sonopromotion zijn met onmiddellijke ingang beëindigd.
    Eventueel al betaalde standhuur wordt omgaand aan u terug betaald.
    Het spijt me u dit te moeten berichten.
    Met vriendelijke groeten,
    Kees Blokker





    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #128

    Standaard

    Volgend weekend op 17 en 18 Oktober is er de FACTS beurs in Gent/Belgie.

    http://www.facts.be/

    Oa Christopher Judge, Teal'c in Stargate SG1 zal aanwezig zijn.Dit is uiteraard geen pure DVD beurs maar er zijn wel verschillende DVD stands en vooral merchandise te koop.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kreeg een mailtje van Sono promotion ivm. de filmbeurs op 1 november in Heerlen:

    Beste mensen,
    Door een plotselinge en ernstige ziekte (het volledige verlies van het evenwichtsorgaan en nauwelijks zicht op herstel) moet ik u helaas mededelen dat de geplande filmbeurs van 1 november a.s. in het Van der Valk hotel in Heerlen GEEN doorgang vindt. Alle activiteiten van Sonopromotion zijn met onmiddellijke ingang beëindigd.
    Eventueel al betaalde standhuur wordt omgaand aan u terug betaald.
    Het spijt me u dit te moeten berichten.
    Met vriendelijke groeten,
    Kees Blokker
    Erg jammer, maar het zat er al aan te komen.

  5. #130

    Standaard

    hoezo?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #131

    Standaard

    Het liep al een tijdje niet meer zo lekker. De laatste keer dat ik was vielen de bezoekersaantallen tegen en er was al anderhalf jaar geen beurs meer georganiseerd (normaal gesproken werden er twee beurzen per jaar gehouden). Het was wat mij betreft een kwestie van tijd geweest voordat ze er mee zouden stoppen. De ziekte heeft dit proces alleen maar versneld.

  7. #132

    Standaard

    Ja das waar, maar ik vind het niet gek dat de bezoekersaantallen tegen vielen. € 6,- entree gaat natuurlijk nergens over.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #133

    Standaard

    bestaan er DVD beursen?
    echt nognooit van gehoord zelfs..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja das waar, maar ik vind het niet gek dat de bezoekersaantallen tegen vielen. € 6,- entree gaat natuurlijk nergens over.
    Waarom gaat dat nergens over? Ik neem aan dat ze de ruimte die ze huren moetn betalen en dat ze ergens de kosten mee moeten dekken. En als bezoekersaantallen lager werden, zullen ze in hun begroting mee hebben genomen.

    Neemt uiteraard niet weg dat het wel een hoge prijs is, maar dat zullen ze dus wel ergens op hebben gebaseerd.

  10. #135

    Standaard

    Normaal bij zulke beurzen is een entreeprijs van een euro of 3 normaal (uitgezonderd natuurlijk bij de cd beurzen in de Jaarbeurs Utrecht)
    6 euro (en volgens mij de laatste keren zelfs 8 euro) is gewoon veel te hoog. IMHO zorg je er daarmee voor dat er minder mensen komen. Maar goed, that`s just my 2 cents
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #136

    Standaard

    Verzamelaarsbeurs is € 10 entree, DSC was rond de € 20; normale bedragen.
    € 6 is in feite niets....ware het niet dat Heerlen weinig te bieden had.
    Standhouders klaagden ook vaak; niet alleen over de lage bezoekersaantallen maar ook over de hoge standhuurprijzen.

  12. #137

    Standaard

    Dat bedoel ik dus. Als ze nou € 6,- entree zouden vragen bij bv. de jaarbeurs is het goedkoop. Maar het aanbod was, afgezet tegen de entree prijs, gewoon erg mager. En dus is de entree te duur. it`s that simple
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #138

    Standaard

    Heb bij Kees ook nooit het idee gehad dat hij iets groters neer wilde zetten. Een maat van me en ik hebben 3-4 jaar geleden hem aangeboden om een aantal (sci-fi) acteurs naar zijn beurs te halen. Grotere publiekstrekkers dan menigeen van de gasten (soms Bond-figuranten) die op de eerdere Heerlen-edities waren. Hierop werd terughoudend gereageerd (vanwege de kosten neem ik aan).
    Het was in meerdere opzichten een soort van hobbybeurs; hij regelde bijna alles zelf.
    (petje af daarvoor)

  14. #139

    Standaard

    Morgen en zondag is er weer een Verzamelaarsjaarbeurs en Mega Platen en CD Beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Er zullen ongetwijfeld ook weer dvd's en blu-ray's verkocht worden. De entree bedraagt € 12,- aan de kassa en € 10,50 plus administratiekosten (als je met iDeal betaalt is dat € 0,62) als je het entreebewijs via www.verzamelaarsjaarbeurs.nl koopt.

  15. #140
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    de Dutch Star Con is ook zo dood als een pier... Al tijden geen bericht meer gehad vanuit die richting. Weet iemand hier meer van??
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    de Dutch Star Con is ook zo dood als een pier... Al tijden geen bericht meer gehad vanuit die richting. Weet iemand hier meer van??
    Pieter leeft anders nog wel gewoon...gisteren nog gezien
    Dat DSC dit jaar niet meer zou zijn was al even bekend. Wellicht voorjaar 2010 weer.

  17. #142

    Standaard

    Vandaag was en morgen is er een Mega Platen en CD Beurs in de Jaarbeurs te Utrecht. Ze verkopen daar ook DVD's en blu-ray's. De entree bedraagt € 12,50.

    Ik ben er vandaag geweest en ze hadden o.a. aardig wat catalogus-titels van 20th Century Fox en Paramount te koop voor € 8,- per stuk en kocht je er drie dan was je € 22,50 kwijt. Machete en Red waren er ook te koop in een keepcase, eveneens voor € 8,- per stuk. Harry Potter and the Deathly Hallows verkochten ze er voor € 15,-. Daarnaast gezien: Matrix Trilogy-box uit de UK voor ik dacht € 25,-. Dat betaalde je ook voor de Die Hard Quadrilogy-box. De Egg-versie van Aliens Anthology kostte € 75,-. Predators was € 12,50.

  18. #143

    Standaard

    Dit weekend is er weer een Mega Platen en CD Beurs in de Jaarbeurs in Utrecht.

    www.recordplanet.nl
    www.verzamelaarsjaarbeurs.nl

  19. #144

    Standaard

    Daar was ik vroeger elke half jaar te vinden. Heel wat mooie dingen gekocht destijds (cd's en cd-singles vooral). Vooral leuk als je ook daadwerkelijk wat te besteden hebt (anders is het een kwelling om daar rond te lopen ).

  20. #145

    Standaard

    Morgen op de verzameljaarbeurs staat altijd iemand met goedkope blu Ray's en mooie acties als je in de buurt bent zou ik gaan kijken

  21. #146

    Standaard

    Vandaag in de Jaarbeurs geweest, maar niet voor films. Ben voor de platen gegaan en flink ingeslagen, al zeg ik `t zelf
    Eindelijk Throwing Copper van Live op vinyl
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #147

    Standaard

    Vandaag naar de Verzamelaarsjaarbeurs in Utrecht geweest en met verrassend veel Blu-ray's en DVD's teruggekomen. Ik ging er niet op uit maar ik heb wel wat leuke koopjes gedaan. O.a. bij de stand van Nr1media en bij de stand van een Duitser en nog een andere stand. Het aanbod is niet heel massaal (ik zou nog steeds niet aanraden om speciaal voor de DVD's en BD's naar deze beurs te gaan) maar het was voor mij een leuke bijkomstigheid.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •