De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beauty and the Beast - Season 1 [6dvd]

    Deze is sinds kort verkrijgbaar op dvd
    Heb 'em al besteld....wie van jullie heeft nog meer gewacht op deze serie
    Ik heb er vroeger echt met plezier naar gekeken...ondanks dat deze nogal laat op tv getoond werd

    Gr33tz,

    Inspector Lee
    My Collection Last update: 31/01/'04
    StarTrader

  2. #2

    Standaard

    Heb ook heel graag naar deze serie gekeken. Echt jeugdsentiment.
    Ik ben aan het twijfelen om deze te kopen ... wie weet komt hij ook uit op regio 2.

    Maar ik herhaal het ... ik twijfel !!!

    Idem met Happy Days !!!!
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  3. #3

    Standaard

    Ik zal de serie zeker aanschaffen... maar ik heb nog een geweldige kijkachterstand, niet alleen met films, maar ook met series....

    Ik denk dat eerst mijn achterstand met series eens rudtig wegwerk.. en dan kijk of deze wat gezakt is in prijs of wellicht op regio 2 is uitgebracht met nl subs (dan kunnen andere mensen meekijken)...

    Maar ik ben blij dat ze ook deze serie eindelijk aan het releasen zijn.. Hoop alleen dat ze alle seizoenen uitbrengen en niet na eentje kappen...
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #4

    Standaard Re: Beauty and the Beast - Season 1 [6dvd]

    Ik wil deze ook graag hebben. Heb de serie gevolgd vroeger.
    Maar ik wacht nog even ik wil toch wel graag een NL release of UK




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inspector Lee
    Deze is sinds kort verkrijgbaar op dvd
    Heb 'em al besteld....wie van jullie heeft nog meer gewacht op deze serie
    Ik heb er vroeger echt met plezier naar gekeken...ondanks dat deze nogal laat op tv getoond werd

    Gr33tz,

    Inspector Lee

  5. #5

    Standaard

    Bij het overlopen van de R2 releaselijst zag ik dat op 13-5-2008 Dutch Filmworks Beauty & The Beast - Seizoen 1 releast. Deze zou 3 discs bevatten (hoewel de R1 release 6 discs is?)

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat wij dan weer dubbelzijdige dvd's krijgen net als bij Friends. Met A&B kant

    Ik denk dat ik dan toch maar voor de US release ga, is waarschijnlijk nog goedkoper ook.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Softwaffles Bekijk bericht
    Bij het overlopen van de R2 releaselijst zag ik dat op 13-5-2008 Dutch Filmworks Beauty & The Beast - Seizoen 1 releast. Deze zou 3 discs bevatten (hoewel de R1 release 6 discs is?)
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik denk dat wij dan weer dubbelzijdige dvd's krijgen net als bij Friends. Met A&B kant

    Ik denk dat ik dan toch maar voor de US release ga, is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
    Bij bol wordt vermeld dat het de eerste 11 afleveringen (van 22) van seizoen 1 betreft, vandaar slechts 3 DVDs.
    Wat de prijs betreft heb je gelijk, de R1 release van het volledige eerste seizoen kost ongeveer 20 EUR, de R2 release (die slechts een half seizoen bevat) kost ongeveer 30 EUR

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Softwaffles Bekijk bericht
    Bij bol wordt vermeld dat het de eerste 11 afleveringen (van 22) van seizoen 1 betreft, vandaar slechts 3 DVDs.
    Wat de prijs betreft heb je gelijk, de R1 release van het volledige eerste seizoen kost ongeveer 20 EUR, de R2 release (die slechts een half seizoen bevat) kost ongeveer 30 EUR

    14.54 bij dvd pacific. Wel zonder verzendkosten. Ik wacht even af tot de NL release in de winkels ligt.
    Ik vind het vreemd dat ze maar de eerste helft van seizoen 1 uitbrengen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •