De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard @#$@! lang leve Buena vista Europa



    Net de specs. gezien van de maart releases van Buena Vista.

    Zo goed als alle titels lijken weer alleen franse en duitse DTS tracks te bevatten. en Engels krijgt weer een DD track.

    Als dit echt zo is (wat nog valt te betwijfelen gezien de geluid tracks op de US releases), is het WEER in en in triest voor de Benelux.
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  2. #2

    Standaard Re: @#$@! lang leve Buena vista Europa

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maverick


    Net de specs. gezien van de maart releases van Buena Vista.

    Zo goed als alle titels lijken weer alleen franse en duitse DTS tracks te bevatten. en Engels krijgt weer een DD track.

    Als dit echt zo is (wat nog valt te betwijfelen gezien de geluid tracks op de US releases), is het WEER in en in triest voor de Benelux.
    vrijwel alle titels van Buena Vista in de US hebben Engels PCM geluid, en daarnaast DD in het Engels, Frans, en soms Spaans,....ik mag hopen dat we hier op zijn minst dus ook Engels PCM geluid krijgen.

  3. #3

    Standaard Re: @#$@! lang leve Buena vista Europa

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maverick


    Net de specs. gezien van de maart releases van Buena Vista.

    Zo goed als alle titels lijken weer alleen franse en duitse DTS tracks te bevatten. en Engels krijgt weer een DD track.

    Als dit echt zo is (wat nog valt te betwijfelen gezien de geluid tracks op de US releases), is het WEER in en in triest voor de Benelux.
    Een deel van Be lust wel Frans
    Een deel van Lux lust wel Duits

    Zelf heb ik ook graag het liefst de originele Engelse audio track, maar liever een goede DD dan een matige DTS track :wink: , DTS en DD doen niet heel veel voor elkaar onder, en vaak is er zoveel meer mogelijk. Vaak worden de mogelijkheden van deze beide systemen maar matig benut
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Zag gisteren dat de blu-rays van Warner ook geen PCM hebben. Blijkbaar is het enkel sony die de kar trekt voor PCM.
    High Def met Dolby en DTS... wat magertjes...

    En de prijzen van Warner... 30 + euro

    Mijn 9 'Sony' BD's die ik tot nu toe heb waren allen 22,9, behalve Open Season, die was 26.99
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  5. #5

    Standaard

    De prijzen van FRS zijn ook belachelijk, alles 39,99. Kan je er beter 5 tegelijk uit Amerika (Amazon) importeren, daar zijn veel Blu-ray discs te krijgen voor $23,95 (20 euro). Ondertiteling mis ik nooit, maar ik snap dat er ook mensen zijn die het wel prettig vinden.

  6. #6

    Standaard

    Moet je niet tegen de douane aanlopen zoals ik vandaag ondervond. 18,= bijbetalen voor 3 films.....
    *** Star-trader / SafeTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •