Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1
    cruiserke
    Guest

    Standaard verschillende dvd boxen te koop aangeboden

    Hallo,

    Ik heb hier een aantal giftboxen te koop indien je interesse heb stuur ik je de lijst door

    groetjes cruiserke

  2. #2

    Standaard

    Stuur mij maar een lijstje
    (ook met richtprijzen aub)

    Groeten Menno

  3. #3

    Standaard

    Stuur mij ook maar de lijst en richtprijzen erbij.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruity
    Stuur mij ook maar de lijst en richtprijzen erbij.
    mij ook als je wilt

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ruil je ook tegen merchandise
    Oddworld rules

  7. #7

    Standaard

    Stuur mij ook maar eentje.

  8. #8

    Standaard

    Vergeten doe mij ook maar een lijstje 8)
    Oddworld rules

  9. #9

    Standaard

    stuur mij ook maar

  10. #10

    Standaard

    is het niet makkelijker als hij het lijstje gewoon hier plaatst?
    daar is dit forum toch ook voor?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    is het niet makkelijker als hij het lijstje gewoon hier plaatst?
    daar is dit forum toch ook voor?
    Daar kan iik je een mooi antwoord op geven.

    Ik heb laatst een PM van een moderator gekregen dat ik teveel producten op de forum had staan. Daar moest ik maar een grote partij van weglaten.

    Dus ik heb m'n topic moeten aanpassen.
    Oddworld rules

  12. #12

    Standaard

    Je kunt toch iig de belangrijkste dingen hier neerzetten?

    Als dat niet kan, mag je mij ook een lijstje sturen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #13

    Standaard

    Stuur maar aub..
    HUP NAC

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macrace
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    is het niet makkelijker als hij het lijstje gewoon hier plaatst?
    daar is dit forum toch ook voor?
    Daar kan iik je een mooi antwoord op geven.

    Ik heb laatst een PM van een moderator gekregen dat ik teveel producten op de forum had staan. Daar moest ik maar een grote partij van weglaten.

    Dus ik heb m'n topic moeten aanpassen.
    Wat een vreemd verhaal Of gingen ze er vanuit dat je een handelaar bent? (Want dat mag geloof ik niet op dit forum)

    Oh ja: ik wil ook wel een lijstje, als je het niet in dit topic kan plaatsen.


  15. #15

    Standaard

    Ik wil ook wel het lijstje

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door macrace
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    is het niet makkelijker als hij het lijstje gewoon hier plaatst?
    daar is dit forum toch ook voor?
    Daar kan iik je een mooi antwoord op geven.

    Ik heb laatst een PM van een moderator gekregen dat ik teveel producten op de forum had staan. Daar moest ik maar een grote partij van weglaten.

    Dus ik heb m'n topic moeten aanpassen.
    Wat een vreemd verhaal Of gingen ze er vanuit dat je een handelaar bent? (Want dat mag geloof ik niet op dit forum)

    Oh ja: ik wil ook wel een lijstje, als je het niet in dit topic kan plaatsen.
    Ze gingen er niet van uit dat ik een handelaar was of zo. Ik heb die gene het ook duidelijk gemaakt dat het uit m'n eigen collectie kwam en dat de meeste spullen nog verpakt waren dat is puur voor om de collecters items. Ik heb overal nog dozen van want die doe ik nooit weg. Bij de WDCC beelden is het duidelijk te zien dat het uit de doos en beschermfolie is geweest. Dat daar de dozen etc. erbij zitten dat is omdat ik meestal alles bewaar. Ik heb nu dus ook elke week een andere verkoop nu is het WDCC en Pooh & Friends de volgende week weer wat anders etc.

    Maar deze forum kan soms raar doen.
    Oddworld rules

  17. #17

    Standaard

    Dan zou ik de reden van de moderator wel eens willen weten, want het slaat natuurlijk nergens op dat je niet veel mag verkopen...


  18. #18

    Standaard

    Graag ook een PM!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #19

    Standaard

    stuur die lijst maar door.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #20

    Standaard

    Is de TS er nog?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Dan zou ik de reden van de moderator wel eens willen weten, want het slaat natuurlijk nergens op dat je niet veel mag verkopen...
    Het is geen nieuw spul wat er wordt beweerd. Dit is m'n topic op DVDforum.nl,
    http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=54913

    Dit is z'n PM,
    Ik zie dat je op het forum een grote hoeveelheid nieuwe merchandise aanbiedt, en hoewel je zelf duidelijk ook écht een verzamelaar bent hebben we dit soort grootschalige commerciele handel liever niet op het forum. In kleine hoeveelheden spullen doorverkopen is prima, maar jij biedt momenteel echt een complete collectie aan nieuwe spullen aan, en daar is dit forum niet voor bedoeld.

    Bij deze dus het verzoek om het aantal items drastisch in te korten, bij écht commerciele bedrijven leggen we de lat bij maximaal vier items, van mij mag je er wel wat meer houden, maar kort je aanbod aub wel duidelijk in!
    Oddworld rules

  22. #22

    Standaard

    Wat een bizarre redenering... Als je geen handelaar bent (wat ik geloof, anders had je veel meer nieuwe (recente) items en grotere aantallen) dan moet je zoveel erop kunnen zetten als je zelf wilt.

    Wat is dan de volgende stap? Mijn dvd-topic heeft namelijk ook vrij veel titels. Is dat dan ook "grootschalige commerciele handel"?


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Wat een bizarre redenering... Als je geen handelaar bent (wat ik geloof, anders had je veel meer nieuwe (recente) items en grotere aantallen) dan moet je zoveel erop kunnen zetten als je zelf wilt.

    Wat is dan de volgende stap? Mijn dvd-topic heeft namelijk ook vrij veel titels. Is dat dan ook "grootschalige commerciele handel"?
    Ik doe er niet moeilijk om. Ik zet er elke week een "Nieuwe week" op,
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=856550#856550

    Ze doen wel eens vaker kleinzerig, ik doe er niet moeilijk over maar het is niet leuk als je dan ziet dat voor DVD's het dan niet uitmaakt en soms zie je toch werkelijk dat somige mensen een grote merchandise topic hebben en die dan ook nog eens 5 sterren hebben.

    Dit is mijn reactie op zijn PM,
    Ik heb geen nieuw spul TK/TR ik heb een groot gedeelte van mijn collectie TK/TR.
    Het is niet nieuw en of een winkel of wat dan ook.

    Ik koop soms wel eens wat waar ik dan weer spijt van heb en dus weer TK/TR aangeboden zet. ik verzamel best veel maar ik wil me beperken tot een paar lijnen en dus moet ik er dan best veel weg doen om ruimte te maken en wat geld over te houden voor het andere merchandise.

    Het is niet dat ik er aan verdien maar zo als ik al schrijf het is een bij mij een pakhok en een beetje ruimte voor andere merchandise items is gewenst daarom zoveel TK/TR

    Groet, Frederik
    Ik heb ook niets meer van hem gehoord, beetje vreemd.
    Ik zie net dat hij Hoofdredacteur DVD.nl en DVD.nl Magazine is.
    Iemand met zo'n functie mag op z'n minst toch een pm terug sturen.

    Sorry Cruiserke voor deze Off-topic.
    Als je een lijstje hebt dan hoor ik het graag 8)
    Oddworld rules

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Heeft iemand al een lijst gehad?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •