De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Helpdesk Play..missing item(s)

    Hey,

    Ik heb een probleem met een bestelling bij PLAY.Com. Ik heb enkele weken geleden enkele items besteld waarvan ik geen enkel heb ontvangen.

    Toen heb ik via de geautomatiseerde helpdesk het probleem laten weten (selecteren van item en dan zo'n online formulier invullen), ik heb echter heel de uitleg op 1 item gezet (terwijl het over 4 missing items ging).

    So far so good, het desbetreffende item heb ik ondertussen mogen ontvangen doch de andere 3 niet. Probleem is nu dat ik die andere items niet meer kan selecteren (in die geautmatiseerde helpdesk) dus ook niet een klacht kan invullen....

    Heb ondertussen heel de site ondersteboven gedraaid om toch maar een emailadres te vnden, kwestie van zo een klacht te sturen, ik heb dit echter niet gevonden....
    Weten jullie toevallig een adres dat ik kan gebruiken dan ???? Of iets anders wat ik kan doen ?

    Alvast bedankt,
    Eric
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  2. #2

    Standaard

    Alle bestelde artikelen blijven volgens mij altijd zichtbaar in jouw "order history". Dus ik denk dat je ze daar dan ook nog kan selecteren en aangeven dat je ze niet ontvangen hebt. Emailadres heb ik ook nog nergens zien staan, maar ik zal nog eens zoeken :wink:

    Edit:

    playusa heeft een emailadres, namelijk:

    info@playusa.com

    Misschien dat je het via dat emailadres kunt proberen. Succes!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de hulp, Bas..
    Ik kan inderdaad mijn order history bekijken doch ik kan die items niet meer selecteren (kan je achteraan op het rode icoontje normaal). Enkel die laatste 'vervang-Memento' kan ik op die manier nog selecteren
    Heb net een mail geschrevennaar info@play.com maar dit is zo'n geautomatiseerde mailbox, heeft dit ook geantwoord
    Zal eens proberen naar de jouwe...

    Thx
    Eric
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een gelijkaardig probleem gehad onlangs met Play. Volgens mijn persoonlijke ervaringen lezen ze geen emails meer, ze reageren enkel op hun helpdesk systeem en zelfs daarin lezen ze de commentaar niet die je invoert. Ze lijken hun systeem zo gestroomlijnd te hebben dat ze zelfs een brief die je bij een terugzending stuurt niet nakijken...

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad, had heel de uitleg gedaan in die automatische mail maar ze sturen dan enkel die Memento op. Heb dan maar gisteren via de 'faulty delivery' geprobeerd, op die formulieren dan mijn probleem geschreven. Resultaat: 3 keer een aut mail terug dat ik mijn bestelling mag terugsturen
    Hoe heb jij het dan uiteindelijk opgelost, LL ?

    Greetz
    Eric

    ps gemerkt dat deze topic verplaatst is maar weet niet naar waar...

    edit: playusa aanvaardt in ieder gevalmijn mail al....fingers crossed nu..
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  6. #6

    Standaard

    Probeer anders eens terms@play.com Het schijnt dat als je een email naar dit adres verstuurt, dat je dan wel een persoonlijke reactie terug ontvangt.

  7. #7

    Standaard

    Goed nieuws: heb nu wel reactie gekregen (via die info@playusa.com die die blijkbaar heeft doorgestuurd naar play (UK) en ze gingen mijn vervangdvd's opsturen....
    Ben curieus...

    Bedankt voor de hulp, heren, is gewaardeerd...

    Greetz
    Eric
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •