De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: Harry Potter 21 mei op dubbel DVD.

    Warner: Harry Potter 21 mei op dubbel DVD.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dat zo'n film zoveel opleverd komt alleen door de kiddies....omdat deze niet in hun uppie naar de bios gaan (tot 12 jaar ofzo) gaat meestal het hele gezin mee...dat houdt in 3 extra kaartjes...

    In mijn optiek alhans...weet niet of het helemaal klopt...maar ik denk dat dat er aan meegedragen heeft....en de bigg ass hype erom heen ofcourse
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  3. #3

    Standaard

    Heb deze niet in de bios gezien, maar ben er intussen wel benieuwd naar. Staat de Engelse audio-track ook op de NL-versie of moet ik dan uitwijken naar de UK?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  4. #4

    Standaard

    ik kan maar een ding zeggen..... hebbuh!!! maar dan wel de 16:9 uitvoering natuurlijk

  5. #5

    Standaard

    Dat de film vaak bezocht is, wil nog niet zeggen dat de film goed is.

    2.3 mln. klopt btw niet, het is 1.62 mln.
    "Harry Potter en de Steen der Wijzen" was de best bezochte film van 2001 met 1,62 miljoen bezoekers. Dat is opmerkelijk, omdat de film pas eind november in de bioscopen kwam.
    bron: zonnet.nl

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    ik kan maar een ding zeggen..... hebbuh!!! maar dan wel de 16:9 uitvoering natuurlijk
    Voor mij hetzelfde
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Voor mij hetzelfde
    Ik ook! Niet gezien in de Bios, maar wel erg benieuwd naar de film. Mijn vrouw vind de boeken geweldig, hopelijk is de film ook zo.
    Komt wel goed...

  8. #8

    Standaard

    [B]Dat de film vaak bezocht is, wil nog niet zeggen dat de film goed is.
    Nee, maar dat is tie wel!!! Ik behoor toch echt niet meer tot de 'kiddies', maar ik vond deze film geweldig!!! En deze DVD is mine, zodra hij uitkomt!

    H@gar

  9. #9

    Standaard

    Heb hem in de bios gezien. Inderdaad een geweldige film. Deze moet je zeker thuis hebben. Hopelijk is hij ook DTS.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Heb hem in de bios gezien. Inderdaad een geweldige film. Deze moet je zeker thuis hebben. Hopelijk is hij ook DTS.
    Ik betwijfel het, Warner Brothers en DTS gaat zelden samen..

  11. #11

    Standaard

    Hoi hallo,

    Dit is echt zo'n leuke film, ik heb nog niet veel DVD's, maar deze ga ik wel kopen.

    Groetjes.

  12. #12

    Standaard

    Ik zal hem ook aanschaffen denk ik zo, maar ik wacht wel op een leuke prijs voor het schijfje (het 16:9 schijfje wel te verstaan)
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel


    Ik betwijfel het, Warner Brothers en DTS gaat zelden samen..
    Warner Bros en Snapper Cases is more likely En wordt uiteraard DVD van de maand in mei....

    Maar omdat ie 2 dvd is zal een snappercase niet het geval zijn denk ik....maar een hoes ala AI ofzo..
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  14. #14

    Standaard

    Originally posted by jps
    [BMaar omdat ie 2 dvd is zal een snappercase niet het geval zijn denk ik....maar een hoes ala AI ofzo..
    Ik denk het ook, kijk maar naar The Matrix + Reloaded en Superman I + II

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Warner Bros en Snapper Cases is more likely En wordt uiteraard DVD van de maand in mei....Maar omdat ie 2 dvd is zal een snappercase niet het geval zijn denk ik....maar een hoes ala AI ofzo..
    De film krijgt Dolby Digital 5.1 geluid en het wordt een uitvouwbare verpakking, een zogenaamd 'vierluik'. In het midden zitten te twee DVD's en de verpakking kan je daaromheen uitvouwen.. Een beetje het idee van de Boxsets van FOX, maar dan kleiner.
    Eric van Ballegoie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    De film krijgt Dolby Digital 5.1 geluid en het wordt een uitvouwbare verpakking, een zogenaamd 'vierluik'. In het midden zitten te twee DVD's en de verpakking kan je daaromheen uitvouwen.. Een beetje het idee van de Boxsets van FOX, maar dan kleiner.
    Nog beter. Ik kan niet wachten
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    Misschien dat ik hem toch ga kopen, om mijn moeder een plezier te doen dan

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    De film krijgt Dolby Digital 5.1 geluid en het wordt een uitvouwbare verpakking, een zogenaamd 'vierluik'. In het midden zitten te twee DVD's en de verpakking kan je daaromheen uitvouwen.. Een beetje het idee van de Boxsets van FOX, maar dan kleiner.
    Dus ongeveer als Se7en SE... COOL!

  19. #19

    Standaard

    Heb deze film niet in de bios gezien, en denk ook niet dat ik er veel aan vind, maar ben toch wel benieuwd naar de DVD, ik zal dus deze DVD waarschijnlijk wel een keertje huren om te kijken waarom het zoveel is bezocht, daarna zie ik nog wel of ik de DVD koop.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Af en toe kun je op je rug gaan liggen, handen gevouwen onder het hoofd en de DVD aan je laten voorbijgaan.
    De boeken bezorgden me al een hoop kopzorgen, zo van hoe kan dit nu bij John Holmes zijn machtig zwaard zo hemeltergend hoog geprezen worden?
    We hebben het ooit gehad over hypes. Wel hier heb je d'r een, zo groot als Loemboembashi.

  21. #21

    Standaard

    Klopt deze info ? Gelezen op een NL winkel-site:

    "Voor de VHS-fans is er overigens een kleine troostprijs: zij krijgen maar liefst 5 minuten extra opnamen..."

    Ruikt dit naar een poging om de VHS verkoop op te krikken ???

  22. #22

    Standaard

    Ik heb deze in bios gezien het is een leuke film voor je verzamelling.
    Dus ik kan je maar een ding zeggen kopen die handel.


    Groetjes Vin

  23. #23

    Standaard Re: Warner: Harry Potter 21 mei op dubbel DVD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Warner: Harry Potter 21 mei op dubbel DVD.
    Ik was in mijn pauze naar Haarlem Centrum gegaan. Ik kon me kont niet keren of ik zag die Harry op DVD (Zowel 1.33:1 versie als 2.35:1 versie). Is het vandaag 22 Mei (het is woensdag )of zo? Hebben winkeliers (lees grote cartel winkels ala FRS en AH) een andere kalender dan Warner. En dit is de zoveelste reden waarom ik die releasedatums met een korrel zout neem
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  24. #24

    Standaard Re: Re: Warner: Harry Potter 21 mei op dubbel DVD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik was in mijn pauze naar Haarlem Centrum gegaan. Ik kon me kont niet keren of ik zag die Harry op DVD (Zowel 1.33:1 versie als 2.35:1 versie). Is het vandaag 22 Mei (het is woensdag )of zo? Hebben winkeliers (lees grote cartel winkels ala FRS en AH) een andere kalender dan Warner. En dit is de zoveelste reden waarom ik die releasedatums met een korrel zout neem
    Daar ben ik het helemaal met je eens. Bij mijn vorige baan (was in/verkoper bij een winkel voor geluidsdragers) hadden we ook video's en als we dan te vroeg verkochten dan stond er gelijk iemand van BV of Fox bij ons aan de deur, (de winkel met het duimpje had gelijk bij hun aan de telefoon gehangen) en nu ze wordt alles maar oogluikend toe gelaten.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #25

    Standaard Re: Re: Re: Warner: Harry Potter 21 mei op dubbel DVD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Daar ben ik het helemaal met je eens. Bij mijn vorige baan (was in/verkoper bij een winkel voor geluidsdragers) hadden we ook video's en als we dan te vroeg verkochten dan stond er gelijk iemand van BV of Fox bij ons aan de deur, (de winkel met het duimpje had gelijk bij hun aan de telefoon gehangen) en nu ze wordt alles maar oogluikend toe gelaten.
    Ik geloof dat ze dat vriendjespolitiek noemen
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •