Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 285 worden weergegeven.

Discussie: Uitlenen van dvd's

  1. #101

    Standaard

    Ja ik leen veel uit en eigenlijk ben ik het wel eens zat om DVD's terug te vragen. Het kwam voor dat bepaalde vrienden een stuk of 7 films hadden die ze langer dan 2 manden thuis hadden. Nu heb ik een limiet van 1 p.p. Maar het is wel een beetje een gevolg van veel films hebben.
    Ik heb ook een beetje gemerkt dat er gepronkt werd met mijn dvd's kom je op een verjaardag zie je een behoorlijke rij van je eigen films staan en dan wordt er gezegd tegen die persoon zohee wat heb jij veel films lache ja mijn films dus

  2. #102
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik leen geen DVD's uit evenals boeken, CD's videobanden enz. Vaak genoeg kreeg ik wat ik aan iemand geleend had beschadigd of helemaal niet terug

  3. #103

    Standaard

    ben het met hilde eens, ik leen ook nooit geen dvd's of cd's uit

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    Ja ik leen veel uit en eigenlijk ben ik het wel eens zat om DVD's terug te vragen. Het kwam voor dat bepaalde vrienden een stuk of 7 films hadden die ze langer dan 2 manden thuis hadden. Nu heb ik een limiet van 1 p.p. Maar het is wel een beetje een gevolg van veel films hebben.
    Ik heb ook een beetje gemerkt dat er gepronkt werd met mijn dvd's kom je op een verjaardag zie je een behoorlijke rij van je eigen films staan en dan wordt er gezegd tegen die persoon zohee wat heb jij veel films lache ja mijn films dus
    Hahaha! Dat laatst vindt ik wel *heel* grof. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.

  5. #105

    Standaard

    Ik ben erg bezitterig, wat van mij is is van mij en van niemand anders. Il leen dus niet graag uit. Zeker gezien het feit dat ik van die mensen om me heen heb waarbij het maanden duurt voordat je de dvd weer eens terug ziet.

    Ook leen ik niet graag uit om financiële redenen. Ik als arme student betaal me blauw aan die krengen en dan moeten mensen die in een kast van een huis wonen met een grote auto voor de deur mijn dvd lenen die voor 16 euro bij de FRS ligt! Dacht het niet!!

    Ik zie mijn DVD's ook als een verzameling. DVD's huur en leen ik ook niet! Ik wil ze hebben en houden!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  6. #106

    Standaard

    Tja, een heikel punt

    uitlenen

    voordeel: Je kunt de films die je wel wilt zien maar zeker niet wilt kopen soms lenen van iemand anders, of eerst eens beoordelen of het wat is.

    Nadeel: Je moet maar hopen dat jouw dvd's niets ernstigs overkomt en je hebt bijna nooit je hele collectie kompleet.

    Ik was redelijk soepel met het uitlenen maar daar breng ik toch maar verandering in. Ik leen alleen nog maar uit aan mensen die ik er echt mee kan vertrouwen en ze mogen er hooguit maar 2 te gelijk lenen. Bovendien wil ik ze dus echt binnen een paar weken weer terugkrijgen anders is het afgelopen met videotheek Pavko.

    Ik koop ook aardig wat SE/CE/CC/SB/LE en UE's en men moet begrijpen dat ik die ook weer in topconditie terug wil zien.

    Veel dvd's zijn gelukkig ook nog eens R1/NTSC en dat helpt ook best tegen de grijpgrage handjes van "amateur"-dvd-"liefhebbers"
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #107

    Standaard

    Ah menn heb van het weekend 4 dvd's uitgeleend en ik ben echt bang dat er wat mee gebeurt. Aan me tante heb ik ze uitgeleend omdat ze zo opdringerig was dus ik kon geen nee zeggen. Anders ben ik de egoist.

    En nu denk ik de hele tijd dat er wat mee gebeurt aangezien mijn neefje pas 2 is.
    Ik ben trouwens ook dierbaar voor mijn collectie. Heb ze allemaal netjes op een plank staan maar ze kunnen makkelijk gejat worden door de vriendjes van mijn broertje. En een slot is ook weer overdreven.
    "When You have the money then you got the power"!!Montana/Scarface
    J.I.' s DVD' s

  8. #108

    Standaard

    Ooit eens 3 stuks uitgeleend en heb er maanden op moeten wachten.
    Doe ik dus nooit meer !! Daarvoor is mijn nog groeiende colectie veel te dierbaar.

  9. #109

    Standaard

    Ik heb eigenlijk helemaal geen moeite om dvd's uit te lenen. Al leen ik uiteraard wel alleen aan mensen uit die ik goed ken en kan vertrouwen en die ik ook regelmatig zie. Ik leen wel alleen de dvd's uit die ik toch niet van plan ben om binnenkort te gaan kijken....

  10. #110

    Standaard

    Ik heb niet zo gek veel dvd's, dus erg veel uit te lenen heb ik nog niet Aan familie leen ik wel 'ns dvd's uit, maar liever niet, om eerlijk te zijn. Ik hou er sowieso niet van om ze uit te lenen, en ik schrijf 't ook altijd op.

  11. #111

    Standaard

    Ik hou in ieder geval van alle dvd's die ik uitleen (als ik ze al uitleen) in dvdprofiler bij aan wie en tot wanneer ik ze wil uitlenen. Dit zet ik meestal standaard op 3 weken. Als ik dan de dvd's nog niet terug heb ga ik ze terugvragen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #112

    Standaard

    Momenteel heeft 1 va mijn vrienden Braveheart van me thuisliggen. Die persoon leen ik af en toe wel eens een filmpje uit. Maar dat is omdat ik ook films van hem mag lenen. Op die manier kun je lekker goekoop films kijken. Hoef je niet te kopen, en niet te huren.
    Maar voor de rest gaan ze eigelijk nooit mijn huis uit. Tja, mijn ouders hebben nou een laptop met dvd speler gekocht om in ons vakantiehuis te kunnen werken, maar of ik daar nu zoveel mee naar toe ga nemen? Waarschijnlijk niet.
    Maar als ik eerlijk ben: ik heb er een HEKEL aan om films uit te lenen (behalve bij die ene gast). Zelfs mijn vriendin krijgt ze nauwelijks mee. Ik kan het moeilijk blijven weigeren, maar vaker dan 2 keer heeft ze nog niets meegekregen in die 6.5 maanden dat we nu samen zijn

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Zelfs mijn vriendin krijgt ze nauwelijks mee. Ik kan het moeilijk blijven weigeren, maar vaker dan 2 keer heeft ze nog niets meegekregen in die 6.5 maanden dat we nu samen zijn
    P'cies, die vriendin van jou moet gewoon maar lekker samen met jou op de bank naar jouw dvd's komen kijken.... enne...ze moet wel stil zijn he en je niet afleiden van de film :wink:
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #114

    Standaard

    Never, nooit, geen denken aan.

    Ze kopen die dingen zelf maar !!!

    (uitlenen ... en later vol met krassen en koek- en chipskruimels terug krijgen zeker )

    Denniz1974

  15. #115

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Uitlenen van dvd's

    Ik heb 1 collega waar ik aan uit leen en verder helemaal niemand. Van deze collega krijg ik zelf ook wel eens een filmpje te leen zodoende.....

  16. #116

    Standaard

    Ik leen in principe nooit geen dvd's uit. Waarom niet? Omdat ik geen zin heb om achter mijn eigen dvd's aan te moeten gaan terwijl iemand ze van jou leent. En ik ben zelf zeer zuinig met mn dvd's en ik vertrouw er niet op dat andere mensen dat ook doen omdat de dvd's niet van hun zelf zijn.

    En als belangrijkste reden dat ik geen dvd's uitleen is: Ik wil geen videotheekje spelen! Is wel lekker makkelijk, ik kopen en hun kijken! Zo werkt het natuurlijk niet!
    Four-Star Trader (236)

  17. #117

    Standaard

    Ik leen geen dvd's uit. Er is 1 persooon die titels van me mag lenen. Gewoon puur en alleen omdat ik van die persoon weet dat hij genoeg respect heeft voor mijn dvd's om ze als heilig te behandelen. (zo zie ik ze bij wijze van spreke ).
    Mijn ex heeft eens Black Hawk Down van me geleend. Dat was een ééns maar nooit wéér actie. Ik ben een half uur aan het poetsen geweest, en ze wist dat ik daar een HEKEl aan heb als dvd's niet in nieuwstaat verkeren.
    Nee, ik moet je dus wel volstrekt vertrouwen wil ik je een dvd uitlenen.

  18. #118

    Standaard

    Ik leen mijn dvd's alleen uit aan me broer, zus en goede vrienden die zelf ook dvd's verzamelen .
    Ik ben altijd erg voorzichtig met het uitlenen, en check ook altijd na het terug krijgen of de dvd nog in dezelfde staat is als daarvoor.
    ook leen ik nooit meer dan 2 dvd''s tegelijk uit, en Voor wat hoort wat, ik ga niet dure dvd's zitten kopen terwijl de ander lekker op mijn geld zit te kijken, ik ben geen videotheek, ik moet van de gene waaraan ik iets leen ook een dvd kunnen lenen . 8)

    Streng maar rechtvaardig !!! :wink: [/i]
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #119

    Standaard

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet graag mijn dvd's uitleen. Aan bepaalde mensen vind ik het totaal niet erg. Mijn oud buurjongen mag bv alle dvd's lenen, omdat ik weet dat hij er goed mee omgaat en dat ik ook dvd's van hem mag lenen. Enige punt is, hij vergeet ze altijd terug te brengen, maar dan ga ik altijd even langs en kan ik gratis bier drinken :wink:
    Mijn broer mag ook alle dvd's van mij bekijken, maar hij wil ze nog wel eens uitlenen aan collega's of vrienden en daar moet ik dan toch wel altijd even over na denken.
    Ik hou er van om naar mijn gehele collectie te kijken, want vaag genoeg als ik een dvd uitleen dan wil ik ook net die zien.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  20. #120

    Standaard

    Ik ben zuinig op m'n DVD's en leen ze niet uit. Alleen collega's of familie mag er nog wel eens eentje lenen als ze 'm nodig hebben. Van hen weet ik dat ze er goed mee om gaan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #121

    Standaard

    De enige die DVD's van me mag lenen is m'n beneden buurman. Alleen omdat ik weet dat hij ze goed behandeld en omdat ik ze dan ook terugkrijg... Ik heb ook geen zin om mensen achter hun vodden te zitten om m'n eigen DVD's terug te krijgen. Daarom leen ik ze dus niet uit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #122

    Standaard

    Ik had dvd's nog nooit uitgeleend, toevallig vroeg ik vorige week aan een vriend of we misschien eens een dvd aan elkaar konden lenen. Er zijn namelijk nogal wat films die behoorlijk bekend zijn, maar die ik nooit heb gezien (ik koop dvd's nooit meer blind). Vandaar dat ik Ocean's Eleven had geleend, en achteraf blijkt dat ik die gerust had kunnen kopen

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik ben zuinig op m'n DVD's en leen ze niet uit. Alleen collega's of familie mag er nog wel eens eentje lenen als ze 'm nodig hebben. Van hen weet ik dat ze er goed mee om gaan.
    Wanneer heb je een dvd nodig? :wink:
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  24. #124

    Standaard

    Ik leen vrij zelden (aan/van)...maar ben op zich vrij gemakkelijk: in principe krijgt iedereen 1x de gelegenheid om te lenen...Krijg daarna de dvd onder de vlekken / krassen terug dan is het afgelopen... Maar als mensen goed om gaan met de "babikies" mogen ze lenen

  25. #125

    Standaard

    Ik leen nooit dvd's uit. Ben nogal zuinig...

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •