Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 389 worden weergegeven.

Discussie: huisdieren ?

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    mijn vissen horen niet veel en me kaketoe zit beneden terwijl ik op zolder dvd kijk dus last hebben ze geen van allen.
    Als ik op zolder ga zitten draagt het geluid alleen nog maar verder de buurt in.
    Ik heb een hond. Die heeft niet geleerd om buren van het erf te houden. Hij is getraind om weggelopen buren te apporteren.

  2. #27

    Standaard

    [i]Originally posted by BrianB, nee hoor, geintje, ik heb geen cavia en ook geen subwoofer (maar die komt nog). Ik heb een konijn waar je geen last van hebt en een hond en die wil nog wel eens verbaasd opstaan als er opeens een explosie ofzo in een film zit.
    Je kunt het beste eerst een cavia aanaschaffen. Da's het goedkoopste. Kom je later alsnog met een peperdure subwoofer binnensjouwen, kun ja altijd nog beweren dat ie bedoeld is als bak voor de cavia. ('t beestje moet af en toe bewegen nietwaar?? )

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Je kunt het beste eerst een cavia aanaschaffen. Da's het goedkoopste. Kom je later alsnog met een peperdure subwoofer binnensjouwen, kun ja altijd nog beweren dat ie bedoeld is als bak voor de cavia. ('t beestje moet af en toe bewegen nietwaar?? )
    Maar als mijn moeder dan die cavia echt in die subwoofer doet (waarom laat dat rotjong die cavia overal slingeren? ) en ik daarna een film ga kijken, dan zou ik ook denken wat ruikt het hier naar barbeque? En wat hoor ik nou toch piepen?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #30

    Standaard

    Ik heb m'n dieren nog niet horen klagen en ik heb trouwens:1 hond 2 hagedissen 1 vogeltje in een vojere in de tuin en mijn vader heeft duiven (postduiven).
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb 1 hond (Golden Retriever), 2 ratten en een chinchilla. De ratten en chinchilla staan boven, dus die horen niks
    Mijn hond schijnt er niet zo'n moeite mee te hebben. Ze is panisch voor onweer en vuurwerk, maar geknal uit de luidsprekers doet haar vreemd genoeg niets. Ze slaapt gewoon door Saving Private Ryan heen
    Bij bepaalde dierengeluiden wil ze nog wel eens een wenkbrauw optrekken. Zoals bij The Mummy toen ze een kameel uit een speaker hoorde

  7. #32

    Standaard

    1 broertje en een paar ouders
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    1 broertje en een paar ouders
    Dat zijn de ergste, die kunnen praten, nou ja, praten, schreeuwen of die tv wat zachter mag. Maar ja, als je die in een kooitje stopt .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #34

    Standaard

    Onze Largo, da's een pikzwarte kater van ongeveer 7 maanden, springt af en toe wel op de TV en probeert dan die mensjes achter het glas te vangen...af en toe knap vervelend maar ook wel grappig.

    Brim en Tit, de waterschildpadden, doen niet zo vervelend. Af en toe helpen ze ons met Largo. Ze beginnen flink te bewegen waardoor Largo de TV minder interessant vindt en op de, afgesloten, bak van de schildpadden springt en daar gaat liggen.
    Kunnen wij weer rustig DVDtjes bekijken...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Je hebt het toch niet over je vriendin, hé???
    LOL. Nee Henk, ik heb het toch echt over de kat, kwam het niet duidelijk over? Maar goed, over huisdieren gesproken, soms verstoord een huisdier ook een chatsessie omdat deze een plasje moet doen? Iemand daar ooit last van gehad? Gisteren bijvoorbeeld?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    soms verstoord een huisdier ook een chatsessie omdat deze een plasje moet doen?
    Ja da's een lastige keuze, uitlaten of dweilen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Maar goed, over huisdieren gesproken, soms verstoord een huisdier ook een chatsessie omdat deze een plasje moet doen? Iemand daar ooit last van gehad? Gisteren bijvoorbeeld?
    Yep mijn hond gisteren...
    maarja ik wou toch al kappen dus kwam meteen goed uit
    StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Yep mijn hond gisteren...
    maarja ik wou toch al kappen dus kwam meteen goed uit
    Je bent niet de enige bij wie dit is overkomen, ik heb van nog iemand gelezen dat de hond uitgelaten moest worden.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    [i]Originally posted by Marika Ik heb 1 hond (Golden Retriever) Ze slaapt gewoon door Saving Private Ryan heen
    Hoe is het mogelijk? Mijn buren aan het andere einde van de straat (ik woon op nr. 2, zij op nr. 24) zeiken zelfs nog dat ze geen oog dicht kunnen doen als ik DVD's draai.
    Retrievers zijn prima blindengeleidehonden. Jij hebt waarschijnlijk een dovengeleidehond te pakken

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Je bent niet de enige bij wie dit is overkomen, ik heb van nog iemand gelezen dat de hond uitgelaten moest worden.
    Ja dat was die van mij weer! Ze wacht even tot het heel slecht uitkomt en dan wil ze eruit

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ja dat was die van mij weer! Ze wacht even tot het heel slecht uitkomt en dan wil ze eruit
    Oh, was dat jouw hond?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard Re: huisdieren ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers
    als je ht lekker hard staat ?
    Toen ik dit de eerste keer las dacht ik dat er "als je het lekker hard slaat ?"stond

  18. #43

    Standaard Re: Re: huisdieren ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Toen ik dit de eerste keer las dacht ik dat er "als je het lekker hard slaat ?"stond
    Jaja, ik geloof er niks van.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard Re: Re: Re: huisdieren ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Jaja, ik geloof er niks van.
    Ach ja wat maakt het uit, ik heb Laura

  20. #45

    Standaard

    jaja luther dat WETEN we ALLEMAAL al wel
    stoefer hahahahaha

  21. #46

    Standaard Re: Re: Re: Re: huisdieren ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ach ja wat maakt het uit, ik heb Laura
    He de Laura thread is ergens anders toch?

  22. #47

    Standaard

    Ik heb ook twee huisdieren...dit zijn mijn schatjes!

  23. #48

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Wij (Marijke en ik) hebben ook een vrouwelijke-kat .. Het is een erg lief beest met de naam Miepie.
    Eric van Ballegoie

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •