Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 285 worden weergegeven.

Discussie: Uitlenen van dvd's

  1. #1

    Standaard Uitlenen van dvd's

    Wat doen jullie bij het uitlenen van DVD's? Vragen jullie hier geld voor? En wat als er schade is? Ik leen ze gewoon gratis uit en ze moeten dokken als er iets aan kapot is.

  2. #2

    Standaard

    Ik leen doorgaans aan mensen waar ik ook weer van leen. En ik waarschuw ze vooraf dat ik ze graag smetteloos weer terugkrijg. Vooral mensen met kinderen adviseer ik om ze goed uit bereik van het addergebroed te houden. En natuurlijk inspecteren waar ze bij zijn. Zo kan er nooit discussie ontstaan over beschadigingen. Eigenlijk vooraf ook even checken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #3

    Standaard Re: Uitlenen van dvd's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Wat doen jullie bij het uitlenen van DVD's? Vragen jullie hier geld voor? En wat als er schade is?
    Geld vragen voor uitlenen heet verhuren... en dat is verboden...
    En wanneer je de kleine letterjes op een DVD eens goed leest, dan zul je er achter komen dat je zelfs een inbreuk op de rechten maakt wanneer je een DVD gratis uitleent... Maar ja... Wie leest die kleine lettertje?

    Ik leen mijn DVD's alleen uit aan direkte familie en 2 vrienden... Kapot? Beschadigd? Nieuwe kopen!!

  4. #4

    Standaard

    Ik leen mijn dvd's meestal aan de mensen die ik heel goed ken en die aan mij ook dvd's lenen. Alleen de laatste tijd heb ik zoveel uitgeleend, dat ik op het ogenblik niet weet waar alles is. Ik heb me voorgenomen om nu alles op te schrijven wat ik uitleent. Ik vraag er trouwens geen geld voor. heb trouwens nog niet meegemaakt dat er een dvd beschadigd is door het uitlenen.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Ik heb er nu 1 aan een vriend uitgeleend. Als ik hem terug heb dan mag ie voorlopig ff niet meer lenen anders heb ik nooit me collectie compleet meer thuis staan. Ze gaan je allemaal als een gratis videotheek zien.

  6. #6

    Standaard

    Ik leen uit als iemand dat vraagt. Ik kan ze toch niet tegelijk kijken en als ik er iemand blij mee maak...

    Ach dat geld, je hebt het toch al uitgegeven. Als de dvd stuk terug komt, mag de lener een nieuwe kopen!

    Ik leen zelf ook en dan betaal ik ook niet........it is all about:

    geven en nemen
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Alleen de laatste tijd heb ik zoveel uitgeleend, dat ik op het ogenblik niet weet waar alles is.
    Hiervoor is DVD-Profiler een ideaal hulpmiddel... Daarin kun je namelijk noteren aan wie je DVD is uitgeleend...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hiervoor is DVD-Profiler een ideaal hulpmiddel... Daarin kun je namelijk noteren aan wie je DVD is uitgeleend...
    Bedankt voor de tip Alex. Ik moet toch eens snel tijd nemen om al mijn dvds in een profiler te zetten.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard Re: Uitlenen van dvd's

    uitlenen nee nooit,


    Ik ben een verzamelaar,dus ik leen mijn dvd's niet uit ze staan in de kast stof vrij,en af en toe kijk ik er een,er mag geen krasje op zitten of komen....................................

  10. #10

    Standaard

    Ik leen mijn dvd's alleen uit aan mensen waarvan ik weet dat ze er voorzichtig mee omspringen. Mensen die weten wat het is om van dvd's te houden. Alleen aan die types leen ik dvd's uit.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Juist!
    Ik leen enkel DVD's uit aan één bepaalde collega van het werk die ook HT-fan is en waar ik van weet dat hij de discs met zorg behandelt. Het omgekeerde is dan natuurlijk ook waar, ik mag al eens een titeltje van hem lenen, en ik behandel die mogelijk nog met meer zorg dan m'n eigen discs. Daarnaast leen ik uiteraard ook wel eens een disc aan ouders en schoonouders -> hebben allebei een HT aangeschaft door mijn enthousiasme -> they learned from the master
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard Re: Re: Uitlenen van dvd's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Orie
    uitlenen nee nooit,


    Ik ben een verzamelaar,dus ik leen mijn dvd's niet uit ze staan in de kast stof vrij,en af en toe kijk ik er een,er mag geen krasje op zitten of komen....................................
    same here
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  13. #13

    Standaard

    Ik verzamel ook dus leen ik het liefst ook neit uit, maar als ik uitleen is het dan ook alleen aan hele bekende zoals m'n broer.
    StarTrader

  14. #14

    Standaard uitlenen: ik ben hier (te) makkelijk in....

    Ik ben in principe heel makkelijk met het uitlenen van mijn DVD's; zelfs een beetje nonchalant.....
    ik ga er wel vanuit dat diegene er gewoon zuinig op is en er zelf aan denkt om de film terug te brengen, zodat ik er niet na enkele maanden zelf weer achteraan moet om hem terug te krijgen.....waarschijnlijk een beetje naïef gedacht, want het gebeurd regelmatig dat ik mensen eraan moet herinneren dat ze nog een DVD van mij hebben liggen.
    Maar over het algemeen kan je een film van mij gewoon meekrijgen, wanneer je erom vraagt.
    "Time for power draw near."

  15. #15

    Standaard

    Ik let er gewoon op aan wie ik ze uitleen en van wie ik ze zelf leen, en dat zijn er niet veel. Gewoon goed mee omgaan en er is niks aan de hand.

  16. #16

    Standaard

    Ik leen niet uit, want niemand schijnt goed met de DVD-tjes om te kunnen gaan.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  17. #17

    Standaard

    Ik leen ze eigenlijk ook niet uit, maar dat komt meer omdat ik niemand in mijn omgeving ken die een HT heeft, of zelfs maar een DVD-speler! (Zal wel aan mij liggen )

    Freek.

  18. #18

    Standaard

    Ik leen ze alleen uit aan mijn broer. En hij doet hetzelfde andersom.

  19. #19

    Standaard

    Ook ik leen ze uit aan m'n broers maar verder aan niemand, ik leen zelf ook van niemand, stel je voor dat ze beschadigd raken.

    Af en toe huur ik er een, maar dat is wat anders.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Ik leen ze alleen uit aan mijn broer. En hij doet hetzelfde andersom.
    zit je broer ook hier op het forum?

  21. #21

    Standaard

    Ik leen alleen de films uit waar ik zelf razend enthousiast over ben en waarvan ik vind dat de ander hem gezien moet hebben.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Ik leen alleen de films uit waar ik zelf razend enthousiast over ben en waarvan ik vind dat de ander hem gezien moet hebben.
    Ja, dit doe ik ook weleens !!
    Een collega van mij (die roept dat ie film-fanaat is...) had nog nooit Pulp Fiction gezien (!!!!!), dus heb ik mijn DVD aan hem gegeven met de opdracht deze minstens 3 x te bekijken en enkele quotes uit z'n hoofd te leren.......want dit kan natuurlijk niet, he.
    "Time for power draw near."

  23. #23

    Standaard

    Ik leen ze niet zoveel uit, maar aan een persoon (da's de enige die een dvd-speler heeft en die ik verrtouw). Aan familie uitlenen? Mooi niet! Ten eerste heeft niemand in mijn familie een dvd-speler en ten tweede weet ik van iedereen hoe ze er mee om gaan, mijn broer bijvoorbeeld, heeft een dvd, niks mis mee, maar hij wilde hem een keer kijken en er zat nog een dvd in de dvd-speler, legt m'n broer hem op de bank (niet in z'n hoesje) ga ik tegen hem zeggen dat hij de dvd ook terug in het hoesje kan doen en er een beetje voorzichtiger mee om kan gaan, antwoord hij dat ik niet hoef te flippen, van zo iemand kan ik echt boos worden, alsof het niks kost.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #24

    Standaard

    DVD's uitlenen doe ik alleen aan mensen die net zoals mij omgaan met hun spullen, deze mensen ken ik dan ook wel al een geruime tijd hoor. Mijn zwager mag bijvoorbeeld altijd een DVD'tje komen halen.

    PS: Waar blijft Magnolia?

  25. #25

    Standaard

    DVD's leen ik niet uit. Ben nu stevig in onderhandeling met iemand die zich ook wel mijn beste vriend mag noemen, maar zelfs aan hem twijfel ik ernstig om mijn glimmende schijfjes uit te lenen. Ik weet dat hij er voorzichtig mee is, maar toch....
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •