Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 108 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Lucky Luke

  1. #101

    Standaard

    Het simpele antwoord daarop is dat niet het volledige assortiment van Media Markt op hun site te vinden is. Oplossing: je moet dus naar de Media Markt zelf.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #102

    Standaard

    Dat lijkt me een heel simpel en goed antwoord.

  3. #103

    Standaard

    vind ik ook

    nu wilde ik alleen nog weten hoe
    die speciale aflevering heet
    zodat ik ook zeker weet dat 'die er op staat"


  4. #104

    Standaard

    Zoals al gezegd: het is niet de oude serie, dus is het de nieuwe serie. Dus die box moet je hebben.

    En hier vind je alle afleveringen + synopsis terug. Good luck!

    http://www.tv.com/lucky-luke/show/14..._listings.html
    Laatst aangepast door Chiel! : 23-10-2008 om 23:54

  5. #105

    Standaard

    Hee weet iemand nog een plaats/winkel waar je de boxen Deel 1&2 kunt krijgen (oude serie)?
    Want ze staan op de site van de bol.com maar 15e per box vind ik weer wat te, aangezien ik hier mensen hoor praten over 7e per box

    Dat vind ik een mooi bedrag heb ik ze alle 2 voor 15e

  6. #106

    Standaard

    Kijk is in Bart Smit!


  7. #107

    Standaard

    Voor de echte kwaliteit freaks, die zich storen aan de 4:3 en mindere analoge beeldkwaliteit. In Duitsland had je al de complete Wickie de Viking geremasterd maar er is ook van de Lucky Luke serie schijnbaar een opgepoetste versie onder de naam Lucky Luke Classics Remastered wide screen collection. Helaas enkel met Duitse en Franse taal, weet niet of er in de Benelux al een geremastered versie is uitgebracht.

  8. #108

    Standaard

    Laten we hopen dat die dan hier ook uitgebracht word. Wellicht een e-mail met vraag sturen naar de distributeur?

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •