Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 74 van 74 worden weergegeven.

Discussie: Flikken Maastricht

  1. #51

    Standaard

    Ik woon in the Verenigde Staten (Minnesota) en heb 27 jaar in Maastricht gewoond. We zullen vanavond de laatste aflevering van Flikken Maastricht zien op BVN TV.

    Ik heb erg van de serie genoten en mijn ouders (die nog altijd in Maastricht wonen) hebben me belooft om de DVD op te sturen als het uitkomt.

    Ik hoop dat BVN besluit om de tweede serie ook te vetonen, zodat wij immigranten het ook weer kunnen zien.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Die aflevering moet ik dan toch eens zien Kan ik meteen ook eens kijken of jullie het beter weten te doen dan het (IMO) zwakke origineel.
    Bwoah, Flikken was een sterke serie in het begin, maar toen de originele castleden één voor één begonnen weg te vallen ging ook het niveau naar beneden...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoorde gisteren op TV, dat ze zowel seizoen 2 als seizoen 3 achter elkaar opnemen.

  4. #54

    Standaard

    Nu spoorloos verdwenen nog!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #55

    Standaard

    Spoorloos verdwenen komt in september weer, en binnenkort herhalingen op nederland 3.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoorde gisteren op TV, dat ze zowel seizoen 2 als seizoen 3 achter elkaar opnemen.
    Leuk, was toch aangenaam verrast door de serie.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  7. #57
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Mijn broer kwam toevallig langs op het moment dat er een scene voor seizoen 2 werd opgenomen in de binnenstad, een of andere overval of zo, een tijdje terug.
    Ik heb alleen de pilot van seizoen 1 gezien, maar de hele serie ligt voor 19 euro in de FRS, misschien eens kopen.

  8. #58

    Standaard

    Je komt ze regelmatig tegen hier. Ben al een paar keer via e-mail benaderd om te figureren, maar telkens was ik verhinderd.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #59

    Standaard

    Gister was flikkendag hier in Maastricht en heb diverse acteurs uit de serie gezien. O.a Angela Schijf, Victor Reinier, Sergio Romero. Stuk voor stuk aardige mensen!

    Daarnaast is sinds vorige week maandag eindelijk seizoen 2 weer begonnen!

    Vanochtend maar even via bol.com seizoen 1 besteld.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #60

    Standaard

    Als zuid Limburgse vind ik het op zich wel een leuke serie,maar ik mis toch inderdaad het dialect wat er niet gesproken word. Komen er echte Limburgse artiesten in,zoals Huub Stapel,dan word er door hem ook al gewoon perfect Nederlands gesproken. Dan vraag ik mij eigenlijk af waarom ze het in Maastricht en omstreken hebben gefilmd als ze toch aan de gewone taal houden.

  11. #61

    Standaard

    Ik heb gister de aflevering gemist en hij staat nog niet op uitzending gemist van de tros.. vreemd want normaal staat hij er dan allang op.

    -edit- nu opeens wel
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #62

    Standaard

    Vanavond om 20:30 uur op Nederland 1 begint het vijfde seizoen! Gelukkig dat de serie verder gaat want het einde van seizoen 4 was echt een cliffhanger.

  13. #63

    Standaard

    Serie is weer in volle gang.. en persoonlijk vind ik dat de serie de laatste seizoenen meer spanning heeft gekregen.

    Niet alles is even geloofwaardig, maar afleveringen zoals met die nazi's, verkracht, en de laatste aflevering van seizoen 3 en 4 zijn toch erg spannend en soms behoorlijk heftig.

    Ben weer bijna helemaal bij..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #64

    Standaard

    Seizoen 6 is inmiddels klaar. Ik zag gisteren bij de FRS dat dit seizoen nu ook op Blu-Ray is uitgebracht.

  15. #65

    Standaard

    Heerlijk, Bluray-uitgaves! Eindelijk!

  16. #66

    Standaard

    Vind het toch verrassend dat deze serie het zo goed blijft doen. Persoonlijk vind ik het een heel aardige serie voor Nederlandse begrippen. Ben benieuwd naar het zevende seizoen
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #67

    Standaard

    Een vraagje, want ik volg de reeks compleet niet en ben dat ook niet van plan te doen.
    Mijn moeder heeft op haar kerstlijstje dvd's van FM staan. Ik keek eens rond op bol.com en vond daar dit:
    http://www.bol.com/nl/p/flikken-maas...0000030727516/
    Bevat die alle afleveringen? Ik heb me eens in het oor laten blazen dat er ook nog een film is (de overloper of zoiets), hoort die hier bij of niet?
    Het zal uiteraard wel dvd en geen Blu-ray zijn; voor mijn ouders maakt dat niet zo veel gek uit.
    Dus mijn vraag: hoe kan je in de kortste keren en liefst zo goedkoop mogelijk de volledige reeks van aanschaffen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Werner,

    Er is nog een film gemaakt en ik denk dat deze er niet in zit.

  19. #69

    Standaard

    Die film heet: De overloper.

  20. #70

    Standaard

    Na de originele Flikken vind ik Flikken Maastricht een hele goede en spannende serie om te kijken.
    Flikken en Flikken Maastricht vind ik de beste twee series.
    Flikken Rotterdam vind ik de minste, die serie heeft het gewoon niet.
    inmiddels zijn er 16 seizoenen van Flikken Maastricht waarvan wij 15 seizoenen hebben op dvd.
    Vanaf 27 mei 2022 a.s. is seizoen 16 te koop, die dvd box gaan wij ook zeker bestellen.


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWAT*66 Bekijk bericht
    ...Vanaf 27 mei 2022 a.s. is seizoen 16 te koop, die dvd box gaan wij ook zeker bestellen.
    Als je select lid bent bij Bol.com, dan is hij nu als actie voor € 23,99 te pre-orderen. Normaal kost hij € 29,99.

  22. #72

    Standaard

    Bedankt voor uw tip DVD Watcher, ik had die actie gezien bij Bol.com.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWAT*66 Bekijk bericht
    Bedankt voor uw tip DVD Watcher, ik had die actie gezien bij Bol.com.
    Graag gedaan, ik wens je alvast veel kijkplezier toe met de dvd box.

  24. #74

    Standaard

    De dvd box van Flikken Maastricht was weer Super!
    Vooral de zaken van Marion en Romeo was weer puik werk.
    Op naar seizoen 17.

    Laatst aangepast door SWAT*66 : 26-06-2022 om 19:26

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •