Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 74 worden weergegeven.

Discussie: Flikken Maastricht

  1. #26

    Standaard

    Gisteren voor het eerst gezien en viel me niet tegen. Ga het zeker vaker kijken om te zien hoe het zich ontwikkelt.

  2. #27

    Standaard

    Tja, volgens mij - geboren in Eindhoven (maar daar al lang weg) - lijkt het meer Brabants dan Limburgs wat er wordt gesproken. Maar Maastricht is natuurlijk pittoresker dan Eindhoven of Tilburg. En wat de locaties betreft (waarschijnlijk bedoelde Kasper dit met 'topografisch een ramp'): als Maastrichtenaar zie je dit soort fouten natuurlijk meteen. Het is denk ik moeilijk om achtervolgingen e.d. topografisch helemaal juist te filmen, hele woonblokken zouden moeten worden afgezet. Denk bv. ook aan Amsterdammed met een achtervolging door de grachten van A'dam + Utrecht! De serie bevalt me overigens wel. Inderdaad: stukken beter dan het origineel.

  3. #28

    Standaard

    Moet deze elke maandag missen, maar gelukkig bestaat er www.uitzendinggemist.nl dus ik ben weer helemaal bij. Na de pilot gezien te hebben had ik gemengde gevoelens. Beetje enthousiast, maar ook een beetje teleurstelling. Acteren was niet al te sterk en echt Maastrichts werd nergens gesproken.

    De volgende afleveringen vond ik toch stukken beter, meer diepgang in de omgeving en personages. Net de aflevering van eergister gezien (die met die kogelvis) en verheug me al op de volgende aflevering! En dat is natuurlijk een goed teken!

    (Btw wie weet waar die 'Japanse' tuin ligt in die laatste aflevering?)
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    (Btw wie weet waar die 'Japanse' tuin ligt in die laatste aflevering?)
    In Hasselt

  5. #30

    Standaard

    Ik vergeet het elke keer te kijken, terwijl ik de uitzending die ik gezien heb wel aardig vond. Misschien ook eens nakijken op internet dan.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    In Hasselt
    Ah.. oke kon me ook niet voorstellen dat deze in Maastricht zou zijn..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #32

    Standaard

    Heb het ook gezien, en ik vind de verhaallijnen wel leuk,
    maar vind het niveau van acteren onder de maat

  8. #33

    Standaard

    vond de aflevering van gisteren best goed
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #34

    Standaard

    Flikken Maastricht gaat door

    HILVERSUM - De politieserie Flikken Maastricht is zo succesvol dat de TROS heeft besloten om met de serie door te gaan. Volgend najaar komen er dertien nieuwe afleveringen, meldt een woordvoerster van de TROS


    De serie op Nederland 1 heeft gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en een gemiddeld kijkaandeel van 20,8 procent. De kijkers waarderen de serie met een 7,6. De woordvoerster meldt dat de opnamen voor de nieuwe reeks in het voorjaar van 2008 beginnen. In die afleveringen zitten in ieder geval de acteurs Victor Reinier en Angela Schijf.

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Gisteren weer een plezante aflevering waarbij zij die bekend zijn met de stad Mestreech zich goed kunnen amuseren met de diverse lokaties die aan elkaar geplakt worden.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    In Hasselt
    Die aflevering moet ik dan toch eens zien Kan ik meteen ook eens kijken of jullie het beter weten te doen dan het (IMO) zwakke origineel.

  12. #37
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ach ja, ik stoor me er niet zo aan hoor, het is best wel komisch eigenlijk.
    Ik heb soms wel dat ik me zit af te vragen waar een bepaalde locatie is, maar ik lees dus dat er net zo goed buiten maastricht wordt gefilmt :P

  13. #38

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer en of spoorloos verdwenen verder gaat?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #39
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2007
    Woonplaats
    Ergens in Nederland

    Thumbs up

    Flikken Maastricht vind ik een hele leuke serie.
    Ik kijk iedere maandagavond naar de serie.
    Ik was erg blij om te lezen dat er nog een seizoen komt.
    Echt een hele leuke serie.Ik ben fan van de serie Flikken Maastricht.

  15. #40

    Standaard

    Al plannen voor een dvd release?

  16. #41
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2007
    Woonplaats
    Ergens in Nederland

    Standaard

    Momenteel is er nog niks bekend van een Flikken Maastricht dvd release.
    Maar ik denk wel dat Flikken Maastricht op dvd komt.

    Even afwachten.

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Uitzending: 19 en 26 november:
    De eerste reeks van de populaire TROS-dramaserie FLIKKEN MAASTRICHT wordt afgesloten met een spannend tweeluik onder de titel: 'De Roof'. Naast de inmiddels bekende gezichten van zijn er in deze twee delen bijzondere gastrollen weggelegd voor de Vlaamse acteurs Andrea Croonenberghs en Tom Van Landuyt.
    Andrea was jarenlang het gezicht van FLIKKEN in België. Zij speelde daar zeven seizoenen met veel succes de rol van Britt. Speciaal voor FLIKKEN MAASTRICHT kruipt ze opnieuw in deze rol en komt ze haar Nederlandse collega's assisteren.
    Angela Schijf (Eva van Dongen) krijgt haar man Tom Van Landuyt tegenover zich. Hij gaat het haar zeer lastig maken in de rol van topcrimineel Danneels.
    Het succes is groot, er komt een tweede seizoen aan .

    http://tros.nl/index.php?id=2153&uid=649

  18. #43

    Standaard

    Goed nieuws. Nou nog een dvd release, kan ik alles eens op m'n gemak bekijken

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer en of spoorloos verdwenen verder gaat?
    Ik wacht meer op een vervolg op Keyzer en de Boer advocaten. Ook zo'n fijne maandagavond serie zoals Flikken.

    Ik heb nu een aantal afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik me er zeker mee vermaak. Het is allemaal misschien niet perfect, maar het amuseert behoorlijk en dat is ook niet verkeerd. Dus wat mij betreft mag men wel doorgaan met deze serie .

  20. #45

    Standaard

    Spoorloos verdwenen begint weer in januari, staat nu ook op de website. Keyzer en de Boer is ook altijd een leuke serie!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #46

    Standaard

    Wie heeft het gisteren gezien?
    Wat een waardeloos einde. We weten nog weinig over de ontknoping en het enige wat er is gebeurd is dat er iemand (waarschijnlijk) dood is maar zelfs dat acht ik eigenlijk niet helemaal zeker.

    En nu is de vraag: Word dit nog keurig afgemaakt volgend seizoen? Ik hoop het eigenlijk wel anders dan denk ik dat de serie kijkers gaat verliezen.

  22. #47

    Standaard

    Vond het eerlijk gezegd wel een goed einde al is het mij eigenlijk vrij duidelijk wat er is gebeurt en wat er nog gaat gebeuren.

    Wolfs is niet door maurice neergeschoten, dat heeft die belg gedaan, die hem nu is gesmeerd.
    Wat mij doet vermoeden dat deze persoon nog wel eens terug komt in seizoen 2, en misschien dat wolfs en Van Dongen er voor naar België gaan. (Cross-over 2?)

    Wolfs en Van Dongen krijgen ergens in de loop van de serie nog wel een relatie met elkaar, het is tenslotte een serie.

    Denk niet dat kijkers zullen weg blijven, anders was dat nu al gebeurt.
    Heb redelijk van dit seizoen genoten, verre van perfect gemaakt, maar een serie als dit moet je de tijd geven om te groeien.

    Wat ik overigens wel zou willen zien veranderen is dat die Romeo er uit wordt geschreven of eens stopt met het mietje uit te hangen. Je bent een politie agent, tough up man,,, En dan is er nog Maurice, WTF is er mis met hem, hij loopt de serie door als of hij een lichtelijke vorm van het Down Syndrome heeft. iets aan hem klopt in ieder geval niet.

  23. #48

    Standaard

    Wel aardig maar om te zeggen, op het puntje van mijn stoel is ook het weer niet.
    Voor Nederlandse begrippen goed geacteerd overigens.
    Angela Schijf is wel de beste die er in die serie rond huppeld.
    Ben beniuwd wanneer we de aflevering te zien krijgen dat de vriendin van Victor uit het raam kukeld.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door its me martin Bekijk bericht
    Vond het eerlijk gezegd wel een goed einde al is het mij eigenlijk vrij duidelijk wat er is gebeurt en wat er nog gaat gebeuren.

    Wolfs is niet door maurice neergeschoten, dat heeft die belg gedaan, die hem nu is gesmeerd.
    Wat mij doet vermoeden dat deze persoon nog wel eens terug komt in seizoen 2, en misschien dat wolfs en Van Dongen er voor naar België gaan. (Cross-over 2?)

    Wolfs en Van Dongen krijgen ergens in de loop van de serie nog wel een relatie met elkaar, het is tenslotte een serie.

    Denk niet dat kijkers zullen weg blijven, anders was dat nu al gebeurt.
    Heb redelijk van dit seizoen genoten, verre van perfect gemaakt, maar een serie als dit moet je de tijd geven om te groeien.

    Wat ik overigens wel zou willen zien veranderen is dat die Romeo er uit wordt geschreven of eens stopt met het mietje uit te hangen. Je bent een politie agent, tough up man,,, En dan is er nog Maurice, WTF is er mis met hem, hij loopt de serie door als of hij een lichtelijke vorm van het Down Syndrome heeft. iets aan hem klopt in ieder geval niet.
    Dat heeft Maurice ook. Hij is zwak begaaft, wordt ook uitgelegd in een van de afleveringen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #50

    Standaard

    Vond het wel een rete spannende aflevering!

    Kijk echt uit naar seizoen 2!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •